"דיא סבע השחקן הטוב בליגה, יפתיע אם לא יהיה בנבחרת"

דיא סבע
דיא סבע | לירון מולדובן

במכבי נתניה היללו את יכולתו של הקשר, שבישל פעמיים, כבש שישה שערים בחמישה מחזורים ומעורר עניין אצל הקבוצות הבכירות. ערן לוי צפוי לחזור לסגל. אייל סגל נגד האוהדים המתפרעים: "פשיסטים", הקבוצה תעמוד לדין

(גודל טקסט)

 כנראה שקשה מאוד לעצור השנה את מכבי נתניה, אולי הקבוצה הכי אטרקטיבית בליגת העל עד כה. אמש (שבת) גברה הקבוצה מעיר היהלומים 0:3 על מ.ס אשדוד ובכך הבהירה שהמעידה מול מכבי ת"א הייתה מקרית.

הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה פתחה רע את המשחק והציגה מחצית ראשונה מהוססת, בסיומה בחדר ההלבשה אמרו צוות המאמנים לשחקנים: "לא היינו אגרסיביים במחצית הזאת, לא היינו במגרש ולא נכנסנו טוב למשחק. אנחנו לא רוצים שככה הקבוצה שלנו תיראה".

וכנראה שזה עזר. למזלה של נתניה, יש לה את דיא סבע שכבש פעמיים ובישל, והוכיח שוב שהשנה קשה לעצור אותו. "אין בכלל ספק, דיא סבע הוא השחקן הכי טוב בארץ היום וזה יפתיע מאוד אם אלישע לוי לא יזמן אותו למשחק הבא של הנבחרת", אמרו בקבוצה. ההצלחה של סבע, שכבש כבר שישה שערים ובישל שניים נוספים בחמישה מחזורי ליגה, לא נעלמה מעיניהן של קבוצות בכירות בליגה, שהחלו להתעניין בו. כזכור, סבע נמצא בהליך בוררות בין מכבי לנתניה לבית"ר טוברוק, לגבי תג המחיר שלו, כאשר השלב הבא, יהיה שלב הסיכומים בכתב ויתקיים בעוד כחודשיים. בסביבתו של סבע ממתינים כבר להכרעת הסוגיה, כשלאחר מכן גם יקבע סעיף השחרור.

שחקן נוסף שזוכה להתעניינות הוא עלי מוחמד, שכפי שפרסמנו כאן אתמול, סעיף השחרור שלו מהקבוצה עומד על מיליון דולר.


"השחקן הכי טוב בארץ". סבע וחבריו חוגגים באשדוד (לירון מולדובן)

"לא עשינו משחק גדול וניצחנו, אז כנראה שאנחנו קבוצה טובה השנה" אמרו שחקנים בקבוצה. "מה שמצחיק הוא שנגד מכבי ת"א שיחקנו יותר טוב מנגד אשדוד ויצאנו בלי נקודות והפעם ביכולת פחות טובה הבאנו נקודות". בנתניה מודים בחשיבות הניצחון, במיוחד לאחר המשחק מול מכבי ת"א: "אם לא היינו מנצחים, יכל להיות מיני משבר. אבל מצד שני אסור לנו להסתנוור יותר מדי כי ראינו מה קרה לנו מול עכו אחרי המחמאות בב"ש". בסיום המשחק, ירד הבעלים אייל סגל לכיוון חדר ההלבשה ובירך את השחקנים.

גם אלחסן קייטה, חלוץ הרכש זכה למחמאות ובקבוצה אמרו: "טוב שיש לנו כמה שחקני הכרעה כמו דיא, ערן ואלחסן שמסוגלים במהלך אחד להרוג משחק". דני עמוס לא נזקק לעבודה רבה, אך עמד בהצלחה במבחנים שהיו לו: "זה לא היה דני, זה היה שוער מהנוער" צחקו בקבוצה על גילוח הזקן. "הוא נהיה יותר קליל עכשיו". גם צוות הבלמים טים הויבך וברנקו ורגוץ' נראו מתואמים מאוד: "הרבה חשבו שברנקו יספיק רק לליגה הלאומית, אבל הוא הוכיח אחרת. יש לנו את צמד הבלמים בין הטובים בליגה הזאת, ללא ספק".

"זה היה שוער מהנוער". דני עמוס נטול זקן (לירון מולדובן)

ומה בנוגע לפצועים? בקבוצה סיפרו כי למרות שיכול היה לעלות עם זריקה, ערן לוי נשאר מחוץ לסגל במטרה לא לסכנו ולוי דווקא ערך אימון אישי במגרש לפני תחילת המשחק, אך לא נכלל ב-18 וזאת בעקבות ניסיון עבר. כזכור, בשנה שעברה ניסו לזרז את חזרתו של לוי מפציעה באמצעות זריקה, מה שהחמיר את פציעתו וזמן היעדרותו. בכל מקרה, לוי צפוי לחזור לסגל למשחק מול מכבי פ"ת, שייערך ביום שני הבא. בן צעירי, שסובל מכאבים בשרירי הבטן ועובר טיפולים באמצעות כדורים, ינסה לחזור להתאמן ואם לא יצליח, הוא צפוי לעבור צילום. דן גלזר, ערך אתמול בכורה מחודשת לאחר כמעט חודש שהיה בחוץ וכעת לצוות האימון צפוי כאב ראש חיובי מאוד.

הבלם טים הויבך סיכם: "זה היה משחק קשה עבורנו. לא התחלנו אותו טוב ולא שיחקנו את המשחק שלנו במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה כבשנו את השער הראשון ואז שיחקנו טוב יותר. זה משחק חשוב כי מול מכבי שיחקנו טוב וספגנו הפסד כואב ואני שמח שניצחנו כי דיברנו על זה השבוע. אנחנו מנסים ללחוץ את היריב כל הזמן וזה סגנון משחק לא קל שאנחנו רצים בו מלא. לפעמים בגלל זה אנחנו עושים טעויות. אי אפשר לשחק עונה שלמה מבלי לעשות טעויות. אבל אנחנו רוצים להמשיך במשחק שלנו ולהתקדם צעד צעד, רק ככה נהיה טובים יותר. כשהגעתי לפה היה לי קצת קשה בגלל השמש והטמפרטורות שהיו קשות לי, אבל עכשיו מזג האוויר השתפר ואני מקווה להשתפר".

במקביל, הבוקר הביע בעלי הקבוצה אייל סגל ביקורת על השלכת רימון העשן אמש בפתיחת המשחק, דבר שעלול להפעיל את עונש התנאי כנגד הקבוצה מסוף העונה שעברה (רימון עשן הושלך במשחק העלייה מול בית"ר רמלה) ולגרור את הקבוצה למשחק רדיוס. הקבוצה אכן תעמוד לדין ביום רביעי בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל.


אצטדיון הי"א באשדוד אפוף עשן (לירון מולדובן)

"עד היום קיוויתי שכל אוהדי מכבי נתניה שותפים לדרך חדשה שתחזיר את הצהוב שחור לקדמת ליגת העל. מתברר שיש כאלו שמנסים לחבל בכל דרך אפשרית והאחרים עומדים מנגד ומכיוון שזה המצב נכון לרגע זה, מכבי נתניה תעביר לטיפול משטרת ישראל ורשויות החוק את כל המידע (עד עכשיו מועט מאוד) שברשותה על מנת למגר את התופעה ותדרוש מאותם גורמים לפעול ביד קשה נגד מפירי החוק. כל אוהד שיתפס כמעורב יתבצע אישית על סכומי עתק שיפצו את המועדון על הנזקים הישירים והעקיפים ויגרמו לכל הפוטנציאלים לחשוש שבעתיים ממעשה פלילי דומה. יש גבולות שלא חוצים ורימוני עשן ביציע זה גבול שנחצה פעם אחרי פעם וחייבים כולנו יחד להוציא את הידיים מהכיסים ולפעול נגד הפשיסטיים שמחבלים במועדון", כתב הבעלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי