רשמי: מנחם קורצקי סיכם עד סיום העונה הבאה בהפועל רעננה

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

הקבוצה מהשרון הודיעה על מינויו של המאמן (43) שירד ליגה עם הפועל תל אביב בעונה שעברה: "אי אפשר להתעלם מירידות הליגה שהיו לי בעבר, אבל אני מאמין בעצמי". דני בונדר ישמש כעוזרו

(גודל טקסט)

הפועל רעננה הודיעה היום (שני) באופן רשמי על מינויו של מנחם קורצקי למאמן הקבוצה עד סיום העונה הבאה. דני בונדר ושאר אנשי הצוות המקצועי יישארו בתפקידם.

"כדורגל זה משהו שאני אוהב לעשות ואני שמח להצטרף להפועל רעננה", אמר קורצקי לספורט1. "אי אפשר להתעלם מירידות הליגה שהיו לי בעבר, אבל אני מאמין בעצמי ולא מפחד מאתגרים. אני מאמין בשחקנים, במועדון וחושב שביחד נישאר בליגה".

קורצקי, שחוזר לקדנציה שנייה בקבוצה מהשרון, יהיה המאמן הרביעי העונה שיעבוד אצל אשר אלון אחרי דודו אברהם, גיא לוי ודני בונדר.

קורצקי, 43, הגיע להפועל רעננה בפעם הראשונה לקראת סיום עונת 2012/13 והוביל את הקבוצה לליגת העל עם שבעה ניצחונות משבעה משחקים בפלייאוף העליון בלאומית. הוא המשיך עם הקבוצה ועזר לה לשרוד בליגה לפני שמונה בקיץ 2014 למאמן בית"ר ירושלים. הוא פוטר אחרי חצי שנה ומאז העביר תקופות קצרות בהפועל פ"ת, מכבי נתניה, רמת השרון והפועל ת"א, איתה ירד אשתקד לליגה הלאומית.

הפועל רעננה פתחה את העונה בצורה רעה עם שבעה הפסדים, ניצחון אחד ותוצאת תיקו אחת והיא מדורגת במקום ה-13, נקודה אחת בלבד מעל הפועל עכו האחרונה.

מנחם קורצקי. חוזר להפועל רעננה (דני מרון)מנחם קורצקי. חוזר להפועל רעננה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי