צפו בתקציר: עדן בן בסט העניק להפועל חיפה 0:1 על בני סכנין

עדן בן בסט
עדן בן בסט | ספורט1

החבורה של קלינגר שבה למקום הראשון לאחר שהשיגה ניצחון חשוב משער של החלוץ, שנכנס כמחליף ויצא לאחר ההבקעה מפני שהתעייף בחגיגות. חניכיו של נעים יכולים רק להצטער שלא ניצלו את מצבי ההבקעה

(גודל טקסט)
הפועל חיפה שבה הערב (ראשון) למקום הראשון בטבלה לאחר שניצחה את בני סכנין 0:1 באצטדיון בעכו במסגרת המחזור התשיעי. התוצאה מציבה את הקבוצה האדומה מהכרמל עם מאזן של 20 נקודות, כשהיא עם נקודה יותר מבית"ר ירושלים שדולקת אחריה במקום השני. מנגד, החבורה של פליקס נעים נמצאת במקום החמישי עם 11 נקודות. עדן בן בסט עלה מהספסל והכריע את המשחק לטובת האדומים, ולאחר חגיגות השער החלוץ יצא מהמגרש בגלל עייפות.


למרות הניצחון, חניכיו של ניר קלינגר יקוו לשפר את יכולתם במחזור הבא כשיארחו את הפועל רעננה במחזור הבא. זו פתיחת העונה הטובה ביותר של הפועל חיפה מאז עונת האליפות בעונת 1998/9. סכנין, שברגע האחרון עלתה לשחק ללא עלי עותמאן שהרגיש לא טוב לפני שריקת הפתיחה, תתמודד מול מכבי נתניה במסגרת המחזור התשיעי.




המחצית הראשונה בעכו לא התעלה לרמה גבוהה ושתי הקבוצות לא הגיעו ליותר מדי מצבי הבקעה. שחקני סכנין הגיעו למספר מצבי הבקעה, אך החמצות של וואנדרסון וגנאים מנעו מהקבוצה לעלות ליתרון. מנגד, הפועל חיפה לא הציגה את יכולתה האופיינית במחצית הראשונה ושמחה כשהגיעה השריקה להפסקה.


סכנין המשיכה ביכולת הטובה וההתקפית גם במחצית שנייה, ושלומי אזולאי מצא את המשקוף של שטקוס בדקה ה-58. בדקה ה-69 המשחק השתנה כשעדן בן בסט נכנס למגרש במקום מקסים פלקושצ'נקו. החלוץ לא בזבז יותר מדי זמן ובדקה ה-83 ירה כדור לפינה של קנדיל והקפיץ את האוהדים האדומים לאוויר. בעקבות החגיגות מהשער החלוץ התעייף, זכר לפציעה ממנה הוא סובל, ולכן לירן סרדל עלה במקומו לקראת שריקת הסיום.



אוהדי הפועל חיפה רוצים להישאר בפסגה


הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, עלאא אבו סלאח (לוקאס גאושו, 83), אברהם פאס, וואנדרסון סילבה, מרון גנטוס, איהאב גנאים, סגס תאמבי (הילאל מוסא, 90), פיראס מוגרבי, ישראל זגורי (מוחמד כליבאת, 76), שלומי אזולאי.


הפועל חיפה:
ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי, מקסים פלקושצ'נקו (עדן בן בסט, 69, לירן סרדל, 86), רסמוס סיוסטדט, חנן ממן, ראדו גנאסרי, אלון תורג'מן (מאמון קשוע, 90+3).


מהלך המשחק
דקה 11: 
הזדמנות ראשונה לסכנין. מוגרבי העביר כדור עומק מתוך הרחבה לוואנדרסון, שמזווית קשה משמאל ניסה לבעוט לפינה הימנית, אך הכדור המשיך החוצה.


דקה 17: מתפרצת של הפועל חיפה הסתיימה בעקב של ממן לתורג'מן שהמשיך עד הסוף, אבל באחד על אחד מול קנדיל בעט רע החוצה.


דקה 19: וואנדרסון העביר רוחב משמאל לתאמבי שבעט לשער מכ-18 מטרים, שטקוס הדף לקרן.



תאמבי. נעצר אצל שטקוס



דקה 26:
גנסארי חטף כדור מזבידאת שאיבד ברשלנות וחדר לרחבה, למזלה של המארכת ההגבה שלו משמאל הלכה החוצה.



דקה 45: גנאים בעט כדור מכ-20 מטרים, כבוה מעל השער של שטקוס.

דקה 58: מוגרבי הגביה כדור נהדר לשלומי אזולאי, שנגח למשקוף של שטקוס.


מקסים פלקושצ'נקו. משחק סביר לקשר (ערן לוף)
מקסים פלקושצ'נקו. משחק סביר לקשר


דקה 83, חיפה עולה ל-0:1: בן בסט קיבל כדור ובעט נהדר לפינה של קנדיל, שנשאר ללא סיכוי להגיב.


דקה 90+4:
קשוע המחליף הגיע למצב הבקעה ברחבה, אך בעט החוצה.


שחקני הפועל חיפה בטירוף לאחר שריקת הסיום
שחקני הפועל חיפה בטירוף לאחר שריקת הסיום


שחקני הפועל חיפה חוגגים עם האוהדים שחקני הפועל חיפה חוגגים עם האוהדים


גם הצוות המקצועי האדום השתולל לאחר הניצחון
גם הצוות המקצועי האדום השתולל לאחר הניצחון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי