סלובודאן דראפיץ': יש יותר מדי כתבות מפרגנות סביב מכבי נתניה

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

אחרי הניצחונות המרשימים על מ.ס אשדוד ומכבי פ"ת, מאמן היהלומים דיבר לקראת המשחק מול מול בית"ר ירושלים ביום שני (21:00), עמוס: "יש דברים שמזכירים את העונה ההיא בקריית שמונה"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה ערכה היום (שישי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני (21:00). היהלומים רוצים להמשיך את המומנטום החיובי מהניצחונות המרשימים על מ.ס אשדוד ומכבי פתח תקווה גם אחרי פגרת הנבחרות. כחלק מההכנות למפגש המסקרן תצא הקבוצה לבית מלון בירושלים כבר בבוקר המשחק.


המאמן סלובודאן דראפיץ' פתח: "בדיוק דיברנו בקבוצה שיש יותר מדי כתבות סביבנו. כולם אוהבים שיפרגנו להם ואנחנו מרגישים שמשהו חדש קורה בעיר. תיכננו את האימון בצורה כזו שנהיה מפוקסים לקראת בית"ר. אנחנו יודעים שבכדורגל כשמפסידים הכל יכול להתהפך. אנחנו נהנים ממה שקורה, אבל אני מקווה השחקנים שלי מבינים מה צריך לעשות מול בית"ר. הם מגיעים במומנטום לא נעים וכשקבוצת צמרת מגיעה במצב כזה היא חייבת את הנקודות ועושה הכל בשביל זה".




מטרות: "אנחנו מקווים שנגיע למקומות שלא חלמנו עליהם, אבל יש בעיה – 13 הקבוצות האחרות רוצות את אותו הדבר. יש הרבה קבוצות עם תקציבים טובים שרוצות להיות חזק בצמרת. אנחנו צריכים להיות זהירים".



השפעת הפרגונים: "כל החיים אני שואל את עצמי האם הכתבות והפרגונים הם טובים. אני כל הזמן חושב חיובי ורוצה להגיד שאנחנו קבוצה טובה שרוצה לעשות את המקסימום. לא להיות שחצנים, אבל להגיע עם ביטחון".


סלובודאן דראפיץ'. יותר מדי פרגונים (אודי ציטיאט)

סלובודאן דראפיץ'. יותר מדי פרגונים (אודי ציטיאט)


המפגש מול האקסית: "תמיד כשמגיעים לטדי יש צמרמורת והתרגשות. מרגישים את הקהל גם אם זה איתך וגם אם זה נגדך. היום אני במכבי נתניה וכל מה שאני רוצה זה שנשחק טוב וננצח. כשעולים לדשא ההתרגשות עוברת. אנחנו יודעים לקראת מה אנחנו הולכים. אני מכיר את ההתנהלות שם. פתיחת המשחק תהיה קשה ואנחנו צריכים להיות זהירים. אני ושי ברדה היינו שם במשך שנה, אבל עכשיו אנחנו במכבי נתניה וזה מה שמעניין אותנו".


השוער דני עמוס הוסיף: "לא מפתיעה אותי היכולת שלנו, אבל נצטרך לשמור על זה בכל משחק ולא לשבת ולהירגע. יש הרבה דברים שמזכירים את העונה ההיא בקריית שמונה, אבל פה זה נתניה ושם זה קריית שמונה. אם נמשיך לעשות את מה שהמאמנים רוצים מאיתנו אפשר יהיה להמשיך לחלום".


דני עמוס. נזכר בעונה ההיא בקריית שמונה (לירון מולדובן)

דני עמוס. נזכר בעונה ההיא בקריית שמונה (לירון מולדובן)


על הנבחרת: "אולי לא מרגישים את זה, אבל יש אווירה טובה בחדר ההלבשה. החבר'ה מאוד רוצים, אבל לפעמים דברים מתפקששים. עכשיו יגיע מאמן חדש והוא יצטרך לראות מה עושים".



המשחק מול בית"ר: "כל ילד חולם להגיע למשחקים האלה וזה שלצעירים אין ניסיון במעמדים כאלה יכול לעבוד לטובתם. הראינו עד עכשיו יכולת טובה גם במשחקים גדולים ונקווה שנמשיך ככה. אנחנו מאוד רוצים לתת עונה מדהימה בשביל הקהל והמועדון".


באימון הבוקר תורגל דידייה קוגבנייה על חשבונו של אביב אברהם, אך לא מן הנמנע שאברהם, שחזר רק היום להתאמן מאז שב ממשחקי הנבחרת הצעירה, יפתח בכל זאת. 
ויקי כחלון ספג חבלה בקרסול לקראת סיום האימון נטש אותו, אך בקבוצה מקווים כי יהיה כשיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי