צפו בתקציר: 0:1 קטן לבאר שבע על בני יהודה

מאור מליקסון
מאור מליקסון | עדי אבישי

ניצחון שני ברציפות לאלופה משער עצמי של בן ארי כבר בדקה התשיעית. צ'יבוטה הורחק על התגרות בשופט בדקה ה-33 אבל השחקנים של בכר רשמו אין ספור החמצות מול זובאס המצוין. שהר חזר לשחק אחרי חודשיים

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע אמנם רשמה ניצחון שני רצוף, אחרי ה-0:1 בחוץ הערב (ראשון) על בני יהודה, ועלתה (זמנית) למקום הרביעי בטבלה (בצוותא עם בני סכנין) אבל גם ברק בכר יודה שזה לא זה. בעונה שעברה האלופה היתה מסיימת משחק מול קבוצה חלשה ממנה ועם יתרון מספרי ברוב דקות המשחק ב-0:5. לפחות. ובכלל האדומים לא יוכלו לקחת אליפות העונה, שלישית רצופה, בממוצע של שער למשחק.

ומה שיותר מדאיג מבחינתו של בכר היא העובדה שלקראת הסיום, כשהכתומים יצאו קדימה במטרה להשיג את השוויון הצליחו מאור מליקסון, דן איינבינדר, מוחמד גאדיר וגם מחליפו בן שהר, שחזר לכר הדשא אחרי חודשיים של פציעה, להחמיץ ממצבים של 100 אחוז. זה כמעט עלה לאלופה בשער שוויון אבל חיימוב היה במקום כדי לעצור. 

הכתומים כמובן יאשימו את השופט רועי ריינשרייבר שהגזים בשליפת הצהוב השני למאוויס צ'יבוטה בכך שהרג את המשחק. אלא שב-33 הדקות שקדמו להרחקה לא ממש ראינו את בני יהודה מסכנת את שער היריבה. ובכלל תמיד קל לאמן קבוצה שמתגוננת ויוצאת למתפרצות.

הרכבים
בני יהודה:
אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, אעיד חבשי, פז בן ארי (דובב גבאי 82), דן מורי, אלי בלילתי, מרסלו, רועי גורדנה, יונתן כהן (מתן חוזז 60), מאוויס צ'יבוטה, נריוס ואלסקיס (אלמוג בוזגלו 55).

הפועל באר שבע: גיא חיימוב, דור אלו, שיר צדק, חאתם עבד אלחמיד, מיחאי קורהוט, ג'ון אוגו, דן איינבינדר, מאור מליקסון, ניב זריהן (מהראן ראדי 58), מוחמד גאדיר (בן שהר 67), טוני וואקמה (איסק קואנקה 80) 

מהלך המשחק
דקה 9, 0:1 לבאר שבע – אחרי פתיחה מנומנמת ואגרסיבית, בעיקר מצד הכתומים, האורחים יצאו להתקפה מסוכנת ראשונה. מליקסון הכניס עומק לזריהן שניסה למצוא את פקהארט במרכז רחבת החמש ובן ארי בניסיון להרחיק דחק לרשת שלו. אומלל.

אוגו מחבק את זריהן על "הבישול" (עדי אבישי)


דקה 15 – גורדנה בעט כדור חופשי מ-25 מ' שהסתובב סמוך למסגרת וחיימוב הדף לקרן.


דקה 18
– יונתן כהן פגע ללא כדור במליקסון ללא תגובת השופט ריינשרייבר.


זריהן. הפעיל בשחקני באר שבע במחצית הראשונה (עדי אבישי)


דקה 21
– ג'ון אוגו בעט מרחוק היישר לידיים של זובאס.

דקה 33 – צ'יבוטה עשה עבירה קשה על אלו, ריינשרייבר שלף צדוק מוצדק אבל החלוץ לא קיבל זאת, מחא כפיים מול הפנים של השופט וראה את הצהוב השני והאדום.


אבוקסיס לא מבין את ההחלטה של ריינשרייבר, אנחנו דווקא כן (עדי אבישי)

דקה 37 – זריהן מקבל כדור ברחבה עם הגב לשער, מנסה מספרת שלא מתלבשת לו והולכת היישר לזובאס.


דקה 53
– באר שבע ממשיכה בלחץ הלא חכם דרך המרכז. לאיינבינדר נמאס והוא פרץ מהאגף והכניס עומק לגאדיר, אלא שהחלוץ ממצב מצוין בעט לקורה, הכדור התגלגל על סף השער ואיש מהאדומים לא היה שם כדי לדחוק.


דקה 58
– מורי החזיר כדור לעבר זובאס, גאדיר השתלט עליו אבל הצליח להחמיץ ממש מקרוב .


גאדיר תופס את הראש. איך הוא לא מצא את הרשת? (עדי אבישי)


דקה 69 –
שהר נכנס אחרי חודשיים בחוץ ומיד מצטרף לחגיגת המחמיצים. ראדי חתך את ההגנה העייפה של האורחים והחלוץ החליט למסור לאיינבינדר במקום להבקיע בעצמו.

דקה 71 – הזדמנות נדירה לבני יהודה אבל הנגיחה של עאיד חבשי נהדפה על ידי גיא חיימוב.


דקה 76
– ושוב החמצה של שהר: הפעם קיבל מסירת רוחב וממצב מצוין בעט לשחקים.

דקה 85 – ושוב שהר. והפעם ממש לבד מול זובאס והחלוץ הצליח איכשהוא להחמיץ. אין ספק שהר נכנס חד אבל עדיין חלוד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי