עידן ורד ניגש לשחקני נתניה: "אתם הקבוצה הטובה בארץ"

עידן ורד עם איתי שכטר
עידן ורד עם איתי שכטר | דני מרון

ביום שאחרי ה-4:1 לבית"ר ירושלים, הקבוצה מעיר היהלומים בעיקר מאוכזבת: "נשדדנו, השופט בכלל לא תכנן לשרוק לפנדל וכנראה שבמקרה הפוך לא היה שורק". בקבוצה יבדקו אפשרות לקירוב מרין, סבע נסער וב"ש מגששת

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי נתניה לאחר ההפסד הלא נעים 4:1 לבית"ר ירושלים בטדי. הקבוצה מעיר היהלומים הייתה במשחק לכל אורכו ואף שלטה בו בחלקים גדולים, אך בסוף ביצעה כמה טעויות לא מחוייבות שהיוו את ההבדל.

"זה קצת מוזר לומר אבל אפשר להגיד את המילה נשדדנו. שיחקנו טוב יותר ופשוט לא ידענו לנצל את המצבים שלנו. עשינו טעויות לא מחוייבות, לא הייתה קבוצה שבאה ושלטה בצורה הזאת בטדי אבל מה שניצח לבית"ר את המשחק מלבד יוסי בניון היה אפקט טדי" אמרו במועדון.

בנתניה לא כל כך אהבו את השיפוט של השופט גל לייבוביץ' ודיברו בעיקר על הפנדל שנשרק לחובתם והדחיפה של עידן ורד על קובי מור בגול השלישי: "אם הפנדל היה הפוך כנראה שלא היו שורקים. השופט בכלל לא תכנן לשרוק ורק אחרי דקה הקוון ייעץ לו".

דראפיץ'. נשדד?
דראפיץ'. נשדד? (דני מרון)

בקבוצה מאוד רצו להוכיח שכל הדיבורים על כך שהם התעסקו יותר מדי בתקשורת לפני המשחק היו לשווא, ולפני המשחק כינסו צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה את השחקנים ואמרו להם: "בקבוצה מצליחה צריך להיות סיקור שכזה. אתם צריכים לשים את זה בצד ולדעת להתמודד עם כתבות".

אם בנתניה ירצו להתנחם ביכולתם, אז גם עידן ורד, מהשחקנים היותר בולטים אמש במשחק בבית"ר ניגש במהלך המשחק לשחקני נתניה ואמר להם: "אתם הקבוצה הכי טובה בארץ". "קשה להסביר מה קורה לנו מול הגדולות השנה", אמרו שחקנים בנתניה. "גם נגד ב"ש, גם נגד מכבי וגם נגד בית"ר, היינו ראויים לצאת עם נקודה אחת לפחות מכל משחק אם לא יותר, ויצאנו עם פחות. אנחנו צריכים ללמוד שלא לעשות את הטעויות הללו. ההפסד הזה יכול לעזור, בגלל שאולי כך יהיה קצת שקט".

דן גלזר, מתקשה כרגע לחזור מהפציעה ולנוכח העובדה שמדובר באותה הפציעה בפעם השנייה בתוך זמן קצר, הוא ייקח את הזמן ויפחד לסכן את עצמו. בעניין אחר, בנתניה שמעו על רצונו של הבלם לואיס מרין לבקר בארץ ולצפות במכבי נתניה, כפי שסיפר בראיון אמש לספורט1, ובנתניה ינסו ליצור קשר עם הבלם כדי לבדוק איך מקרבים אותו לקבוצה.

חגי גולדנברג המאוכזב סיכם: "לא היינו צריכים להתפרק, היינו במשחק לכל אורך הדרך. קיבלנו שני שערים בשתי דקות שלא היינו צריכים לקבל. נלמד מהטעויות ונמשיך הלאה. אני לא חושב שאנחנו בלון שהתפוצץ, אנחנו משחקים כדורגל טוב לפי הדרך שלנו, גם היום שיחקנו כדורגל טוב אבל לפעמים מפסידים וצריך לדעת לצאת מזה. הגענו למצבים שלנו ואם היינו כובשים לפני בית"ר, התוצאה הייתה הפוכה לגמרי. הם ניצלו את ההזדמנות ואנחנו לא וזה הכל. לא יהירות ולא שום דבר. באנו, עבדנו, רצנו ונתנו הכל. יש לנו שני מאמנים ונלך לשפר את זה. אנחנו קבוצה טובה ששלטה לאורך כל המשחק".

אפקט טדי. אוהדי בית
"אפקט טדי". אוהדי בית"ר אמש (דני מרון)

על הציפיות: "זה הכדורגל. אתה רוצה ליצור משהו. אתה בא לשחק ולנצח, אם אתה מפחד מזה אתה לא במקצוע הנכון ואנחנו לא מפחדים. קרה, לא הלך, נתקן ונהיה קבוצה הרבה יותר טובה מעכשיו".

על מאמן בית"ר שדיבר על מגני נתניה: "הפסדנו 4:1 אז לא בדיוק הוכחנו אחרת. אני חושב שהוא קצת טעה וראינו את זה שהיינו במשחק. היינו פייבוריטים, לא כבשנו והפסדנו אבל אני חושב שהמגנים לא החולשה של נתניה. נתניה קבוצה טובה לכל מקום בפלייאוף".

מהאכזבה מההפסד לסוגייה הכי מעניינת במכבי נתניה – דיא סבע. כזכור, אמש הגיש אריק איזיקוביץ' לבורר תגר עמיאל את התצהיר מהדיון המקדמי לפיו באפשרותו לקנות את סבע בסכום של 1,200,000 שקלים, ולכן החליט לעשות זאת. כרגע, גם איזיקוביץ' וגם אייל סגל מציגים עמדה שונה: מבחינתו של איזיקוביץ', התצהיר מהווה הוכחה משפטית ואילו מבחינתו של בעלי נתניה הסוגייה שונה לגמרי: "העניין פה הוא לא מי יזכה בשירותים של דיא סבע. הבוררות הזאת נועדה לקבוע כמה תשלם נתניה לטוברוק על דיא סבע ולכן המסמך הזה לא רלוונטי. הוא מביא מסמך שמתייחס להצעה פיקטיבית והוא ענה בעצמו שהתשובה למסמך לא רלוונטית. הוא הפסיק להיות בקשר עם הבורר", סיפר סגל לספורט1.

מנגד, איזיקוביץ' תקף: "בוא נחשוב אם דיא סבע יגיד לא ל-300 אלף דולרים. לא הייתי עושה מהלך שייפגע בשחקן. הרי הבעלים שלו בעצמו חושב שהוא שווה מאה אלף שקלים. לטוברוק ניסיון בקידום שחקנים יותר מכל מועדון אחר ואנחנו רואים את זה כרגע עם אלון תורג'מן. אייל סגל הוא איש עסקים שצריך להבין שמדובר בעסקה טובה". בסביבתו של איזיקוביץ' טוענים שהכיוון הוא (במידה כמובן שהוא היה זוכה בשירותיו של סבע) הוצאתו לחו"ל, למרות שמועדונים גדולים בארץ כבר גיששו בעניינו, כאשר העיקרית היא הפועל באר שבע.

סבע המאוכזב. מחכה לסיום הסאגה
סבע המאוכזב. מחכה לסיום הסאגה (דני מרון)

ומה הלאה? נתניה צריכה להגיב לתצהיר שהגיש איזיקוביץ' עד יום חמישי, ה-19.10 כאשר אם היא תסרב לכך (מה שכמובן יקרה), הצדדים ימשיכו הלאה לשלב הגשת הסיכומים, ורק אז יפסוק הבורר. יש לציין שגם אם סגל היה מסכים להצעה של איזיקוביץ', לסבע יש משקל מכריע והוא צריך לחתום על מסמך שמאשר את ההעברתו כאשר כרגע סבע בעיקר נסער מרוח ההתנהלות.

כמו כן, תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את מכבי נתניה לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת של מצד האוהדים שהגיעו ל"טדי". על פי דו"ח השיפוט, אוהדי הקבוצה השליכו שקית גרעינים לעבר שופט הרחבה, אך לא פגעו בו. גם ביתר תעמוד לדין מסיבה זהה – השלכת שקית גרעינים לעבר הקוון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי