עוסמאן ויירה נחת להתרשמות, חטאב חתם במכבי פ"ת

דירסובה עוסמאן
דירסובה עוסמאן | AFP

שינוי ראשון אצל מימר? הבלם בן ה-31, ששיחק בשנים האחרונות בליגת המשנה בטורקיה, נחת להתרשמות אצל המלאבסים. הבלם, ששיחק בעבר בהפועל קטמון, הצטרף עד סוף העונה

(גודל טקסט)

אחרי שבקבוצה עסקו רבות בימים האחרונים בעתידו של מנור סולומון, היום (שלישי) צרפה מכבי פתח תקווה שחקן חדש לאימונים. דירסובה עוסמאן ויירה, בלם מחוף השנהב בן 31, ינסה להרשים את הצוות המקצועי. מדובר בהתרשמות הדדית של המלאבסים. הבלם מחוף השנהב, שיחק בעונה שעברה באדנספור במדיה רשם כ-15 משחקים ובעברו שיחק שלוש עונות במדי ריזספור, במדיה רשם כ-83 משחקים וכבש שלושה שערים. ברזומה שלו גם הופעות בקלוז' ובפנדורי. 

עוסמאן הוא שחקן חופשי ולכם אם יוחלט לצרפו, הוא יחתום על חשבון אחד מהבלמים של שרון מימר. כזכור, מכבי פתח תקווה צרפה בקיץ האחרון את ז'והאן מרסיאל ותומאש סיבוק. האחרון, קפטן נבחרת צ'כיה לשעבר, הציג יכולת פושרת מאז שנחת בישראל וקיימת אכזבה מיכולתו. מכבי פתח תקווה כבר ספגה 12 שערים העונה, והפציעה של הצ'כי עלולה להוביל את הקבוצה לסיים את ההתקשרות איתו. לבלם מחוף השנהב יש 18 הופעות ושער בודד במדי הנבחרת. מאוחר יותר, הודיעה הקבוצה על חתימתו של עובדייה חטאב עד לסיום העונה. הבלם, ששיחק בעונה הקודמת בהפועל קטמון, הצטרף כשחקן חופשי לסגל של מימר. חטאב שיחק בעבר בהפועל תל אביב ואף הורשע בהפקרה ב-2014 של נאיף אשקר, תושב ריינה, מאז הוא הספיק לבצע עבודות שירות ולשוב אל המגרשים. 

בנושא אחר, מצבת הבלמים של מימר מדלדלת לקראת מכבי חיפה בשבת. סיבוק, שסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי וייעדר בשלושה שבועות, ייעדר כמו גם עומר דנינו. במועדון הבהירו כי כרגע אין שום מחשבה לשחרר את אחד הבלמים, וייערך שינוי מהותי בסגל רק במידה ועוסמאן ירשים. סולומון ישוב לאימונים מחר אחרי ה-4:0 של הנבחרת הצעירה מול אירלנד.  


יעזור להגנה של מימר? עוסמאן (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי