גורם ברעננה: אולי המשחק נגד מכבי חיפה יחזיר אותנו למסלול

לא פתיחת עונה שירצו לזכור ברעננה
לא פתיחת עונה שירצו לזכור ברעננה | דני מרון

בשרון מאוכזבים מאוד לאחר ה-3:0 למכבי נתניה, שהותיר אותם עם נקודה אחת בלבד אחרי שלושה מחזורים: "התכוננו לערן לוי ולדיא סבע, לא הלך לנו"

(גודל טקסט)

 אכזבת ענק בהפועל רעננה לאחר ההפסד אתמול (ראשון) 3:0 למכבי נתניה. פתיחת העונה מזכירה את מה שהיה בעונה שעברה, גם אז החלה הקבוצה עם שרשרת מעידות. המאמן דודו אברהם היה חד משמעי בדבריו בסיום והודה: "נתניה ביטלו אותנו וזאת תוצאה של חסד, כלום לא עבד ואפילו לא היו לנו דקות בודדות טובות במשחק. לא הגיעה לנו אפילו חצי נקודה. צריך להרים הראש ולהסתכל קדימה למשחק הבא".

האכזבה ענקית נובעת בעיקר מחוסר היכולת להוציא לפועל את הדברים שעליהם עובדים כול השבוע באימונים. שחקן בקבוצה סיפר: "צריך להגיע לאימונים ולראות את ההכנות של הקבוצה. הכול תורגל, נעשה מאמץ מקצועי לקראת כל מהלך של מכבי נתניה וזה כשל. התכוננו לקראת ערן לוי ודיא סבע וזה מסוג הימים שלא הולך דבר".

הפועל רעננה מנסה מתחילת העונה לשנות תדמית ולהפוך מקבוצה המוכרת כהגנתית ולוחמת שקבוצה שמשחקת כדורגל חיובי והתקפי, כאשר הטענה בקבוצה היא כי בוצעו ההתאמות הנכונות ונעשו השינויים המתבקשים בשחרור וברכש שחקנים ועד עכשיו הדברים לא נראים על כר הדשא. "היו לנו רצונות להביא שניים-שלושה שחקנים ממכבי תל אביב ומכבי חיפה וזה לא יצא לפועל בסופו של חלון ההעברות והסיבות ידועות לנו. במחזור הקרוב יש משחק חוץ נגד מכבי חיפה, אולי זה המשחק שיחזיר אותנו לתקוות הגדולות שלנו", אמר גורם במועדון.


רעננה. בשרון מאוכזבים מאוד מפתיחת העונה (דני מרון)

השחקן אולי הבודד שזכה למחמאות אתמול היה השוער הצעיר אסף צור שביכולת גבוהה ביותר מנע לפחות מעוד ארבעה כדורים לנחות ברשת. בקבוצה מאמינים כי המגן השמאלי מזמביה עמנואל אמבולה יהיה כשיר לשחק כבר בתוך עשרה ימים, לאחר השבר בארובת העין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי