7,000 אוהדי הפועל חיפה יגיעו לסמי עופר, בן בסט יהיה בסגל

עדן בן בסט
עדן בן בסט | ערן לוף

התלהבות רבה אצל אוהדי המוליכה לקראת המפגש מול הפועל עכו (שבת, 18:30, ספורט3), החלוץ לא חזר לכשירות מלאה, אבל צפוי לקבל דקות. אצל היריבה מאמינים: "הם בכושר הטוב בליגה, אבל אין סיבה שלא נפתיע אותם"

(גודל טקסט)

מוליכת ליגת העל, הפועל חיפה, תרצה לשמור על המקום שלה גם לאחר המחזור השביעי והמשחק בו תארח את הפועל עכו (שבת, 18:30, ספורט3). במועדון מקווים כי פגרת הנבחרת לא תעצור את המומנטום החיובי בו הם נמצאים.

רק באמצע השבוע חזרה הקבוצה להתאמן בסגל מלא כאשר חזרו כל שחקני הנבחרות ביניהם השוער הליטאי ארסנטס שטקוס, קשר הנבחרת הצעירה מקסים פלקושצ'נקו והחלוץ המולדבי ראדו גינסארי.

הבשורה המשמחת הייתה חזרתו לאימונים מלאים של עדן בן בסט, ולמרות שאינו בכושר מלא הוא ייכלל בסגל. "עדן עבד קשה כל השבוע כדי להיות בסגל ואנחנו שמחים שהוא איתנו", אמר גורם בקבוצה. המאמן ניר קלינגר צפוי להמשיך עם הרכב דומה לזה שניצח לפני שבועיים את עירוני קריית שמונה כאשר פלקושצ'נקו ישחק בקישור וגינסארי יתופקד בחוליה הקדמית. אופציה נוספת שעלתה היא להעלות הרכב התקפי יותר עם מאמון קשוע, אבל נראה שקלינגר לא יבצע שינוי ב-11.

קלינגר דיבר עם השחקנים וביקש מהם לבוא מרוכזים כמו במשחקים הקודמים. שחקן בקבוצה אמר: "מדובר במבחן לא פחות חשוב עבורנו מאשר המשחקים מול הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים. אם נדע להמשיך באותה מחויבות אין ספק שנמשיך להצליח".

במועדון מקווים כי קהל גדול יגיע לסמי עופר בעקבות ההצלחה מפתיחת העונה וההערכה היא כי יגיעו כ-7,000 אוהדים. הבעלים יואב כץ, שיגיע בשבוע הבא לישראל וישהה בארץ כשבועיים, החליט להוזיל בצורה משמעותית את מחירי הכרטיסים עבור האוהדים הגמלאים שיוכלו לרכוש כרטיס תמורת 20 שקלים בלבד.

עדן בן בסט. עושה מאמצים גדולים (ערן לוף)
עדן בן בסט. עושה מאמצים גדולים (ערן לוף)

דורה מאמין: "הפועל חיפה בכושר הכי טוב בליגה, אבל אפשר להפתיע"
לאחר שלושה שבועות של פגרה בשל דחיית המשחק מול הפועל באר שבע תחזור מחר הפועל עכו לליגה ותתארח בסמי עופר אצל הפועל חיפה המוליכה. במהלך כל השבוע דיברו במועדון על העובדה שהשחקנים יצאו מהקצב שליווה אותם לפני הפגרה והדבר אף השפיע על יכולתם במשחק האימון מול הפועל חדרה שהסתיים ב-3:5 לקבוצה מהלאומית.

בנוסף הקבוצה גם קיבלה מכה בסוף השבוע כאשר השחקן הטוב של הקבוצה מתחילת העונה עמראן אלקרינאווי עבר ניתוח בתוספתן וייעדר לפחות בשבועיים הקרובים. גם הקשר ברונו איבה, שחזר לאימונים מלאים אינו כשיר ויעבור מבחן כשירות סמוך למשחק. הקשר סיראז' נסאר יפתח לראשונה בהרכב, והתלבטות נוספת של המאמן היא האם לפתוח עם חלוץ נוסף לצדו של בן אז'ובל. לוטם זינו חזר לכשירות מלאה, אבל יפתח על הספסל.

דורה שוחח עם שחקניו והחמיא ליריבה: "הפועל חיפה נמצאת בכושר הטוב בליגה, אבל אנחנו מגיעים רעננים ואפשר להפתיע אותם". בעכו גם זוכרים את הניצחון של האדומים מהכרמל במחזור השני בגביע הטוטו ואחד השחקנים אמר: "אין שום סיבה שלא נפתיע אותם. זה הזמן שלנו להוכיח את היכולת הטובה שלנו כמו שעשינו מול מכבי חיפה".

עמראן אלקרינאווי. יחסר (דני מרון)
עמראן אלקרינאווי. יחסר (דני מרון)

הרכבים משוערים
הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי, רסמוס סויסטדט, מקסים פלקושצ'נקו, ראדו גינסארי, חנן ממן, אלון תורג'מן.

הפועל עכו: רם שטראוס, גל שיש, עמית ביטון, מחמדו סיסוקו, עבדי פרחאת, ברונו איבה (ינון אליהו), דילן דמראווי, גבי קניקובסקי, סיראז' נסאר, פיטר אוניקאצ'י, בן אז'ובל.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי