במכבי פ"ת מגבים: "כל עוד זה תלוי בנו קובי רפואה נשאר"

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

המאמן התקשה להסתיר את התחושות הקשות אחרי ה-3:1 מול ק"ש: "האחריות היא עליי, תדעו בהמשך מה יקרה איתי. אחשוב עם עצמי מה לעשות". גורם בכיר במועדון לספורט1: "לא שמענו שהוא עוזב". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
רק בעונה שעברה מכבי פתח תקווה נחשבה למרענן הרשמי של ליגת העל, אך את עונת 2017/18 המלאבסים פתחו בצורה מזעזעת והערב (שבת) הם רשמו הפסד 3:1, מול עירוני קרית שמונה. מדובר בהפסד שלישי ברציפות של קובי רפואה. בזמן שהמלאבסים מתקשים, הצפוניים שברו רצף שלילי בבית עם ניצחון יקר ושני ברציפות בדרך לשבע נקודות מ-12 אפשריות כאשר במחזור הבא הם יתארחו אצל בית"ר ירושלים.



קובי רפואה המאוכזב פתח את הלב בסיום: "פתחנו טוב את המשחק, לצערי אנחנו מקבלים את השערים האלה שלא מתאימים לקבוצת נוער. אנחנו לא מוצאים פתרונות, רודפים אחרי היריב ומאבדים ביטחון. המצב כרגע לא מספיק, למרות שאנחנו עושים את המקסימום. אפשר להפסיד משחקים, אבל נראינו כמו קבוצה. גם בפלייאוף בעונה שעברה. אנחנו פותחים כל משחק ורודפים אחרי היריב. נקבל החלטות קשות, גם לגביי. אני צריך לחשוב עם עצמי, בוא נראה מה יהיה בהמשך. לחץ תמיד יש, במיוחד שאתה מפסיד".


מאמן המלאבסים הוסיף: "אני מנסה לעשות את כל הדברים, זה לא מצליח כרגע. יכול להיות שאעשה חושבים על עצמי בהמשך. זו לא הקבוצה שאני רוצה. אנחנו עובדים ומנסים, זה לא מספיק וזה קשה. צריך לחשוב טוב מאוד מה עושים. אשב ואחשוב טוב, תדעו בהמשך מה יקרה. זה מעבר למשברון. אי אפשר להיראות ככה, ואי אפשר להפסיד ככה משחקים. במחצית הראשונה זה היה נוער נגד בוגרים. האחריות היא עליי, אני בחרתי את השחקנים. נקווה לטוב בהמשך".


למרות ההצהרות של קובי רפואה, הנהלת מכבי פ"ת מגבה את המאמן. גורם בכיר במועדון סיפר לספורט1: "כל עוד זה תלוי בנו קובי רפואה נשאר בתפקידו. אנחנו לא שמענו על שום דבר אחר".   


מתוסכל. רפואה (מאור אלקסלסי) 


אצל המנצחת, סיפר חיים סילבס המאושר: "ציפיתי שנלחץ עוד טיפה ברבע השעה הראשונה של המחצית הראשונה ונגמור את המשחק. אני לא זוכר שמכבי פתח תקווה לאיזה מצב והגול היה מקרי. אני שמח שבסוף ניצחנו. אנחנו מדביקים את השחקנים לאט לאט ובסוף נהיה קבוצה טובה. יש לנו קבוצה תוססת בחלק הקדמי. לפעמים זה הולך לשני הכיוונים. אנחנו צריכים לדאוג שיהיה לנו DNA יציב וחלק קדמי שיודע לייצר רעיונות".


שובל גוזלן, שחגג צמד נהדר, הוסיף: "בעירוני קריית שמונה קיבלתי את ההזדמנות לשחק ואני מנצל אותה. בהתחלת העונה היה קצת קשה עכשיו הולך יותר טוב. המטרות שלנו כקבוצה הן להתקדם ולהשתפר ממשחק למשחק. אגב, גם כשהפסדנו מול מכבי תל אביב היינו טובים".

 

על זימון לנבחרת: "אני מתרכז בקריית שמונה ובהצלחה שלה. אם יקרה, יקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי