ערן לוי: אם אני יושב בחוץ והחברים מנצחים, הכי כיף לי בעולם

ערן לוי
ערן לוי | אודי ציטיאט

מכבי נתניה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה, והקפטן פירגן: "אין לנו פה תחרות מי מוביל את הקבוצה". דראפיץ': "יש לי הרגשה טובה, מאוהב בקבוצה". אכזבה שסבע לא זומן לנבחרת

(גודל טקסט)

 מכבי נתניה ערכה הבוקר (שישי) את מסיבת העיתונאים לקראת משחק הליגה בשני (20:15, שידור ישיר בספורט1) מול מכבי פתח תקווה, במסגרת המחזור השישי בליגת העל.

המאמן סלובודאן דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "כיף לי שמפרגנים לנו ואנחנו משחקים כדורגל חיובי וטוב. יש לי הרגשה טובה. פחות מעניין אותנו איך קבוצות מתכוננות אלינו אלא יותר מה יש לנו לשפר. יש כשרון בקבוצה הזאת ודחף להצלחה, במיוחד מצד הצעירים שלא שיחקו בליגת העל להוכיח שמקומם כאן".

חזרתם של ערן לוי ובן צעירי: "אנחנו מסתכלים על הפציעה של ערן וכל יום זה משהו חדש. אנחנו רוצים שכל שחקן בריא יחזור ונראה עד יום שני מה מצבם הבריאותי".

מכבי פתח תקווה: "קבוצה מסוכנת שבשנה שעברה הייתה בפלייאוף העליון ושיחקה כדורגל מאוד אטרקטיבי. השנה הם התחזקו והם עדיין מחפשים את עצמם ולא משחקים את הכדורגל שהם רוצים, אבל אין ספק שהם יכולים להתפוצץ במובן החיובי. הפסדנו להם בגביע הטוטו ככה שכרגע 1:0 להם. לפעמים יכולת לא חשובה לצבירת נקודות. לפני אשדוד אמרנו שאנחנו חייבים נקודות והI הפרנסה שלנו, גם אם לפעמים משחקים לא טוב".


"כיף שכל המדינה מדברת עלינו" (אודי ציטיאט)

המצב בטבלה: "כרגע אנחנו עם שמונה נקודות ומבחינתנו לסגור את הליגה ולהישאר במקום הרביעי. כיף שכל המדינה מדברת עלינו אבל זה רק מחזור חמישי. אם ננצח יהיו פרגונים ואם נפסיד יגידו שמכבי נתניה במשבר. אנחנו רוצים להיות עם רגליים על הקרקע ויש לנו דרך מסויימת".

הדרך: "התהליך שלנו השנה היה מעבר למצופה. החברה פה עשו עבודה נפלאה ואני מאוד נהנה. אני מאוהב בקבוצה וזה אומר שתהיה עונה טובה. אתם באים לפה כל שבוע ורואים את הרצינות של השחקנים. אני מרוצה ממה שקורה פה".


סוגיית המשחקים בסמוך ליום כיפור:
"מאוד קשה לשחק כי זה כמו ג'ט לג. כשאתה לא ישן ולא אוכל ואז משחק ביום ראשון, זאת קטסטרופה וראינו את מכבי תל אביב אתמול. אין קצב וזה קשה גם מבחינת הצום ומזג האוויר. לשחק בשני זה הרבה יותר טוב".


דראפיץ' מרוצה ממה שקורה בקבוצה (לירון מולדובן)

על המכתב לראש הממשלה נגד המשחקים בשבת: "היה בלבול. התקשר אליי איזה שהוא עורך דין דתי ששאל על השבת ואמרתי לו שהמשפחה שלי מסורתית ואם לא רוצים לשחק בשבת אין לי בעיה, אז הוא כתב את המכתב ואני מאוד לא אהבתי שמישהו השתמש בשם שלי. הוא בסה"כ רצה לשים אותי ברשימה ואין לי שום בעיה להיות ברשימה אבל לקחו את זה די רחוק. אני לא אלך להפגין לא לעבוד בשבת".

גם קפטן הקבוצה ערן לוי דיבר לקראת המשחק: "יותר מאכזב אותי להיות פצוע ואני לא יודע אם אהיה או לא בסגל של אלישע לוי. מאכזבת אותי הפציעה כי גם הקבוצה וגם אני רצנו בצורה טובה. אני שמח שהקבוצה ממשיכה לרוץ ואין מה לעשות, פציעות זה חלק מהכדורגל וזה דבר נורמלי. מפה צריך להתרומם ולעשות אימונים וטיפולים כדי להיות מוכן ליום שני ואם לא אז לשבוע אחרי".

על כך שהקבוצה מסתדרת בלעדיו: "ערן לוי זה מכבי נתניה בלב כי אני פה חמש שנים וחי את זה וכמו אוהד לכל דבר, אבל ערן לוי זה לא מכבי נתניה מבחינת המשחק. אני לא יכול לעשות שום דבר בלי החברים שלי. אם אני יושב בחוץ והם מנצחים אז הכי כיף לי בעולם".


סבע. ערן לוי מפרגן לקולגה (דני מרון)

על דיא סבע: "אין לנו פה תחרות מי מוביל את הקבוצה. אם דיא מוביל את הקבוצה או כל שחקן אחר שיהיה איתו, אז לא מזיזים את ערן ושמים את דיא ובעוד חודש חודשיים ההיפך. תמיד אמרנו שאנחנו רוצים שיהיו פה כמה שיותר שחקנים טובים, בטח אם זה שחקן ברמה של דיא שהוא רמה מעל הליגה ורואים את זה. אני שמח בשבילו ובשביל המועדון שזכינו בו והוא לא של קבוצה אחרת. הלוואי שהוא יקבל זימון לנבחרת".

זמן קצר לאחר מסיבת העיתונאים פורסם סגל נבחרת ישראל, בו נכלל השוער דני עמוס, אך דיא סבע נותר מחוץ לרשימה. בקבוצה מאוכזבים מאי זימונו של סבע ואמרו: "אין מה להגיד. לא יכול להיות שדיא ואפילו דאבור לא מוזמנים. אם דיא היה משחק בבאר שבע או במכבי תל אביב הוא היה גם פותח בהרכב. אלישע פועל על פי התקשורת? מוזר, כי בתקשורת רצו את דיא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי