אזולאי כשיר בסכנין, קרית שמונה רוצה ניצחון ביתי ראשון העונה

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | עדי אבישי

החלוץ כשיר לקראת המפגש מחר (ראשון, 19:00), פליקס נעים הזהיר מהחלק הקדמי המהיר של סילבס. עדיין לא ברור אם קוויאר יפתח בהגנה, אבו עביד עשוי להחליפו

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה פתחה את העונה בצורה הססנית כאשר מצד אחד הקבוצה ניצחה את מכבי פתח תקווה ומ.ס. אשדוד ואף השיגה תיקו בטדי אז מצד שני הקבוצה לא ניצחה ברעננה והפסידה בבית להפועל חיפה. במועדון הסבירו את חוסר היציבות בעיקר בשל העובדה כי הקבוצה מהפכה גדולה בקיץ האחרון ואף לאחר מספר מחזורים ביצעה עוד שינויים בסגל שלה.

למרות זאת ובמיוחד לאור חזרתה של הקבוצה לאצטדיון המקומי, מאמינים בקריית שמונה כי דווקא מול סכנין תתחיל רצף חיובי. השאלה המסקרנת ביותר היא כשירותו של הבלם קרלוס קוויאר שהפך לאחד השחקנים החשובים אצל חיים סילבס. במועדון יקבלו את ההחלטה סמוך למשחק ובמידה ולא יהיה כשיר אז איאד אבו אביד יפתח במרכז ההגנה וסאן מנחם ואמיר נאסר יפתחו כמגינים. במועדון עדיין ממתינים לשיפור בכושרו של החלוץ ההולנדי נייג'ל האסלביינק, שהפך לשחק היקר ביותר בתולדות המועדון. "יש לנו סבלנות ואנחנו מקווים כי שער אחד או שניים וכולו יראה את הכישרון הגדול הטמון בו", אמרו. בקבוצה מקווים לקהל גדול שיגיע למשחק וזאת לאחר שהמשחקים חזרו לעיר הצפונית. "הייתה אכזבה במשחק הביתי מול הפועל חיפה ואולי מול סכנין זה ייראה אחרת", הסבירו.

בסכנין מאוכזבים מהקהל
גם בסכנין מאוכזבים מהקהל שלא טורח להגיע לאצטדיון בעכו וממתין להתפתחויות בדוחה אך בקבוצה מקווים כי הניצחון על בית"ר יכניס רוח חדשה בקהל וחלק גדול ממנו יגיע לקריית שמונה. במהלך השבועות האחרונים התעסקו במועדון בעיקר בפציעות ונראה כי רק הקשר ג'אבר עטאא, שעדיין כלל לא חזר לאימונים, והחלוץ עידן שמש, שטרם החלים מהפציעה במפשעה יישארו במחוץ לסגל. ההחלטה לגבי שמש תתקבל סמוך למשחק. שלומי אזולאי, שלא התאמן בתחילת השבוע, חזר לאימונים מלאים וצפוי לפתוח. אזולאי יפגוש לראשונה את קריית שמונה ממנה הגיע לסכנין. המאמן פליקס נעים שוחח עם שחקניו באימון והזהיר ממשחק האגפים של קריית שמונה ומהמהירות שלהם בחלק ההתקפי.

מאמן סכנין פליקס נעים אמר לקראת המשחק:"קריית שמונה הפסידו במשחק שעבר ולכן יגיעו בשיא המוטיבציה והמטרה שלנו להגיע באותה מוטיבציה כמו שהגענו מול ביתר ולנסות ולחזור הביתה עם ניצחון". נעים התייחס לפציעות הרבות:" השחקנים התלוננו בפניי כי ההכנה הייתה לא טובה והעומס היה אמור להיות בקיץ אבל נדע להתגבר על זה".


כשיר. אזולאי (עדי אבישי) 

הרכבים משוערים:
עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, אמיר נאסר, מרקוס דיניז, קרלוס קוויאר (איאד אבו עביד), סאן מנחם, אפונסו טיירה, דידייה ברוסו, עידו דוידוב, נייגל האסלביינק, שגיב יחזקאל ושובל גוזלן.

בני סכנין:מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, עלאא אבו סלאח, מארון גנטוס, אברהם פאס, וונדרסון, חאלד חלאיילה, סגס תאמבי, ישראל זגורי, פיראס מוגרבי ושלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי