סבע: רוצה לשחק מול ספרד, אין לי סכסוך עם אלישע

דיא סבע
דיא סבע | לירון מולדובן

הקשר המצטיין של מכבי נתניה ב-103FM: "אשמח אם אקבל טלפון להגיע לנבחרת", "יש לנו צוות מקצועי מהטובים בארץ", "הקבוצה שלנו לא תלויה בי או בערן לוי"

(גודל טקסט)

הכוכב של מכבי נתניה מאז פתיחת העונה הוא דיא סבע. הקשר המוכשר, שכבר כבש שישה שערים ובישל שניים נוספים בחמישה משחקים, סיפר בראיון ל-103FM על החלום להיות בנבחרת ישראל, סוד ההצלחה והמטרות לקראת ההמשך.

הנבחרת: "כל ילד שמשחק כדורגל החלום שלו זה לשחק בנבחרת ולייצג את המדינה. אם אקבל טלפון אשמח מאוד. אלישע לוי אימן אותי בהפועל באר שבע ועזבתי שם כי לא קיבלתי מספיק דקות. לא היה לי סכסוך איתו, הכל טוב בינינו. ברור שאני רוצה לשחק מול ספרד".

היכולת של הקבוצה: "אנחנו משחקים כדורגל התקפי ושמח, ויש לנו חדר הלבשה בריא. אנחנו חברים כמו משפחה ורואים את זה על המגרש. אצלנו אחד עובד בשביל השני. כולם באים למגרש כדי לעבוד".

המטרות: "אנחנו רוצים להתחיל את הקו שהתחלנו איתו ולהמשיך ככה. אנחנו רוצים להמשיך להציג את הכדורגל שלנו ולהתקדם".

דיא סבע. רוצה להיות בנבחרת (לירון מולדובן)
דיא סבע. רוצה להיות בנבחרת (לירון מולדובן)

הצוות המקצועי: "יש לנו צוות מקצועי מהטובים בארץ והשילוב עם השחקנים שיש במועדון הוא מנצח. אני שמח שרואים את זה בתוצאות על המגרש".


העבודה עם ערן לוי
: "ערן שחקן חשוב בקבוצה והוא חסר כשהוא לא משחק. השילוב בינינו טוב. זה שניצחנו לא אומר שהוא חסר. מכבי נתניה בנויה על שחקנים רעבים להצלחה, היא לא תקום ותיפול על שחקן כזה או אחר. אנחנו לא משחקים טניס".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי