צפו בתקציר: הפועל באר שבע גברה על רעננה 1:3

אמיר חאליילה
אמיר חאליילה | דני מרון

האלופה שוב נראתה רע, אך הצליחה להכריע משחק חלש בזכות שלושה שערים תוך 11 דקות. קואנקה (76, שער בכורה), חלאיילה (83, במספרת) ואוגו (87, טיל אדיר). אבוחצירה כבש ראשון לנועלת הטבלה

(גודל טקסט)

למרות יכולת רעה הפועל באר שבע הצליחה לנצח הערב (שבת) את הפועל רעננה 1:3. האלופה שוב נראתה רע, שוב נראתה תקועה, נקלעה לפיגור, אבל נהנתה משלושה שערים תוך 11 דקות בין הדקות 76-87 וגנבה משחק מול נועלת הטבלה שירדה למקום האחרון. החבורה של ברק בכר עלתה זמנית למקום הרביעי עם 11 נקודות ומשחק חסר.


האלופה שוב הגיעה בסגל חסר ומלא פצועים, אבל אולי תתנחם במזל שחזר. איסק קואנקה כבש את שער הבכורה במדים האדומים, אמיר חלאיילה שעלה כמחליף כבש במספרת גדולה וג'ון אוגו חתם את תוצאת המשחק עם בעיטה אדירה לחיבורים. קבוצתו של גיא לוי ירדה למקום האחרון, למרות שער היתרון של שמעון אבוחצירה. 

 


רעננה הבקיעה הערב את שערה השלישי בבית ב-2017 והשיגה ניצחון ביתי אחד בלבד. הפעם האחרונה בה הבקיעה יותר משער אחד בליגה הייתה באוקטובר 2016. מאז הניצחון על ב"ש בדצמבר 2016, ניצחה הקבוצה מהשרון משחק ביתי אחד בליגה. מנגד, חאליילה המחליף הבקיע את שערו הראשון בהופעתו הראשונה בליגה במדי הפועל ב"ש. המחצית הראשונה לא סיפקה רגעים גדולים מאיימים מצד שתי הקבוצות. וואקמה ופקהארט בחנו את קושיצקי, שהצליח לעצור את צמד החלוצים של האלופה. מנגד, פורצ'ה לא הצליח להכניע את גורש. המחצית השנייה החלה בטירוף כששמעון אבוחצירה הימם את האלופה, לאחר שכבש בבעיטה מהאוויר מבישול של קמארה.


החבורה של בכר נראתה בהלם והתקשתה להציג יכולת גבוהה עד הדקה ה-77, אז החל המהפך. מליקסון מצא את קורהוט באגף שמאל עם מסירת אמן, המגן ההונגרי הגביה מעל ההגנה והשאיר את קואנקה לכבוש בקלות השוויון. לאחר באלגן בסמוך לרחבת רעננה, שהר מצא ברחבה את אמיר חלאיילה המחליף שהצליח להפוך את התוצאה במספרת נהדרת. חשבתם שהאלופה נרגעה? ממש לא. סמוך לשריקת הסיום אוגו חטף כדור להגנת רעננה כ-18 מטרים מהשער, הניף את רגלו שמאל ושלח כדור ענק לרשת ושלח את ב"ש לחגוג 1:3.



יחזור להבקיע? וואקמה (דני מרון) 


הרכבים

הפועל רעננה: תומאש קושיצקי, עדי נמני, בן והבה, מוחמד עלי קמארה, עמנואל אמבולה, בן בנימין (כארם, רועי שוקרני, יובל טיטלמן (אלי בבייב, 76), פלורין פורצ'ה (ג'ורדן פושה, 84), מוחמד שכר, שמעון אבוחצירה.


הפועל באר שבע: דודו גורש, דור אלו, לואי טאהא, חאתם אלחמיד, מיהאי קורהוט, מהראן ראדי (אמיר חלאיילה, 71), ג'ון אוגו, דן איינבינדר (מאור מליקסון, 46), טוני וואקמה, איסק קואנקה, תומאש פקהארט (בן שהר, 46). 


מהלך המשחק: 
דקה 1: המשחק יצא לדרך מול 3,000 צופים, האם רעננה מסוגלת להפתיע את האלופה? 


דקה 10: האורחת שולטת בקצב, אך עדיין לא יצרה שום איום משמעותי על השער של קושיצקי. 


דקה 17: אלו פרץ היטב באגף הימני והרים כדור נהדר. וואקמה ניצל את התרדמת בהגנה של רעננה, אך ירה בנגיעה הרחק מהמסגרת. 



נאבקים. אבוחצירה ואוגו (דני מרון) 


דקה 20: המארחת יצאה קדימה. זריקת חוץ ארוכה של אמבולה, בשילוב עם נגיחה של אבוחצירה הותירה לפורצ'ה הזדמנות להפתיע. הניסיון שלו נעצר אצל גורש. 


דקה 40: אחרי דקות רעות מצד האלופה, הרמה של איינבינדר מצאה את פקהארט. הצ'כי מעד בתוך הרחבה וקיווה לפנדל, השופט התעלם.



דקה 44: קואנקה דהר קדימה והרים כדור טוב לעבר וואקמה. הניגרי ניסה להבקיע במסגרת, אך לא מצא את המסגרת.  



אלחמיד וטיטלמן (דני מרון) 


מחצית שנייה
דקה 46: חילוף כפול בב"ש. מליקסון עלה במקום איינבינדר, שהר תפס את מקומו של פקהארט. האם זה יעיר את האלופה? 


דקה 55, הפועל רעננה עלתה ל-0:1: האלופה בהלם! הרמה של שוקרני חתכה את ההגנה של האלופה, קמארה הקדים את אוגו וסידר לאבוחצירה וולה נהדר לפינה של גורש.


שמעון אבוחצירה משתולל לאחר השער (דני מרון)

שמעון אבוחצירה משתולל לאחר השער (דני מרון)


דקה 70
: ראדי ניסה את מזלו מ-25 מטרים בבעיטה ברגל שמאל, הכדור הלך מעל השער.


דקה 77, ב"ש משווה ל-1:1: מליקסון עם כדור עומק ענק לקורהוט בשמאל, המגן ההונגרי מצא את קואנקה לבדו ברחבה והספרדי כבש בקלות מול שער חשוף.


איסק קואנקה חוגג גול בכורה (דני מרון)
איסק קואנקה חוגג גול בכורה (דני מרון)


דקה 82, 1:2 לב"ש: בן שהר מצא את חלאיילה והמחליף במספרת אדירה, כשהוא שכוב על הדשא, הפך את התוצאה.


דקה 87, 1:3 לב"ש:
אוגו חטף כדור על סף הרחבה ושחרר בומבה לחיבורים של קושיצקי. ב"ש בדרך לניצחון גדול.


חלאליילה וקואנקה חוגגים את המהפך (דני מרון)
חלאליילה וקואנקה חוגגים את המהפך (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי