בניון לשחקני בית"ר ירושלים: "אני לא הולך לשום מקום"

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

הקשר הוותיק שוחח עם חבריו לאחר הפגישה עם אלי אוחנה: "רוצה להמשיך ליהנות מכדורגל", במועדון אמרו: "כולם יודעים מה יוסי שווה". הייסטר צפוי לקבל דקות בגביע הטוטו מול עירוני ק"ש

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממוקמת במקום השני ונהנית לפחות עד עכשיו מהצלחה מקצועית, כפי שתיכננו בתחילת העונה. חדר ההלבשה מגובש ומאוחד, השחקנים שמחים וגם חילופי המאמנים והגעתו של בני בן זקן, השפיעו לטובה והקבוצה רשמה שני ניצחונות מרשימים, נגד מכבי נתניה ומכבי חיפה, גם אם היכולת עדין טעונת שיפור.

בדיוק בגלל כל הסיבות הללו, היה חשוב לראשי המועדון לסיים כמה שיותר מהר את פרשת יוסי בניון, שתפסה כותרות בסוף השבוע האחרון והעיבה על שמחת הניצחון בחיפה. בסופו של דבר ולאחר פגישה בין בניון לבין האיש החזק כיום במועדון אלי אוחנה, יצאה אמש (ראשון) הודעה ובה נאמר שהדברים סביב המשחק בחיפה לובנו והצדדים ממשיכים יחד.

"כולם יודעים מה יוסי שווה ואין לנו ספק שהוא עוד יתרום רבות לבית"ר העונה", אמרו בקבוצה. "הייתה שיחה טובה מאוד וכולם רוצים רק דבר אחד וזה את הצלחת הקבוצה". גם בניון עצמו ששוחח מספר פעמים עם אוחנה במהלך סוף השבוע ואף שמע בעצתו והגיע בסופו של דבר להתכנסות השחקנים לפני המשחק, שמח לשים את הדברים מאחוריו ולהתמקד אך ורק בכדורגל.

לאחר השיחה עם אוחנה, אמר בניון לשחקנים בקבוצה: "אני לא הולך לשום מקום, טוב לי בבית"ר ואני רוצה להמשיך וליהנות מכדורגל".

יוסי בניון. לא הולם לשום מקום (דני מרון)
יוסי בניון. לא הולם לשום מקום (דני מרון)

אחרי שנהנו מיום חופשי, יחזרו היום השחקנים לאימונים ומחר יצאו לבית מלון בצפון, כהכנה לקראת משחק רבע גמר גביע הטוטו, נגד עירוני קריית שמונה ביום רביעי, בו צפויים שחקני ספסל רבים לקבל הזדמנות לשחק, כאשר גם המגן מרסל הייסטר שסיים לרצות עונש הרחקה אמור לקבל דקות ראשונות מזה חודש ימים. בשבת מצפה לקבוצה מהבירה משחק ליגה נגד הפועל אשקלון בטדי ובמועדון רוצים מאוד לסיים את השבוע הזה עם שני ניצחונות.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי