במכבי חיפה לא לחוצים: "נביא רק מנהל ספורטיבי ראוי"

יעקב שחר וגיא לוזון
יעקב שחר וגיא לוזון | צילום: דני מרון

במועדון מרוצים מהעבודה של גיא לוזון ולא לחוצים בהבאת המנהל הספורטיבי אך לצד זה הרעיון הזה עדיין על הפרק. לוזון לא צפוי לערוך מהפכה בהרכב לקראת פתח תקווה

(גודל טקסט)

 לאחר פגרת הנבחרת, מכבי חיפה רוצה להמשיך ברצף הניצחונות בליגה עם ניצחון חוץ משמעותי מול מכבי פתח תקווה בשבת הקרובה (18:00, שידור ישיר בספורט4).

אתמול (שני) בחרו בצוות המקצועי לערוך שני אימונים, היום זכו השחקנים לחופשה וממחר ייכנסו לקצב שיא של הכנות לקראת המשחק. הירוקים יתאמנו בסגל מלא רק ביום חמישי עם חזרתו של ניקיטה רוקאביציה מנבחרת אוסטרליה.


המאמן גיא לוזון צפוי להמשיך עם ההרכב שניצח את מ.ס. אשדוד כאשר המגן עומרי בן הרוש שהורחק במשחק מול מכבי תל אביב ונעדר מול אשדוד יחזור להרכב על חשבונו של רז מאיר. בנוסף לוזון צפוי לערוך עוד שינוי אחד או שניים בהרכב. אופיר מזרחי שכבש מול אשדוד צפוי להמשיך ב-11 כמו גם החלוץ היווני סטפנאס אתנסיאדיס.


לוזון. בחיפה מרוצים ממנו (ערן לוף)

בימים האחרונים עלה שוב נושא המנהל הספורטיבי במועדון, כשבפורטוגל פורסם שחלוץ העבר נונו גומש קיבל הצעה מהירוקים לשמש כמנהל ספורטיבי אך בחיפה הכחישו את הפרסום. כזכור, במהלך הקיץ כבר מונה הספרדי טוני מוניוס לתפקיד, אך בסופו של דבר בחר שלא להגיע מסיבות משפחתיות.

בחיפה סיפרו שהנושא כלל לא ירד מהפרק ובמועדון אכן רוצים לאייש את התפקיד הזה אך זה ייעשה רק במידה וימצא האיש הנכון לתפקיד. ההנהלה מרוצה מהבנייה של לוזון וממשיכה לתת לו את הקרדיט, ולכן אין חיפושים קדחתניים לתפקיד המנהל הספורטיבי בשלב זה. "רק אם נמצא מנהל ספורטיבי ראוי, נביא אותו" אמר גורם במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי