לוזון: "לא עודדו אותנו, לא מכיר קבוצות שחוזרות כמונו"

גיא לוזון
גיא לוזון | עד אבישי

מאמן מכבי חיפה המשיך להגן על השחקנים אחרי ה-2:2 מול מכבי פתח תקווה: "המשחק הזה מעודד אותי, קבוצות משחקות בעשרה שחקנים מולנו וזה בזכותנו". מימר: "עם ניצחון נעוף קדימה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה המשיכה לאכזב. הירוקים פתחו הערב (שבת) את המחזור השביעי של ליגת העל והסתפקו רק ב-2:2 מול מכבי פתח תקווה. הדרמה אומנם הייתה בשיאה, אך היכולת צריכה להדאיג את גיא לוזון, שספג ביקורת קשה מצד הקהל האורח ושיחק בפעם השלישית מול עשרה שחקנים. לעומתם, המלאבסים הרשימו בעיקר בזכות יכולת מרשימה של מנור סולמון. הקשר כיכב עם שער ובישול, אך ההרחקה של גרגורי טאדה פגעה קשות בתוכניות של שרון מימר. 

אצל המלאבסים, אמר שרון מימר המאוכזב: "הדברים האלה קרו לנו מול הפועל באר שבע. יש לנו קבוצה עם ביטחון, שמגיעה למצבים. היינו יכולים להבקיע יותר, למרות שני השערים. נצטרך להיות טובים יותר ולהביא גם נקודות. יש המון מתח ורצון להתקדם. אנחנו רוצים לצאת מהתקופה הטובה. ההרחקה שהכניסה את מכבי חיפה למשחק, נצטרך להשיג ניצחון ואני מאמין שמשם נעוף קדימה".

על מנור סולמון: "אין מה להגיד. הוא שחקן מצוין, אבל לא צריך לבדל אותו מהקבוצה. לידור כהן כבש שער יפה, גרגורי טאדה היה טוב".

מנור סולומן סיכם: "אני יוצא מהמשחק בהרגשה שנויה במחלוקת. הובלנו 0:2, כבשתי ובישלתי, אבל אני מאוכזב שלא הצלחנו לנצח. אין לי ספק שכבר בשבוע הבא ננצח. היכולת היתה טובה מאוד. היו הרבה דיבורים בתקשורת השבוע והיה קצת לחץ, אני לא אשקר. אני לוקח את זה למקום חיובי. אני טוב בלשחק כדורגל ובזה אני צריך להתמקד"

 סיימו את המשחק מאוכזבים. שחקני המלאבסים (עדי אבישי) 

אצל הירוקים, סיפר גיא לוזון: "היריבה הובילה בשני שערים ואני לא מכיר הרבה קבוצות שהיו חוזרות ואפילו קרובות לנצח את היריבה. במיוחד עם האווירה שיש מסביב. לא עודדנו אותנו יותר מדי, כשהיריבה הובילה בשני שערים. בסוף הקהל תמך בקבוצה. שיחקנו כדורגל טוב היום. אני יכול לומר ששיחקנו טוב יותר מהמשחקים מול מ.ס. אשדוד ורעננה, ובמשחקים האלה ניצחנו. אני חושב שלא הגיע לנו להפסיד. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, וזה סימן טוב". 

"העובדה שאנחנו משחקים מול עשרה שחקנים בפעם השלישית היא לזכותנו. קבוצות עושות עלינו עבירות", הסביר: "שיחקנו כדורגל טוב. סלליך הגיע למצב, קאיו וקלאוס פספסו נגיחות קלות. אני חושב שמהדקה ה-35 שיחקנו כדורגל טוב. כבשנו שני שערים, יכולנו לכבוש עוד. המשחק הזה מעודד אותי מאוד", סיכם לוזון. 

על הביקורת מצד הקהל שמחה נגדו: "אני לא חושב שהקהל הכריע אותנו, אם זה היה מכריע אז מכבי פתח תקווה הייתה מנצחת 0:5. התפקיד שלנו הוא לשמח את הקהל. במועדון גדול צריך לתפקד תחת לחץ. אני תפקדתי תחת לחץ וגם השחקנים, זה המפתח בקבוצה גדולה. וזה מה שהעברתי לשחקנים". 


שבר בצורת. רוקאביציה (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי