צפו בתקציר: תיקו שני ברציפות לבית"ר ירושלים, 1:1 ביתי עם ק"ש

בית"ר ירושלים - קריית שמונה
בית"ר ירושלים – קריית שמונה | דני מרון

בעיטה חופשית מוקדמת של קלאודמיר הפיחה תקוות, אך הבחורים של לבנדה לא ניצלו מחצית ראשונה מלאת הזדמנויות וספגו את השוויון מראשו של גוזלן בדקה ה-47. שער של עזרא נפסל, שכטר התחזה במקום לכבוש

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים אומנם שבה לראשות טבלת ליגת העל בעקבות ה-1:1 הביתי עם עירוני קריית שמונה, אך היא יכולה להיות מאוכזבת מאוד. הצהובים-שחורים פתחו מעולה את המשחק ובמקום לתרגם זאת לניצחון קל, הסתבכו במחצית השנייה ויצאו משחק שני ברציפות רק עם נקודה.

הבחורים של גיל לבנדה פתחו בסערה וכבר בדקה השמינית קבע קלאודמיר 0:1 אחרי בעיטה חופשית נהדרת, כך שהיה נראה כי המארחת תחזור למסלול הניצחונות. אלא שאז הגיע איתי שכטר ובמצב של אחד על אחד מול השוער בחר להפיל את עצמו במקום לכבוש מקרוב. גם שיקול דעת מוטעה של ז'אורז'ינו שהכניס את עזרא למצב נבדל הביא לפסילת שער של הקשר.




המחצית נגמרה בהפרש שער אחד, וחיים סילבס הודיע במחצית: "נשנה את המשחק". האורחת עלתה בצורה שונה לחצי השני, וכבר בדקה ה-47 השווה שובל גוזלן מנגיחה עוצמתית אחרי כדור קרן מוצלח. דוידוב פיספס מצב קורץ ויחסי הכוחות התאזנו.


חן עזרא לפני המשחק
חן עזרא. חוסר ריכוז מנע ניצחון (דני מרון)


10,500 האוהדים הירושלמים שפקדו את יציעי טדי החלו לאבד את הסבלנות והשמיעו את קולם בשריקות בוז, מה שלא עזר לקבוצתם לצאת מהלחץ. לקראת הסיום תקפה בעיקר הקבוצה הצפונית, ועם קצת יותר ריכוז בית"ר היתה רושמת הפסד ליגה ראשון לעונת 2017/18. בסיום התחזקו שריקות הבוז מצד הקהל המקומי.


הרכבים
בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אריק סאבו, מיקי סירושטיין, טל כחילה, שון גולדברג, דוד קלטינס, קלאודמיר פריירה (אנתוני וארן 82), ז'אורז'יניו, עידן ורד, חן עזרא (פול אדגר 79), איתי שכטר (יוסי בניון 65).


עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, אמיר נסאר, קרלוס קוויאר, מרקוס דיניז, סאן מנחם (איאד אבו עביד 46), דידייה בורוסו, עידו דוידוב, אלפונסו טיירה, שגיב יחזקאל (שון וייסמן 81), נייג'ל האסלביינק (איסמעיל ריאן 71), שובל גוזלן.


מהלך המשחק
דקה 1: המשחק בקושי נפתח וכבר ירה חן עזרא פצצה לעבר שערו של איתמר ניצן. הכדור חלף סמוך לקורה.


דקה 8: 0:1 לבית"ר!
עבירה מגושמת של ברוסו נגד ז'אורז'יניו על סף הרחבה הובילה לבעיטה חופשית מסוכנת. קלאודמיר לקח על עצמו את הכדור ושלח ישירות לרשת.


אוהדי בית
אוהדי בית"ר ירושלים. חגגו מוקדם (דני מרון)


דקה 12: דיניז החזיר כדור ברשלנות אל עבר שערו ושכטר עט על המציאה. החלוץ דהר לעבר ניצן, אך בהחלטה איומה הפיל עצמו בתוך הרחבה בנסיון לסחוט פנדל ומשיח לא התבלבל. פספוס אדיר של שכטר.


דקה 16: המארחת שולטת בצורה אבסולוטית. מתפרצת קטלנית של ז'אורז'יניו כמעט והובילה לשער, אך הברזילאי מסר לעזרא שהיה בנבדל בזמן ששלח את הכדור לשער.


דקה 29: המשחק נרגע מאוד אחרי הקצב המטורף בדקות הפתיחה. גם הקהל הירושלמי עבר למצב מנומנם יותר.


קלאודמיר בועט את הראשון של בית
קלאודמיר בועט את הראשון של בית"ר (דני מרון)


דקה 42: ורד הרים כדור מסוכן למרכז הרחבה, ניצן התעופף בווירטואוזיות והדף.


דקה 47: 1:1! שגיב יחזקאל חדר לרחבת בית"ר ובעט מזווית קשה לגופו של קליימן שהדף לקרן. הקרן הגיע לראשו של גוזלן שנגח משבעה מטרים אל מתחת לדיו של השוער לרשת.


דקה 50: ורד העביר מצוין לעזרא שהצטרף להתקפת מעבר, ובעט בעוצמה כדור שלא סיכן את המסגרת.


האוהדים שעשו את הדרך הארוכה מהצפון
האוהדים שעשו את הדרך הארוכה מהצפון (דני מרון)


דקה 53: דוידוב הפנוי לגמרי בעט מתוך הרחבה בשלומיאליות גבוה מעל המשקוף.


דקה 55: ז'אורז'יניו שלח באומנות מסירת עומק לשכטר שהתקדם אל עבר ניצן, אך לא ניצל את המצב.


דקה 73: בניון הוביל מתפרצת שהסתיימה אצל קלטינס. הקשר הניף את הרגל אך יצאה לו בעיטה רחוקה מהמסגרת.


ק
ק"ש חוגגת. מחצית שנייה נהדרת (דני מרון)


דקה 83: לחץ מאסיבי מצד ק"ש. ברוסו דהר כמעט על מגרש שלם והחמיץ ממצב קורץ מול קליימן.


דקה 86: ריאן המחליף סובב יפה מחוץ לרחבה, אך הכדור טס ליציע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי