הסעיף המיוחד של ורמוט: חייב לשחק ב-70 אחוז מהמשחקים

דקל קינן עם גילי ורמוט
דקל קינן עם גילי ורמוט | עדי אבישי

הקשר סיכם את על הארכת חוזהו במכבי חיפה שתיכנס לתוקף רק אם ישותף במרבית המשחקים. ויטסה לא תעמוד בדרכו של מו אלאך לתפקיד המנהל הספורטיבי

(גודל טקסט)
מכבי חיפה חזרה היום (שני) לאימונים לקראת המשחק ביום ראשון מול בני סכנין. גיא לוזון יעביר את האימון ונראה כי צפוי להמשיך עם הקבוצה לפחות שבוע נוסף, כשהוא יקבל הזדמנות במשחק האחרון לפני הפגרה בת שלושת השבועות. יעקב שחר טרם קיבל החלטה סופית ועדיין לא ערך שיחה עם לוזון, אבל נראה כי גם לאחר השיחה ביניהם, הנשיא לא צפוי לבצע זעזוע בעמדת המאמן.


בכל מקרה ידגיש הבעלים כי אם לא יגיע שיפור משמעותי ביכולת הקבוצה ולבטח בכל הקשור לתוצאות, גם הסבלנות שלו לגבי לוזון תסתיים. גם שחקני הקבוצה זוכים לביקורת ובינם לבין עצמם מבינים כי גם הם אחראים למצב הקשה אליו הגיע המועדון. אחד השחקנים אמר: "אנחנו חייבים לסדר את הבלגן שלנו על המגרש. נראה שיש אי סדר בעיקר בחלק ההתקפי ונצטרך לתת על זה את הדעת".



הקשר גילי ורמוט סיכם את תנאיו במכבי חיפה גם לעונה הבאה וצפוי לחתום בקרוב באופן רשמי על החוזה. על פי הסיכום הקשר יצטרך להיות משותף ב-70 אחוזים ממשחקי הקבוצה העונה כדי שהחוזה החדש ייכנס לתוקף, ואם לא ישותף בכמות המשחקים הנדרשת יוכל להשתחרר מהחוזה. המשא ומתן בין הצדדים התחיל כבר בקיץ, אך הקשר לא היה מרוצה מהצעה שהעבירו הירוקים וביקש לשנות מספר סעיפים ולאחר משא ומתן בין הצדדיםעד כה שותף ורמוט בשבעה מתוך תשעה משחקי ליגה, פתח בשלושה ורק באחד השלים 90 דקות.


האווירה באימון הבוקר הייתה רגילה והמאמן גיא לוזון ניסה לשדר כי מעמדו כלל לא על הפרק. המאמן ואנשי הצוות שלו שוחחו עם מספר שחקנים במהלך האימון וניסו לעודד אותם בעקבות ההפסד בשבת. המגן ארנסט מאבוקה והחלוץ ניקיטה רוקאביצה לא התאמנו ונמצאים בספק למשחק ביום ראשון מול בני סכנין.


גילי ורמוט. סעיף מיוחד בחוזה (עדי אבישי)
גילי ורמוט. סעיף מיוחד בחוזה (עדי אבישי)


מי שלא שותף במשחק מול קריית שמונה הוא הקשר גל אלברמן, שהודח מההרכב על ידי לוזון ולמרות שהתחמם כמעט בכל המחצית השנייה, לא היה בין שלושת המחליפים. למרות האכזבה, עבר אלברמן משחקן לשחקן בסיום וניסה לעודד אותם. "כל מי שביקר אותו ראה למה הוא ראוי להיות קפטן בקבוצה. הלוואי היו עוד שחקנים כמוהו", אמרו במכבי חיפה. אלברמן צפוי לחזור להרכב במשחק הקרוב ולא מן הנמנע שזה יהיה על חשבונו של הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב.


בינתיים, בקבוצה ממשיכים בחיפושים אחר המנהל מקצועי ואחד המועמדים הוא ההולנדי מו אלאך, המשמש כמנהל מקצועי של ויטסה. הבוקר סיפרו עיתונאים הולנדים לספורט1 כי ויטסה לא צפויה לעמוד בדרכו של אלאך אם האחרון יבקש לעזוב מיידית את הקבוצה, כאשר פנייה רשמית טרם נעשתה מצד אלאך להשתחרר או מצד הירוקים. במכבי חיפה ציינו כי מדובר באחד המועמדים לתפקיד ולמרות שאף נפגשו עם אלאך טרם התקבל החלטה בנושא.



יכול לעזוב מיד. אלאך (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי