מקורבים לבית"ר ולוורד: יש פערים במו"מ, אך יגיעו להבנות

עומרי בן הרוש רודף אחרי עידן ורד
עומרי בן הרוש רודף אחרי עידן ורד | דני מרון

גורמים המצויים בפרטי המגעים בין הצדדים מעריכים שלמרות הקיפאון הקיים, רצונו של הקשר יוביל לסיכום על חוזה חדש. קלטינס ייבדק והחלטה בנוגע לחזרתו לסגל תתקבל לקראת סוף השבוע

(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים נהנו היום (שני) מיום חופשי שני ברציפות, ומחר תחזור הקבוצה להתאמן ותפתח למעשה בהכנות לקראת משחק החוץ נגד בני יהודה, בשבת הקרובה באצטדיון המושבה ׁ(20:30, ישיר בספורטHD4).

מי שנמצא בספק למשחק הוא הקשר דוד קלטינס, שנפצע בניצחון על הפועל אשקלון וסובל מחבלה ברגלו. קלטינס ייבדק מחר על ידי הצוות הרפואי וההחלטה לגביו תתקבל ככל הנראה רק לקראת סוף השבוע. לעומתו, מי שצפוי לחזור לסגל הוא הקשר עידן ורד, שכזכור עמד במרכז העניינים בסוף השבוע, לאחר שהודח מהסגל למשחק נגד אשקלון, לטענת בית"ר מכיוון שלא התאמן באופן סדיר בשבוע האחרון ואילו לטענת מקורבי השחקן מכיוון שטרם סיכם על הארכת חוזה.

בשלב זה יש קיפאון במשא ומתן על הארכת חוזהו של הקשר ועדין לא ברור מתי יפגשו הצדדים שוב. יחד עם זאת מעריכים גורמים המצויים בפרטי המגעים, כי בסופו של דבר יגיעו הצדדים להבנות. כזכור קיבל הקשר, שמסיים את חוזהו בסיום העונה, הצעה להארכת חוזה לשלוש עונות נוספות, אולם בשלב זה ישנם פערים בנוגע למספר סעיפים וכן בהקשר לסכום הכולל של החוזה.


עידן ורד. ישוב לסגל בשבת מול בני יהודה (דני מרון)

השחקן עצמו כבר אמר לחבריו כי הוא אוהב את בית"ר ומעוניין מאוד להישאר בקבוצה, למרות הידיעות והקולות שמדברים על הצעות לא רשמיות מהפועל באר שבע וממכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי