גיא לוזון עשוי לסיים את תפקידו, ייפגש עם יעקב שחר

קאיו
קאיו | צילום: סוכנות ג'יני

בעלי מכבי חיפה ישוחח עם המאמן, שנראה חסר אונים לאחר ההפסד בק"ש: "מתוסכל, כאוב ומאוכזב. נעקצנו". האוהדים קראו לו להתפטר וסילקו את השחקנים, שמו של אלישע לוי כבר עלה. גרשון: "משהו לא עובד". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
סוער במכבי חיפה אחרי ההפסד 1:0 לעירוני קריית שמונה. המאמן גיא לוזון עשוי לסיים את תפקידו לאחר הפסד נוסף – הרביעי העונה. הבעלים יעקב שחר צפוי לקבל החלטה כאשר נראה כי גורמים במועדון יציעו את פיטוריו של המאמן. לוזון צפוי להיפגש עם יעקב שחר כבר ביממה הקרובה, ובמועדון אף מספרים ששמו של אלישע לוי כבר עלה כמועמד להחליפו, אולם לא נעשתה אליו כל פנייה ומבהירים כי לא התקבלה כל החלטה.


גם הקהל הביע במשך דקות ארוכות את אי שביעות רצונו מהמאמן. בסיום ניסו שחקני חיפה לגשת לקהל, אבל האוהדים הגיבו בבוז והשחקנים הסתובבו וירדו לחדר ההלבשה. האוהדים אף קראו בשמו של חיים סילבס, מאמן ק"ש ושחקן שגדל במכבי חיפה. בנוסף, חמישה אוהדים ירוקים נעצרו בחשד שהיו מעורבים בקטטה. גורם בחיפה אמר בסיום: "יש לנו בעיה קשה ונראה שהצוות המקצועי מתקשה למצוא פתרונות, אבל ההחלטה תהיה אך ורק של שחר".



תחת לוזון מכבי חיפה צברה 30 נקודות מ-69 אפשריות (43.4 אחוזי הצלחה), לא ניצחה שבעה משחקי חוץ רצופים וכבשה 20 שערים ב-23 משחקים. הירוקים הפסידו בפעם הרביעית ברציפות על האפס בק"ש והשלימו משחק רביעי ברציפות בכל המסגרות ללא ניצחון. ההפסד דרדר את הקבוצה למקום השמיני בטבלה, 12 נקודות פחות מהיריבה העירונית, המוליכה הפועל חיפה.



גיא לוזון. שמו של אלישע לוי כבר עלה, אם יוחלט על פרידה (סוכנות ג'יני)


"אני מאוד מתוסכל ומאוכזב", אמר גיא לוזון בסיום. "מול בית"ר שלטנו ויצרנו הרבה מאוד מצבים והם עקצו אותנו בהתקפות בודדות. במחצית השנייה שלטנו בכדור ולא היינו איכותיים מספיק בשביל להגיע למצבים. עשיתי חילוף התקפי בשביל לממש את השליטה שהייתה לנו לתכלס ולגולים, ואז עקצו אותנו במתפרצת. קלאוס וקאיו החמיצו מצבים של מאה אחוז, זה מאוד מאוד מתסכל".


לוזון המשיך: "זה נכון שאין תכלס ואנחנו עוד מעט סוגרים סיבוב. למרות השליטה, לא יצרנו מספיק מצבים וזה לא טוב. גם כשאתה לא כובש, צריך לשמור על האפס. זה מתסכל שאנחנו סופגים בהתקפות בודדות של היריבה. אין ברירה, נצטרך להמשיך לעבוד ולהשתפר. אסור לנו לספוג גולים כאלה".




חמשיה אוהדי מכבי חיפה נעצרו (סוכנות ג'יני)
מכבי חיפה צפויה לעמוד לדין (סוכנות ג'יני)

מחזור שני ברציפות שאוהדי מכבי חיפה משליכים רימון עשן לאחר שהקבוצה סופגת (סוכנות ג'יני)


האם הוא מסוגל להוציא את העגלה מהבוץ: "אני בטוח שנראה בעתיד קבוצה בצלמי, אני משוכנע בזה. לא חשוב מה אני אגיד, אנחנו צריכים לעשות תוצאות טובות יותר. נגד בית"ר היינו מצוינים והפסדנו. היום ממש לא מצוינים, אבל לא היינו צריכים להפסיד. זה כואב, אבל אין זמן לכאוב. אני צריך להרים את השחקנים ולהמשיך הלאה".


רמי גרשון המאוכזב: "כבוד גדול להיות קפטן מכבי חיפה ומבאס שלא הצלחנו לנצח משחק כזה. אנחנו נמצאים בתקופה לא קלה, אבל הדרך היחידה לצאת ממנה היא להישאר מאוחדים, להיות חזקים ביחד עם גיא והצוות, לעבוד קשה ולמצוא פתרונות. ברור לכולם שמשהו לא עובד אצלנו. לא התפקיד שלי להגיד מה לא עובד. באימונים זה עובד יותר טוב, אבל משום מה אנחנו מתקשים. במשחקים קודמים היינו במגמת שיפור, אבל אין מה להגיד. יש לנו אמון אחד בשני. אנחנו יכולים לצאת מזה".



עדיין מאמין. גיא לוזון (סוכנות ג'יני)


"אפשר להגיד שהכל הלך לפי התכנית", סיפר חיים סילבס המאושר בסיום. "הייתה לי שיחה עם אחמד עאבד לפני המשחק, לקחתי אותו לחדר ואמרתי לו שיהיה קשה מאוד במחצית הראשונה. אמרתי לו שהוא יעלה מהספסל ויכריע את המשחק, זה מדהים. אחמד עבר תקופה לא פשוטה ואני שמח שהיום הרווחנו אותו מחדש".


"כל הזמן חשבנו רק איך אנחנו מתקיפים ומנצחים. היינו רצים קדימה ומשתוללים. שיחקנו פתוח מידי. הקבוצה הזו צריכה להתגבש מבפנים, דרך לחימה ורצון. היום זה היה הערב גיבוש הכי טוב שלנו מתחילת העונה", סיכם סילבס.

 


גרשון, דמארי וקינן מאוכזבים בסיום (סוכנות ג'יני)

הרוויח את אחמד עאבד. חיים סילבס (סוכנות ג'יני)

איבדו את הסבלנות. אוהדי מכבי חיפה (סוכנות ג'יני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי