צפו בתקציר: בית"ר ירושלים והפועל חיפה נפרדו ב-3:3 דרמטי

עדן בן בסט
עדן בן בסט | אודי ציטיאט

צמד של ורד ושער של ז'אורז'יניו קירבו את גילי לבנדה לניצחון רביעי ברציפות, אך כדור חופשי של עדן בן בסט בדקה ה-94 השלים שלושער ענק. קונטה ספג כרטיס אדום, גם הייסטר שקילל את אדלר הורחק בסיום

(גודל טקסט)

ארבעה מחזורים עברו ואין אף קבוצה מושלמת בליגת העל, אחרי 3:3 דרמטי הערב (שבת) בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה. בסיומו של אחד המשחקים הטובים ביותר בליגת העל, עדן בן בסט חייך אחרון ועם שלושער דרמטי קבע חלוקת נקודות באצטדיון טדי. החלוץ הלוהט של ניר קלינגר כבש פעמיים (חמישה שערים העונה בליגה), חזה בעידן ורד עונה לו בצמד אישי משלו וז'אורז'יניו מקרב את המארחת לניצחון רביעי ברציפות, אך המילה האחרונה הייתה של כוכב הפועל חיפה.

אנטואן קונטה איבד את הראש, הורחק בדקה ה-92 וסידר לבן בסט הזדמנות לשמור על המאזן של קלינגר. החלוץ סובב כדור חופשי מושלם לחיבורים של בוריס קליימן, שסיים הופעה נוראית, וקבע 3:3 מטורף. הפועל חיפה ובית"ר ירושלים כבר לא מושלמות, אך עדיין ללא הפסד, באחד מהמשחקים הקצביים ביותר בליגה. בסיום המשחק גם הורחק מרסל הייסטר, שזעם על זיו אדלר, ירק וזרק עליו בקבוק מים בסיום המשחק. במחזור הבא בית"ר תפגוש את עירוני קריית שמונה. הפועל חיפה, שדעכה במחצית השנייה אחרי 45 דקות נהדרות, תנסה להתאושש מול הפועל באר שבע. 


לוהט. בן בסט (אודי צטיאט)

הרכבים:

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אריק סאבו (פול אדגר, 67), אנטואן קונטה, שון גולדברג, מרסל הייסטר, קלאודמיר פריירה, דוד קלטינס, ז'אורז'יניו (איתי שכטר, 79), חן עזרא, עידן ורד, אתוני וראן (יוסי בניון, 58).

הפועל חיפה:  ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש, שמואל שיימן (ענר שכטר, 91), ראסמוס סוסיטדט (מאמון קשוע, 90), רוסלן ברסקי, מקסים פלקוש'צנקו (ראדו גינסרי, 46), חנן ממן, עדן בן בסט, אלון תורג'מן. 

מהלך המשחק

דקה 1: המשחק יצא לדרך, מי תישאר מושלמת בסיום?

דקה 6: ורד החליף מסירות עם עזרא, אך לא הצליח לעבור את קפילוטו ולהגיע לאחד על אחד מול שטקוס.

דקה 13: פלקוש'צנקו ספג כרטיס צהוב ראשון אחרי תיקול גס על קלאודמיר.


שוב כובש. ורד (אודי ציטיאט)

דקה 17, הפועל חיפה עלתה ל-0:1: האורחת ביתרון מפתיע. בן בסט ניצל הרחקה רעה של סאבו, ירה כדור חזק, אותו קליימן הדף בצורה רעה לרשת.  

דקה 23, בית"ר ירושלים איזנה ל-1:1: טירוף בטדי. וראן ניצל טעות של תמאש, הסתובב ומצא את ורד. הקשר ירה בנגיעה והחזיר את בית"ר לעניינים. 

דקה 25: הקצב הנהדר נמשך. קונטה איבד את תורג'מן, שמ-20 מטרים ומול קליימן התרשל וירה ליציע. איזה פספוס לאורחת.


ורד (אודי צטיאט) 

דקה 27, הפועל חיפה עלתה ל-1:2: שוב בן בסט, שוב טעות של קליימן. ההגנה של המארחת קרסה, החלוץ נותר לא מכוסה וניצל מיקום רע של השוער. שער רביעי העונה לבן בסט.

דקה 39, בית"ר ירושלים איזנה ל-2:2: המארחת חזרה בזכות ורד. עזרא דהר באגף השמאלי והשאיר אבק להגנה של הפועל חיפה, ורד שוב היה פנוי ועם בעיטה מדויקת הכניע את שטקוס. 


בן בסט בטדי (אודי צטיאט) 

דקה 46: חילוף ראשון של קלינגר בפתיחת המחצית השנייה. פלקוש'צנקו פינה מקום לגינסרי.

דקה 49: המארחת פתחה היטב את החצי השני, אך וראן ועזרא לא הצליחו למצוא את המסגרת של שטקוס.

דקה 58: בניון החליף את וראן, האם הוא יושיע? 


מאוכזבים. שחקני בית"ר (אודי ציטיאט) 

דקה 67, בית"ר עלתה ל-2:3: המארחת לראשונה ביתרון בטדי העונה. קלאודמיר הגביה כדור חופשי חד וז'אורז'יניו נגח את השלישי שלו העונה. שער שני ברציפות של הברזילאי בנגיחה. 

דקה 75: פספוס גדול לבן בסט. כדור רוחב של תורג'מן ניצל עוד טעות של קליימן, אך בן בסט לא הצליח לדחוק מקרוב את השלישי שלו הערב.

דקה 79: שכטר רק עלה כמחליף וכמעט הכניע את שטקוס. החלוץ קיבל כדור נהדר מבניון, ורק נעצר במשקוף.  

דקה 88: עזרא הותיר את שכטר לאחד על אחד מול שטקוס, אך החלוץ פספס הזדמנות לכבוש. 


נגיחה מושלמת. ז'אורז'יניו (אודי ציטיאט) 

דקה 92, בית"ר נותרה בעשרה שחקנים: קונטה הורחק אחרי תיקול גס על בן בסט. 

דקה 94, הפועל חיפה איזנה ל-3:3 מטורף: בן בסט סובב כדור מושלם לחיבורים והכניע את קליימן. איזו דרמה, שלושער נהדר של בן בסט. 



כוכבי המשחק. ורד ובן בסט (אודי ציטיאט) 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי