זהירות, מנור לפנייך: סולומון משאיר אבק לכוכבי היבשת

מנור סולומון
מנור סולומון | צילום: דני מרון

היהלום הבא של לה מאסיה, הקשר הבא של נבחרת איטליה ועד המבקיע שלא מסוגל להחמיץ במשחק הבכורה. הדרישה של אבי לוזון עבור קשר המלאבסים גרמה לנו לבדוק, מה קורה אצל שאר צעירי היבשת. התשובות בפנים

(גודל טקסט)
המרדף אחרי מנור סולומון צובר תאוצה. כפי שפורסם בספורט1, ווסטהאם הצטרפה למרוץ עם ליברפול, צ'לסי ויובנטוס אחרי הקשר בן ה-18 של מכבי פתח תקווה. אחרי ההצהרות של אבי לוזון, לפיהן הוא ישחרר את סולמון תמורת סכום של 20 מיליון יורו, בדקנו מה שווי השוק של הצעירים המובילים ברחבי היבשת.


החל מהכישרון הגדול ביותר של לה מאסיה, ועד היהלום של נבחרת איטליה ועד החלוץ הכישרוני של ז'וזה מוריניו – משפחת לוזון ומנור, שימו לב. חשוב לציין כי לא מדובר בסעיפי השחרור של השחקנים הללו, אלא רק שווי השוק שלהם על פי transfermarkt. אגב, לסולמון אין אפילו שווי שוק באתר. 



 1. קרלוס אלניה (19) – ברצלונה

בעונה הקודמת התכשיט של לה מאסיה כבר ערך מספר הופעות בודדות במדי הקבוצה הבוגרת. במהלך הקיץ הקשר הצעיר האריך את חוזהו עד 2020, אך כנראה שזה לא ממש עושה רושם על שווי השוק שלו, שנעצר אך ורק בחמישה מיליון יורו. 



מי תשלם את תג המחיר של הלוזונים? סולומון (דני מרון) 


2. טום דיוויס (19) – אברטון 

הטופיז עוברים פתיחת עונה מסויטת וככל הנראה שזה משפיע על מצבו של התכשיט האנגלי הצעיר. דיוויס פרץ בעונה הקודמת תחת רונאלד קומאן, אך על פי transfermarkt, מחירו עומד רק על 8 מיליון יורו. 


3. מנואל לוקאטלי (19) – מילאן 

הוא אומנם ממעט לקבל דקות בעקבות הסגל המפלצתי שנבנה אצל הרוסונרי, אך הקשר האחורי המבטיח של נבחרת איטליה הצעירה הוא יהלום בהתהוות, אחרי עונת פריצה מסחררת אשתקד שכללה שער ניצחון בלתי נשכח מול יובנטוס. ועדיין, תג המחיר שלו עומד רק על 6 מיליון יורו. 



מנור לפנייך. ראשפורד (AFPׂ)


4. מרכוס ראשפורד (19) – מנצ'סטר יונייטד 

החלוץ המופלא של השדים האדומים תפס גם מקום של קבע בנבחרת אנגליה, וכמו שרק הוא יודע כבש בבכורה. ראשפורד הוא ללא ספק השחקן המבטיח ביותר של שלושת האריות בשנים האחרונות, אך על פי transfermarkt שווי השוק שלו עומד על 18 מיליון יורו, סכום מצחיק כשחושבים על כך שהוא כבש בכל הופעת בכורה, בכל מפעל אפשרי ובנבחרת. רק מזכירים, 2 מיליון פחות מהדרישה של המלאבסים. 


5. כריסטיאן פולישיץ' (19) – בורוסיה דורטמונד 

רק בסוף השבוע שחקן הכנף התוסס סידר לנבחרת ארצות הברית עוד ניצחון בקמפיין מוקדמות המונדיאל. אחרי העזיבה של עוסמאן דמבלה, אין ספק שהעונה הקרובה שייכת לפולישיץ', שמקבל קרדיט נרחב מפטר בוס. ועדיין, תג המחיר שלו משעשע: 18 מיליון יורו בלבד! 


רק 18 מיליון יורו? פולישיץ' (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי