בן בסט: לא זוכר פתיחה כזאת. קלינגר: הקהל צעק 'תכניס אותו'

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | ספורט1

הפועל חיפה בטירוף אחרי ה-0:1 על סכנין, שהחזיר את הקבוצה לפסגה. כובש שער הניצחון: "זה תסריט שאפילו אם הייתי חולם לא הייתי מאמין". המאמן: "לא יודע מי יעצור אותנו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל חיפה רשמה הערב ניצחון מרשים, לא מבחינת יכולת אלא מבחינת התוצאה. הבחורים של ניר קלינגר השיגו 0:1 דרמטי על בני סכנין, שהחזיר אותם לראשות טבלת ליגת העל עם הפרש השערים הטוב ביותר (11+) וההגנה הטובה ביותר (שש ספיגות) כיאה לקבוצה היחידה בליגה הבכירה שעוד לא הפסידה העונה.

"אני לא יודע מי יעצור את הפועל חיפה ואני לא מעוניין לחשוב על זה ככה", סיכם המאמן המנצח, ניר קלינגר, "שיחקנו משחק חוץ קשה מאוד נגד סכנין שמבחינה הגנתית רואים שהייתה מאומנת טוב מאוד".

מיקום: "התייחסנו אלינו לראשונה כאל מוליכת הטבלה. בקהל צעקו לי כל הזמן תכניס את עדן (בן בסט) אבל הוא לא יכול לשחק יותר מ-15-20 דקות".

קלינגר בסיום. לא מסתכל רחוק
קלינגר בסיום. לא מסתכל רחוק (ערן לוף)

קהל: "ראיתי הרבה בכדורגל אבל אני כ"כ מתרגש לראות את הקהל שלנו תומך והולך לכל מקום. כל הכבוד להם".

ההמשך: "אני לא יודע מה קורה קדימה אבל טוב שאנחנו מתנהלים ככה בצניעות. אנחנו חושבים רק על רעננה וביום שיגיע הרגע שנצטרך להגיד דברים אחרים נגיד. מהנסיון שלי ככה צריך".

על עדן בן בסט: "לא ראיתי הרבה כמוהו. הלב שלו לעזור זה בלתי נתפס, אני מדקה 60 רוצה להכניס אותו והוא אומר לי חכה. יש לו חוש ריח לשערים".


בן בסט
, שאינו כשיר במאת האחוזים, נכנס בדקה ה-69, כבש את שער הניצחון היקר וירד כעבור 17 דקות. החלוץ נשמע מאושר בסיום: "זה תסריט שאפילו אם הייתי חולם עליו לא הייתי מאמין. הייתה לי תקווה ברגע שנכנסתי שאני יכול לכבוש ואני מודה לבורא עולם".

בן בסט בטירוף. באתי, כבשתי , יצאתי
בן בסט בטירוף. באתי, כבשתי , יצאתי (ערן לוף)

כשירות: "מה זה לא כשיר? אני לא מאה אחוז אבל אני כן יכול לתרום. כמה דקות אחרי שנפלתי העדפתי שניר יכניס שחקן שיוכל להילחם יותר ממני. אין כיף כמו הקהל הזה שחגג פה ובא בהמוניו. היו ימים יפים בזמנו בקריית אליעזר והפועל חיפה הביאה חמישה, שישה, שבעה אלפי צופים. הרוח נושבת לשם אבל יש הרבה עבודה. יכולנו לקבל גול".

מקום ראשון: "כרגע אנחנו מוליכים וזאת עובדה. נצטרך לשמור על זה וקבוצות יבואו ויעשו הכל כדי לקחת נקודות. נצטרך להיות ממושמעים. אני לא זוכר את הפועל חיפה פותחת בצורה כזאת, עם כדורגל אטרקטיבי. נצטרך לשמור על זה כי כל משחק מחכה לנו מלחמת עולם".

פליקס נעים התגונן למשמע האמירה שקבוצתו החזיקה מעמד: "למה החזקנו מעמד? התגוננו? עשינו בונקר? מצב אחד של הפועל חיפה ומה שקרה אחר כך זה חבל".

פליקס נעים
פליקס נעים. יצא מאוכזב (ערן לוף)

חילופים: "תמיד אחרי קל לדבר. צריך לחשוב לפני והיו לנו דקות טובות. עשינו חילופים לשמור על אנרגיות וזה לא עזר".

התקפה: "אין הסבר למחסור בשערים, אנחנו עובדים באימונים ועושים הכל. יש משחקים שמבקיעים ויש כאלה שלא. צריך להמשיך לעבוד כי אני לא מכיר דרך אחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי