ברק בכר: "לא זוכר כל כך הרבה החמצות במשחק אחד". צפו

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל באר שבע הסביר את היכולת מול השער אחרי ה-0:1 מול בני יהודה: "היו גם דברים טובים", שהר: "השערים יגיעו". אבוקסיס האשים את רנשרייבר, צ'יבוטה יעמוד לוועדת משמעת פנימית ("מעשה טיפשי מאוד")

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע גברה הערב (ראשון) 0:1 על בני יהודה והשלימה ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות. אחרי החגיגה מול הפועל אשקלון ולוגאנו, האלופה שוב החמיצה ללא הפסקה מול מחזיקת הגביע. האורחת חגגה בזכות שער עצמי של פז בן ארי, אך נתקלה ביום חסר תקדים של אמיליוס זובאס. הכתומים ספגו הפסד שני העונה והם יחסרו את מאוויס צ'יבוטה, שהורחק בדקה ה-33.


בסיום המשחק סיפר ברק בכר המאושר: "מרוצה מהניצחון ומרוצה כי שיחקנו טוב. אני לא זוכר משחק עם כל כך הרבה החמצות. יכולנו גם לפספס את הניצחון. דברים הולכים לנו יותר קשה ולכן צריך לעבוד קשה יותר. היו כאן דברים טובים".


החלק הקדמי: "אנחנו יוצרים הרבה מצבים. נגד מכבי נתניה היינו פחות טובים, אבל החוכמה היא לנצל את המצבים. אני מאמין שזה יגיע בהמשך. יש מספיק שחקנים, אין עייפות ואין פצועים. אני לא יכול להגיד שלא רוצים או לא משחקים בצורה אגרסיבית. אנחנו לא מבקיעים מספיק, אבל זה בסוף יתיישר".


אופטימי. בכר (אודי ציטיאט) 


המפגש מול הפועל חיפה: "אנחנו נשחק מול קבוצה שנמצאת בכושר הטוב בליגה, אני מקווה שנספק משחק טוב".


רוטציה: "יש לנו סגל רחב ומספיק שחקנים כדי להפגין יכולת טובה. ברגע שכל הפצועים יחזרו יהיה לנו קל יותר לעשות רוטציות".


בן שהר, ששב לשחק, סיפר בסיום: "התחושה מרגשת לחזור. עברתי פציעה לא קלה בכתף. אני שמח לחזור, שמח לעזור לקבוצה וזה הכי חשוב. לא חזרתי מוקדם מדי, הכתף בסדר. החדות תגיע עם המשחקים. הרגשתי טוב והגעתי למצבים, השערים יבואו והעיקר שניצחנו. יש לנו חלוצים מצוינים, אולי היה לנו חוסר מזל וחוסר חדות. אנחנו עובדים על זה באימונים ובכל פעם שברק יקרא לי – אתן את הכול". 


מאוויס צ'יבוטה. מעשה טיפשי (עדי אבישי)
מאוויס צ'יבוטה. מעשה טיפשי (עדי אבישי)


יוסי אבוקסיס המאוכזב הוסיף: "חיסרון של שחקן למשך שעה שלמה מול הפועל באר שבע, זה לוקסוס גדול מדי. דווקא אחרי הפסד כזה, אני יודע שיש לי עם מי לצאת לקרב. לא התפרקנו, למרות המצבים שהם הגיעו אליהם. היו לנו הזדמנויות לשוות. אני לא יודע מה קרה עם השופט, ובגלל זה אני לא רוצה לדבר על זה. הבנתי שמאוויס אמר לשופט משהו אחרי הצהוב. שופטים צריכים להבין שהם צריכים להיות יותר חכמים ולא לגמור את המשחק בדקה ה-30. הגישה שלנו הייתה טובה, באמת רצינו. לפעמים מתפרקים מול הקבוצות הגדולות". 


צ'יבוטה יעמוד לועדת משמעת פנימית בתוך המועדון בעקבות הרחקתו. במועדון אמרו: "זה היה מעשה טפשי מאוד. זה לא מקובל וצריך לשים לזה סוף. שחקנים יצטרכו לקחת אחריות על המעשים שלהם".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי