פרסום ראשון: ווסטהאם הצטרפה למרדף אחרי מנור סולומון

מנור סולומון
מנור סולומון | עדי אבישי

הפטישים מעוניינים בכישרון הצעיר של מכבי פתח תקווה. לוזון לשחקנים לאחר ההדחה ברבע גמר גביע הטוטו מול ב"ש: "פראיירים". אכזבה בקבוצה: "צריכים ללכת לקברי צדיקים". סיבוק ייבדק

(גודל טקסט)
אכזבה גדולה במכבי פתח תקווה לאחר ההפסד אמש (שבת) 1:2 להפועל באר שבע וההדחה ברבע גמר גביע הטוטו. אם לאחר ההפסד שעבר למכבי נתניה, חדר ההלבשה געש, הפעם היה מדובר בהפך המוחלט: שחקנים תיארו הלם מוחלט בחדר ההלבשה. אבי לוזון המאוכזב נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "פראיירים. כמה מצבים אתם צריכים כדי לנצח".



 "היינו צריכים לתת 4 עם 5 משקופים וקורות. עשינו להם בית ספר אבל השנה כל משחק אנחנו נותנים שתי מתנות"' אמרו במועדון. "נראה שהשנה אנחנו צריכים ללכת לקברי צדיקים כי שום דבר לא הולך".


בסיום המשחק ניגש אליניב ברדה לצוות המקצועי של המלאבסים ואמר להם: "אני לא מבין איך לא היה פה 3,4-0 במחצית", כאשר גורמים אחרים באלופה אמרו לאנשי פתח תקווה: "היה לנו פה נס לודוגורץ".



מבוקש. סולומון (עדי אבישי) 


בנוסף להפסד, בפתח תקווה ממשיכים להיות חסרי מזל בעניין הפציעות כאשר גם תומאס סיבוק הוחלף אמש בדקה ה-28 לאחר כאבים בשריר הירך האחורי כאשר היום יתברר מצבו. בפ"ת חוששים מקרע בשריר הירך האחורי שעלול להשביתו לחודש, מה שעלול לגרום לפתח תקווה לאבד בלם נוסף אחרי פציעתו של עומר דנינו. יובל אבידור, שנכנס כמחליף ופינה את מקומו סובל מכיווץ בשריר הירך האחורי ובקבוצה ינסו להכשירו למשחק החשוב בשבת מול מכבי חיפה.


מי שזכו למחמאות על משחקם היו יניב בריק ולידור כהן, כאשר גם גרגורי טאדה, למרות ההחמצות הוכיח שהיה זכאי לקרדיט בשלב מוקדם יותר. "כולם הבינו איפה לידור צריך לשחק. לא 50-50 ולא כחלוץ אלא רק בקו" אמרו בקבוצה.


במקביל, המירוץ אחר מנור סולומון ממשיך: לאחר שאמש פורסם בתקשורת האיטלקית שליברפול ויובנטוס מעוניינות לצרף את השחקן ובסביבתו אישרו לספורט1 את ההתעניינות מליברפול שהתרחשה לפני כחודש, לספורט1 נודע לראשונה כי גם ווסטהאם האנגלית עוקבת אחר השחקן ובדקה את אפשרות צירופו. כזכור, סולומון עתיד להתגייס בקרוב ובסביבתו שואפים שסולומון יזכה למעמד של עילוי שיאפשר לו לקצר את שירותו.



הפרסום בתקשורת האיטלקית לגבי סולמון (צילום מסך)


יניב בריק, כובש השער היחיד סיכם: "הגענו להמון מצבים ואני חושב שהיינו הקבוצה היותר טובה אבל חבל שהחטאנו. הפנים ליום שבת. אני לא חושב שזה הרכב טלאים של באר שבע כי יש להם שחקנים מעולים. כמובן שהיה להם חיסורים אבל היה חסר לנו מזל. אני מרגיש מעולה כאן-מהרגע הראשון קיבלו אותי טוב ואני מרגיש בבית. אני שמח שהגעתי לכאן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי