שלומי אזולאי החל בהליך השיקום, רוקאביצה חזר

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | אריאל שלום

הקשר שב מפינלנד, שם עבר ניתוח חדשני, הגיע למתחם האימונים ועבר טיפולים ראשוניים, החלוץ האוסטרלי ערך אימון קל בלבד. וגם: במכבי חיפה לא מרוצים מיכולת הזרים: "צריכים לתת יותר"

(גודל טקסט)
 מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת (18:00, שידור ישיר בספורט4) מול מכבי פתח תקווה, והיום (חמישי) שב לאימונים החלוץ ניקיטה רוקאביצה ששותף בשני המשחקים הבינלאומיים עם נבחרת אוסטרליה נגד נבחרת סוריה, בעקבותיהם עלו האוסטרלים לשלב הפלייאוף. במועדון הביעו שביעות רצון מהחלוץ, שנחת רק הבוקר וערך אימון קל, ומקווים שימשיך ביכולת הטובה גם במושבה.


קשר הקבוצה, אופיר מזרחי, אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "נעשה הכל כדי להביא שלוש נקודות יקרות. הקבוצה אחרי ניצחון חשוב ומאוד רוצים להמשיך במומנטום של השבועות האחרונים בצבירת נקודות. אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה נגד מכבי פתח תקווה וצריכים את הקהל אתנו לאורך כל 90 הדקות. רק ככה, בעזרתם, נביא את הנקודות".





לקראת המשחק, המאמן גיא לוזון לא צפוי לבצע שינויים מרחיקי לכת. מי שצפוי לחזור להרכב הוא המגן עומרי בן הרוש שהיה מורחק במשחק שעבר. ההתלבטות של הצוות המקצועי היא בעיקר במרכז השדה, כשהשאלה היא מי יפתח לצידו של גל אלברמן – רועי קהת או הבולגרי גאורגי קוסטדינוב, שחזר גם הוא השבוע משחקים בינלאומיים עם נבחרתו.



דוס סנטוס. היחיד שמחזיר את ההשקעה (ערן לוף)


הקשר הברזילאי קאיו צפוי לחכות להזדמנות שלו על הספסל, והאופן כללי במכבי חיפה ציינו שהרכש הזר היחיד שמחזיר בשלב זה את ההשקעה הוא רק הבלם אליסון דוס במטוס מחזיר את מלוא ההשקעה.


המגן ארנסט מאבוקה פתח טוב את העונה, אך הציג משחק רע מול אשדוד. קאיו וקוסטדינוב עדיין לא עונים על הציפיות, אבל במועדון הירוק יש סבלנות כלפיהם. "אין ספק שאנחנו צריכים לקבל יותר מהזרים שלנו, אבל מדובר בשלב מוקדם של העונה והם עוד יחזירו לכולם על ההשקעה בהם", אמר שחקן בחיפה.


בינתיים, מי שהחל בהליך השיקום הוא הקשר שלומי אזולאי, שכזכור נפצע בפתיחת המשחק מול מכבי תל אביב, עבר בפינלנד ניתוח לאיחוי גידים והיום (חמישי) הגיע למתחם האימונים בכפר וגלים לראשונה מאז חזרתו ארצה.

 




הקשר שנרכש ממכבי תל אביב כחלק מעסקת אלירן עטר, יעבור פיזיותרפיה בששת השבועות הבאים ולאחר מכן יחל באימוני כוח וכושר בהתאם למצבו. "שלומי עבר בפינלנד את הניתוח החדשני ביותר, עכשיו צריך שהגידים יעברו איחוי מלא ושהוא ישלים את תהליך השיקום", אמר רופא הקבוצה ד"ר עמי ברבר לאתר הרשמי של המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי