"בארה"ב הברק פגע באותו המקום פעמיים וכך עם קורצקי"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | צילום: עדי אבישי

אשר אלון, הבעלים של הפועל רעננה, סיפר ל-103FM על התקוות ממינוי המאמן החדש, והוסיף: "דודו אברהם וגיא לוי היו טעות". איחוד: "צריכים להתאחד עם כפ"ס השכנה"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה חווה עונה רבת תהפוכות והיום (שני) מינתה את מנחם קורצקי כמאמנה הרביעי מתחילת הליגה. הבעלים אשר אלון דיבר עם 103FM על העתיד של המועדון, המינויים הכושלים ואיחד עם קבוצות אחרות.

מטרות הקבוצה: "כדי לעזור להפועל רעננה אנחנו חייבים להתחזק בינואר, ויש לנו לפחות שני שחקנים שאמורים להגיע אלינו. רעננה זו קבוצה קטנה אבל זו שנה חמישית שאנחנו בליגת העל. מה שאני ודמיאן עושים ועשינו בקבוצה לא היה דבר כזה בארץ. אין לנו אוהדים, אין אצטדיון ובכל זאת אנחנו מקבלים את העניין הזה. כל שנה המטרה היא להישאר בליגת העל".

למה להישאר ברעננה: "זה לא עניין של סלב או פחות סלב. אני יליד רעננה וגדלתי ברעננה. ניהלתי את מכבי נתניה כי אהדתי אותם כילד ואני עדיין אוהד אותם, דרכם התאהבתי בכדורגל. ראש עיריית רעננה ביקש שארכוש את הקבוצה ולכן עשיתי זאת. זה שיגעון שלי וברגע שזה חלק מהחיים שלך אין מה לעשות. אני רואה בזה כבוד גדול שהפועל רעננה שורדת בליגת העל כל עונה".

איחוד עם קבוצות אחרות: "אני כל הזמן רוצה לעשות איחוד. אני חושב שאנחנו צריכים להתאחד עם כפר סבא השכנה שלנו, הרצליה קצת רחוקה לנו ובכדורסל לא היה את שיימן שזה הבייבי שלו. במחלקת הנוער שלנו יש כ-1,300 ילדים. קבוצת הנוער שלנו מקום ראשון בליגת העל כרגע ובעונה שעברה זכתה בגביע וסיימה סגנית. יש לנו שלושה בוגרים מחלקת הנוער שמשחקים בקבוצה הבוגרת".

אריאל שיימן. מכבי הרצליה זו הבייבי שלו (עדי אבישי)
אריאל שיימן. מכבי הרצליה זו הבייבי שלו (עדי אבישי)

מנחם קורצקי: "עשיתי טעות עם דודו אברהם. פתחנו גנון בצוות המקצועי עם בונדר. גיא לוי היה טעות נוספת. כל פעם שחיפשתי מאמן השם של גיא לוי עלה, עכשיו הייתה לי הזדמנות להעסיק אותו ושכחתי שהוא לא באמת מתאים לקבוצה. קורצקי העלה אותנו מהליגה הלאומית ושמעתי שבארצות הברית הברק פגע באותו המקום פעמיים ואני מקווה שכך יהיה עם קורצקי. אנחנו צריכים שלושה שחקנים ומצבנו יהיה בסדר".

התערבות מקצועית: "פעם היה לי את מלמיליאן בנתניה. כשהוא הלך הגיע מישהו אחר במקומו ואחרי שבוע-שבועיים הוא התייעץ איתי על ההרכב, באותו הרגע ידעתי שהוא לא יישאר אצלי. אני בורח מלהתערב מקצועית כי אני לא מבין".

אורי מלמיליאן. המחליף שלו בנתניה לא עמד בציפיות (מכבי נתנחיה, אתר רשמי)
 אורי מלמיליאן. המחליף שלו בנתניה לא עמד בציפיות (מכבי נתנחיה, אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי