קרויף: הצגנו מכבי תל אביב שקהל יכול להיות גאה בה

ייני וסלליך
ייני וסלליך | דני מרון

מאמן הצהובים שהורחק לאחר שהצמיד ראשו לזה של השופט ה-4, יצא מעודד מה-0:0 עם חיפה: "שיחקנו טוב אפילו אחרי האדום". לוזון המתוסכל: "משחק רע מאוד שלנו". חשש מקרע במפשעה לאזולאי. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
משחק לוהט היה הערב (ראשון) בנתניה ובסיומו מכבי תל אביב ומכבי חיפה נפרדו ב-0:0 במשחק המרכזי של המחזור החמישי בליגת העל. האירועים המרכזיים היו ההרחקות של טל בן חיים וג'ורדי קרויף הצהובים בסיום המחצית הראשונה ועומרי בן הרוש מהצד השני 11 דקות לסיום.


החבורה מקריית שלום היתה עדיפה בהרבה אבל בסיום נותרה עם נקודה בלבד, הירוקים יכולים להיות מרוצים. המאמן ג'ורדי קרויף שהורחק התנצל בפני צוות השיפוט, אך השופט אלון יפת הסביר כי ההרחקה נבעה מכך שהצמיד "ראש בראש" לשופט הרביעי דביר שמעון.




ג'ורדי קרויף
המאוכזב אמר: "אני חושב ששיחקנו כדורגל טוב, הראינו אופי ומשמעת עם הזדמנויות טובות. וגם בעשרה שחקנים ניסינו לשלוט במשחק. ראינו מכבי תל אביב טובה והאוהדים יכולים להיות גאים. אני חושב שהרגשנו את האוהדים היום והאצטדיון היה מלא. שיחקנו יותר טוב".

האדום והררחקה: "לא שינינו את השיטה שלנו יותר מדי למרות החיסרון המספרי. כרטיס אדום זה דבר שיכול לקרות, אבל אני חושב שהגבנו לזה בדרך טובה מאוד".



נפרדו כידידים, שחקני הקבוצות מאוכזבים (דני מרון)


חשש לקרע במפשעה לאזולאי
במכבי חיפה יצאו מאוכזבים מאוד למרות שחילצו נקודה. הקשר שלומי אזולאי שירד כבר בדקה השביעית סובל מכאבים במשפעה, יעבור צילום וייבדק. השחקן נראה מדוכא מאוד לאחר המשחק והתאכזב מכך המפגש עם האקסית הסתיים מוקדם מהצפוי.


גיא לוזון סיכם: "משחק רע מאוד שלנו במחצית הראשונה והשנייה. הדבר היחיד שטוב במשחק הזה זה שהוצאנו נקודה במשחק חוץ מול מכבי תל אביב. שיחקנו לאט ולא יצירתי, והפציעה של שלומי אזולאי היה בעוכרינו. קהת וגם ורמוט לא היו בסגל ולא היה לנו עוד קשר יצירתי על המגרש. נתקן ונמשיך הלאה".



הסגל למשחק: "בלי שום קשר למי שהיה או לא היה, היינו צריכים לשחק הרבה יותר טוב ולהוציא תוצאה יותר טובה. היינו רעים ולכן לא ניצחנו".



לוזון, "משחק רע" (דני מרון)


הסיבות לחולשה: "היינו צריכים להזיז כדור יותר מהר, לבעוט לשער, ללחוץ יותר באגרסיביות. אין מה לחזוא על זה, היה לנו משחק רע. אני הכי כנה והכי אמיתי".


הקשר גל אלברמן סיכם: "בסך הכל הגענו לנצח את המשחק הזה, אני חושב שבדקות מסויימות המערך לא עבד ובדקות אחרות היה טוב יותר. ציפינו לשחק במערך טוב יותר, אבל בסופו של דבר יצאנו עם נקודה. מסתכלים קדימה. קבוצה שרוצה לרוץ בצמרת באה למשחק חוץ קשה ולקחה נקודה".


המפגש עם האקסית: "משחק מאוד מרגש עבורי אחרי הרבה מאוד שנים, אבל מבחינתי אני במכבי חיפה ובאתי לעזור לה להשיג את המטרות שלה. אני מודה לקהל ולמועדון על הטקס שעשו לי ומאחל להם בהצלחה".



"קבוצה חדשה לגמרי", אלברמן (דני מרון)


היכולת הלא משכנעת: "אנחנו קבוצה חדשה לגמרי בתחילת הדרך, אני אומר את זה גם כשאנחנו מנצחים וגם כשאנחנו מפסידים, ואנחנו צריכים להשתפר משבוע לשבוע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי