ראובן עטר: עצרנו את כדור השלג, ייקח קצת זמן שהכל יעבוד

ראובן עטר
ראובן עטר | עדי אבישי

באשדוד מרוצים מהתיקו מול סכנין, שסידר למאמן ראש השנה שקט. בקבוצה מעודדים מהיכולת של סולומון. ברדע: "לאט לאט אנחנו מתאחדים כקבוצה וראו שכולם עבדו קשה"

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי סיפק דרמות של מאמן מפוטר ומתפטר בליגת העל. למרות שאיש במועדון לא דיבר או רמז על אפשרות לפיטורי ראובן עטר, ברור היה לכולם בבית המלון בו התכנסה הקבוצה שהפסד רביעי ברציפות יוביל למשבר מקצועי וכניסת הקבוצה לעין הסערה ערב ראש השנה.

מ.ס.אשדוד עצרה רצף של שלושה משחקים בהם הפסידה ובזכות התיקו 0:0 בחוץ נגד בני סכנין המאמן ראובן עטר יעבור את ראש השנה בלי חרב הפיטורין מעל ראשו, ועם המון תקווה שהקבוצה תצא לדרך חדשה. לפני המשחק שהו המאמן ראובן עטר ושחקניו בבית מלון בצפון, שם הורגש רצונם של השחקנים לצבור לפחות נקודה אחת כדי ליצור שקט תעשייתי.

"היום לא מפסידים בשום אופן", נאמר בשיחות בין השחקנים לפני היציאה למגרש בעכו. "אסור לאכזב את האוהדים ובעיקר את המאמן שעשה עבודת הכנה ענקית לקראת המשחק", הקבוצה מעיר הנמל הדרומית הייתה ראויה לניצחון ורק סדרת החמצות לא מובנת מול השוער מוחמד קנדיל מנעו מהמאמן ראובן עטר ניצחון בכורה בליגת העל. בנסיעה דרומה המשיכו השחקנים לשוחח אחד עם השני על ההצלה של בלם בני סכנין אברהם פאס, והיו משוכנים: "היה גול. הכדור עבר את הקו וחבל שאין את עין הנץ כדי להוכיח את זה".

הבלם ניר ברדע אמר לאחר המשחק: "לאט לאט אנחנו מתאחדים כקבוצה וראו שכולם עבדו קשה על המגרש וחזרו מהעמדות בהתקפה בחזרה להגנה. הקבוצה מבצעת את מה שהמאמן דורש ועדיין יש בעיה עם הסיומת מול השער. כמו שעבדנו על תיקון הבעיות בהגנה, יהיו גם תוצאות במשחק ההתקפה".


ברדע אופטימי (עדי אבישי)

הבשורה המעודדת של המשחק הייתה הצבתו בהרכב של קשר הרכש מהפועל נצרת עילית, אבי סולומון, שהוכיח שצומח תחת ידיו של ראובן עטר שחקן שכדאי לשים לב אליו. "אבי סולומון הועדף בהרכב על פניו של קרלו ברוצ'יץ'", אמר שחקן בקבוצה. "זה אומר המון על תוכניות המאמן, שלא חושש לקדם צעירים כמו ניר ברדע, בן אל אדרי ואחרים שבקרוב יכירו אותם".

המאמן ראובן עטר אמר: "אין ספק שאנחנו שווים יותר מנקודה אחת בארבעה משחקים ועצרנו את כדור השלג. עברנו שלושה שבועות לא קלים עבור השחקנים. נמשיך הלאה ונחפש את הניצחון במשחק הבא. במשחקים הקודמים הייתה בעיה של המחצית השנייה ועצרתי את זה במערך שהצבתי. ייקח עוד קצת זמן כדי שהכול יעבוד נכון".


"מי לא היה לוקח הצעה מאשדוד?" (עדי אבישי)

על השאלה אם עשה נכון שעזב את הפועל עפולה לטובת הקבוצה שעזב רן בן שמעון, ענה עטר: "מי לא היה לוקח הצעה מאשדוד? כל מאמן יודע שבקבוצה הזאת יש שם סדר, הכל מאורגן ויש סבלנות לעבודה של המאמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי