טירוף בהפועל חיפה: "אנחנו בסוג של חלום, הקהל מזכיר את עונת האליפות"

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | ספורט1

האדומים מהכרמל באופוריה לאחר ה-0:1 הדרמטי על בני סכנין, בן בסט: "לא האמנו שזה יהיה הפער ממכבי חיפה". יואב כץ ייפגש עם חנן ממן כדי לסכם על חוזה חדש, ועשוי לשוחח גם עם בן בסט. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

שמחה גדולה בקרב אנשי הפועל חיפה לאחר ניצחון קטן-גדול אמש (ראשון) על בני סכנין (0:1). במועדון הודו כי הקבוצה לא שיחקה טוב ואף התקשתה ברוב הדקות מול ההגנה הצפופה של סכנין, אבל אז הגיע השער של עדן בן בסט ששלח את הקבוצה חזרה לפסגה.

יותר מ-2,000 אוהדי הפועל חיפה ליוו את הקבוצה לעכו ובמועדון התרגשו מהחוויה. "התצוגה של הקהל הזכירה את עונת האליפות וזה אומר שאנחנו בדרך הנכונה", אמר אחד האוהדים. הבעלים יואב כץ שנחת השבוע בישראל היה מרוצה מהניצחון, אבל בחר להעביר ביקורת על היכולת.

"מצד אחד לקחנו שלוש נקודות, מצד שני שיחקנו בחוסר אגרסיביות", אמר הבעלים. "המשחק במחצית הראשונה היה רפה. יש קבוצה טובה ושחקנים טובים, הכל טוב ויפה, אבל בשביל להישאר למעלה נצטרך להיות 'ילדים רעים'. מזל של אלופים? אנחנו מקום ראשון אחרי מחזור שמיני ורוצים להישאר בצמרת". כץ גם התייחס לשינוי מהעונה שעברה: "יש שינוי בשחקנים, גם הצוות המקצועי השתנה קצת. כנראה שיש שיפור בשני התחומים". על ההשוואה למכבי חיפה, עליה הוא מוליך בפער תשע נקודות, אמר: "אני לא עושה חשבונות עם מכבי חיפה. אנחנו נדאג לבעיות שלנו, הם ידאגו לבעיות שלהם".

במהלך השבוע צפוי הבעלים להיפגש עם הקפטן חנן ממן ולנסות ולהגיע עמו לסיכום על חוזה חדש בקבוצה. בנוסף לא מן הנמנע כי כץ גם ייפגש עם החלוץ עדן בן בסט וישמע ממנו על עתידו אצל האדומים. בן בסט עצמו נכנס כמחליף, שיחק רבע שעה וכבש את שער הניצחון, אך הרגיש לא טוב ובחר להתחלף. 

שחקני הפועל חיפה חוגגים. סוג של חלום
שחקני הפועל חיפה חוגגים. סוג של חלום 

"מהתחלה היה את החשש לגבי הפציעה, אז סיכמתי עם ניר שאשחק רבע שעה, לא יותר", אמר בן בסט. "אם לא הייתי כובש יכול להיות שגם הייתי מבקש לצאת. הנפילה בבעיטה החופשית של חנן גרמה לכאבים בכתף. זה יכול לקרות פעם אחת, התסריט הזה לא יחזור. מכאן והלאה, נשאר לי לטפל בעצמי. יש לי שבוע להתחזק עד רעננה. אני חוזר לעצמי, אבל זה משהו שצריך לבנות. האופי הוא משהו שנבנה. היו רגעים במשחק שסכנין היו יכולים להביך אותנו. בסופו של דבר אנחנו בצד המנצח ומראים המשכיות. אנחנו בסוג של חלום, אסור שזה יברח לנו מהידיים. יש כאן אנשים שרוצים לעשות משהו אחר".

על ההשוואה למכבי חיפה אמר החלוץ: "אם האמנתי שזה יהיה הפער? אף אחד לא האמין בתחילת העונה שזה מה שזה יהיה. למכבי חיפה יש את הבעיות שלה, כסף גדול וקהל שתומך. אנחנו נמצאים בחלקת האלוקים הקטנה שלנו". על עתידו בקבוצה הוסיף: "אני מרגיש מחויב להחזיר לכולם על כל דקה שאני משחק. כדורגל זה דבר נזיל, אבל כרגע אני מתעסק רק באיך לקדם את המקום הזה, ויחד עם החברים להגיע הכי רחוק שאפשר. עם האוכל בא התיאבון. הפועל חיפה רוצה לכוון אחרת העונה. כרטיס לאירופה? בוא נחכה עוד קצת".

עדן בן בסט. הכוכב הגדול
עדן בן בסט. הכוכב הגדול 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי