לוזון החמיא לשחקנים, רואקביציה ישוב לאימונים בשבוע הבא

גיא לוזון
גיא לוזון | דני מרון

מאמן מכבי חיפה שיבח את השחקנים בעקבות היכולת מול בית"ר ירושלים, אך דרש מהם לשפר את קצב צבירת הנקודות. לוזון עשוי לערוך רוטציה רחבה מול הפועל עכו ברבע גמר גביע הטוטו, החלוץ ישוב לאימונים בשבוע הבא

(גודל טקסט)

תחושה מוזרה שררה אתמול (ראשון) באימון מבי חיפה. מחד, הירוקים הציגו יכולת טובה מול בית"ר ירושלים, אך מהצד השני ספגה את ההפסד השלישי שלה העונה. גיא לוזון בחר לשבח את השחקנים על היכולת בשבת, אך דרש מהם להביא גם נקודות. "היו הרבה דברים טובים במשחק מול בית"ר, אבל אנחנו חייבים לנצל את המצבים", הסביר המאמן לשחקנים.



מי שהעביר את האימון אתמול היה אסף נמני כאשר לוזון צפה מהצד. עוזר המאמן, שבדרך כלל מעביר את האימונים אחרי המשחק, עבד עם שחקני הספסל כאשר רובם צפויים לקבל הזדמנות מחר מול הפועל עכו, ברבע גמר גביע הטוטו. מי שצפויים לקבל הזדמנות מחר הם אוהד לויטה, דקל קינן, שי בן דוד, נטע לביא, גילי ורמוט, עומר דמארי ומוחמד עוואד. גם מאור בוזגלו ערך אימון, אך הוא צפוי לעמוד לרשותו של לוזון רק בחודש הבא.

סטפנוס אתנסיאדיס, שהחליף את ניקיטה רוקאביציה מול בית"ר, צפוי להמתין על הספסל. בבדיקה שנערכה לרוקאביציה, שנפגע בשבת, עלה כי הוא סובל ממתיחה בלבד והוא צפוי לשוב לאימונים רק בשבוע הבא. ההערכה כי החלוץ יכלל בסגל מול בני סכנין בעוד שבועיים ויחמיץ את המשחקים מול עכו ועירוני קריית שמונה.


מרוצה מהיכולת. לוזון (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי