חוסה רודריגס יחמיץ גם את המשחק מול הפועל באר שבע

חוסה רודריגס
חוסה רודריגס | עדי אבישי

הקשר הספרדי הצטרף לרשימת הפצועים ההולכת ומתארכת של מכבי ת"א. קרויף הכחיש לאחר ה-0:2 על בני יהודה שדסה יעבור הליך רפואי ממושך, בקבוצה יערכו שיחה מיוחדת עם אלירן עטר. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תצא מחר (שלישי) לקזחסטן למשחק ביום חמישי (18:00, ספורט1) נגד אסטנה בשלב הבתים של הליגה האירופית. הצהובים יצאו בראש שקט לאחר ה-0:2 החשוב על בני יהודה.

בחדר ההלבשה הסכימו כולם שהקבוצה לא נראתה טוב, אבל היו שבעי רצון מכך שידעו לצאת עם מלוא שלוש הנקודות ממשחק לא פשוט. "יש לכולנו ביקורת עצמית גבוהה ואנחנו יודעים איך שיחקנו. אחרי שתי תוצאות התיקו האחרונות היה חשוב לקחת את הנקודות ולתקן אחרי ניצחון", אמר הקשר אבי ריקן.

במועדון סירבו להרחיב לגבי הפצועים, אך כפי שפרסמנו אתמול לראשונה, גם הקשר הספרדי חוסה רודריגס הצטרף לרשימת הפצועים והתברר שהוא יחמיץ גם את משחק העונה בשבוע הבא מול הפועל באר שבע. בימים הקרובים יתברר זמן ההיעדרות המדויק.

המאמן ג'ורדי קרויף הכחיש את השמועות לפיהן המגן אלי דסה עשוי לעבור הליך רפואי שייקח מספר חודשים. השחקן מטופל במרפאה מיוחדת בצרפת בפציעה המורכבת במפרק הירך וכבר נעדר מספר חודשים מהמגרשים. רק בשבוע הבא יתברר האם אייל גולסה, הסובל מכאבים בברכו, יכול לשוב לאימונים עם כדור. גם דור מיכה ינסה לשוב לאימונים בתחילת השבוע. אתמול גם לא היו בסגל אופיר דוידזאדה וברק יצחקי החולים.

חוסה רודריגס. מצטרף לרשימת הפצועים (עדי אבישי)
חוסה רודריגס. מצטרף לרשימת הפצועים (עדי אבישי)

וידאר קיארטנסון, שהסתובב בתקופה האחרונה ללא מצב רוח בגלל בצורת השערים והחיסרון של דור מיכה שהיה ספק הכדורים הראשי עבורו, עבר מהפך גדול בשבוע האחרון. זה התחיל עם ההעפלה של נבחרת איסלנד למונדיאל ונמשך עם השער היפה לרשת של אמיליוס זובאס. אחרי השער קפצו כל השחקנים בצהוב על הסקורר האיסלנדי והרעיפו עליו אהבה.

"אחרי השער של וידאר כל השחקנים רצו אליו", סיפר ריקן. "כולנו שמחים בשבילו כי אנחנו רוצים שייראה טוב ויבקיע. אני לא יודע אם היה שער ענק כי אני ראיתי רק את הכדור בתוך הרשת. אנחנו מאושרים עבור וידאר וראיקוביץ' שנבחרותיהם עלו למונדיאל". גורם המקורב למועדון הוסיף בנושא: "היה חשוב שקיארטנסון ימצא את הרשת ולא ישקע אל תוך מצב רוח ומשבר מקצועי כי ראו את פניו הנפולות כשהוחלף במשחקים האחרונים. אנחנו מקווים שהשער הזה יפתח את הסכר".

קיארטנסון. כולם שמחו בשבילו (דני מרון)
קיארטנסון. כולם שמחו בשבילו (דני מרון)

בקבוצה מתכוונים לעודד את החלוץ אלירן עטר שעדיין לא כבש שער מאז הגיע לקריית שלום ואתמול היה חלש במיוחד. קרויף הגן על החלוץ שלו: "אלירן חזר מנבחרת ישראל לאחר שני משחקים בתוך שלושה ימים ומשחק קשה במיוחד נגד ספרד. אנחנו מכירים את היכולת שלו, אני יודע שהוא יחזור לעצמו".

המאמן ההולנדי סיפר שהקבוצה תקיים היום אימון מיוחד במתקן האימונים בקריית שלו על דשא סינטטי כמו זה המצפה להם על המגרש בקזחסטן מול אסטנה.

אלירן עטר. זקוק לשיחת עידוד (דני מרון)
אלירן עטר. זקוק לשיחת עידוד (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי