שלומי אזולאי החליט לעבור ניתוח, ייעדר כארבעה חודשים

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | אריאל שלום

קשר מכבי חיפה בחשבון האינסטגרם: "מבטיח לכם שאחזור במהרה חזק יותר, רעב יותר וטוב יותר". גרשון ערך אימון מלא עשוי לשחק מול אשדוד ביום ראשון (20:00, ספורט4)

(גודל טקסט)
שלומי אזולאי, קשר מכבי חיפה, החליט לעבור את הניתוח בקרע הגיד. המשמעות היא שאזולאי ייעדר בין שלושה לארבעה חודשים.


"החל מרגע זה אני חוזר לעצמי. נכון נפצעתי, עברתי לילות טרופים ללא שינה עם המון תסכול וכאב ודווקא אחרי פתיחה מסחררת בקבוצת נעוריי זה הגיע", רשם הקשר בפוסט נרגש באינסטגרם, "פציעה לעולם לא באה בטיימינג הנכון אבל מכאן והלאה זה רק קדימה. לאחר חוות דעת מומחים קיבלתי החלטה ואעבור ניתוח. מבטיח לכם שאחזור במהרה, חזק יותר ורעב יותר. הכוח שלי הוא אתם ובזכותכם ובזכות משפחת מכבי חיפה לא נותר לי אלא להגיד תודה".




מאור בוזגלו חיזק את אזולאי וכתב: "אחי היקר אין ספק שתחזור חזק יותר, רעב יותר והרבה יותר טוב ממה שהיית. לך עם מחשבות טובות והכי כיף לחזור למאני טיים. אוהב אותך".


בינתיים ממשיכה מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד (ראשון, 20:00, ספורט4). במועדון מבינים כי לאור פתיחת העונה הבינונית ובעיקר לאור היכולת הירודה במשחק מול מכבי תל אביב, המשחק הקרוב הופך להיות משמעותי בכדי לנסות ליצור מומנטום.


המאמן גיא לוזון טרם תרגל את ההרכב שירוץ עימו אך בחלק מהאימון רמי גרשון הוצב כבלם לצדו של דוס סנטוס כאשר עדיין קיימת התלבטות בנושא זה לאור העובדה שהשחקן עדיין לא כשיר ל-90 דקות. שי בן דוד צפוי לפתוח על חשבונו של עומרי בן הרוש המורחק. בקישור ימשיכו לקבל קרדיט גיאורגי קוסטדינוב וגל אלברמן כאשר האחרון יפתח לראשונה כקפטן במידה ודקל קינן יפתח על הספסל.התלבטות גדולה בצוות המקצועי לגבי השחקן השלישי שיפתח בקישור על חשבונו של שלומי אזולאי שנפצע בשבוע שעבר. נראה כי גילי ורמוט או קאיו יפתחו בעמדה זו למרות שגם אופציה של סינטיהו סלליך לפתוח במרכז השדה קיימת. בהתקפה צפוי לחזור היווני סטפנוס אתנסיאדיס להרכב על חשבונו של עומר דמארי שלא מן הנמנע שאף ימצא את עצמו מחוץ לסגל.


בינתיים, במועדון ממשיכים להתמוגג לאור הצגתו הרשמית של מאור בוזגלו. בחיפה סיפרו כי טרם ברור מתי יחזור השחקן לכר הדשא אך נראה כי יהפוך לשחקן לא פחות חשוב בחדר ההלבשה."בוזגלו הוא אדם עם נוכחות וצפוי להיות המנהיג שלנו כבר עכשיו. הוא יידע לחבר גם את אותם שחקנים שמעט ממורמרים בתקופה האחרונה".



המסמר החדש, בוזגלו (ערן לוף)



דקל קינן התראיין היום לאתר הרשמי: "היה לנו משחק לא קל בנתניה מול מכבי תל אביב, אנחנו מודעים לכך שלא היינו במיטבנו. יצאנו משם עם נקודה, זו נקודה חשובה להמשך הדרך. אנחנו מודעים למשחק החשוב מול מ.ס. אשדוד, ואנחנו מסתכלים עליו. בבית שלנו אנחנו חייבים לנצח"?  

יש אווירה טובה בחדר הלבשה ואני יודע שמנסים לצייר את זה טיפה אחרת. יש כאן אחלה חברה, הרבה תחרות וכולם רוצים לשחק, אבל החומר האנושי כאן הוא טוב. כולנו מאוחדים למען מטרה אחת והיא לנצח משחקים".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי