לוזון לשחקנים: "ידעתם שבני יהודה תשחק על מתפרצות וספגתם"

תומאש סיבוק
תומאש סיבוק | דני מרון

תסכול גדול במכבי פתח תקווה: "יש כאן בעיה של אישיות אצל שחקנים". ביקורת על ההגנה: "בלי הטעויות היינו היום עם עוד שמונה נקודות". וגם: ההתלבטות לגבי הזרים

(גודל טקסט)

תסכול גדול במכבי פתח תקווה לאחר ההפסד אמש (שני) לבני יהודה 1:2, שקטע רצף של שני משחקים ללא ניצחון ובפעם המי יודע כמה העונה הוכיח את הנאיביות של המלאבסים. הקבוצה של שרון מימר הוכיחה שוב, שדווקא כשהיא פחות טובה היא מנצחת וכשהיא יותר טובה מיריבתה, היא יוצאת ללא הנקודות. דווקא בדקות טובות שלה, שנראה היה שאם מישהי תכריע את המשחק זו תהיה היא, הגיע שער הניצחון של נריוס ולאסקיס. אבי לוזון המאוכזב, שהעמיד ביחד עם שינו זוארץ את תקציב השיא בתולדות המועדון, אמר בסיום לשחקנים: "ידעתם איך בני יהודה הולכים לשחק ושהם ישחקו על מתפרצות. איך בכל זאת קיבלתם גול?".

בכלל, בפתח תקווה מודים בשבועות האחרונים, שהבעיה הגדולה של הקבוצה היא לא מקצועית. "כנראה שיש כאן בעיה של אישיות. לא מלמדים באימונים לא להיות נאיביים, זה דברים שצריכים להיות לשחקן בראש" אמרו במועדון. "לא היה קורה כלום אם היינו לוקחים נקודה, הולכים הביתה ורושמים עוד משחק ללא הפסד. אבל גם אותה לא ידענו לקחת. כלום לא הולך לנו. ראינו איך בגול האחרון, היו ארבעה שחקנים שלנו ורק שחקן שלהם ובמקרה הריבאונד הגיע דווקא אליהם" אמר גורם במועדון.

תומאש סיבוק, שחזר מפציעה לא היה רע, אך בקבוצה מודים שהשילוב בינו לבין ז'והאן מרסיאל לא עובד: "זה לא שהם שחקנים רעים, אבל ראינו שביחד עם אדהנני או עומר דנינו, מרסיאל נראה טוב יותר. לא יכול להיות ששני הבלמים רושמים משחק יחסית שקט ובכל זאת אנחנו סופגים שני שערים. עם הגנה טובה היינו היום עם עוד 7-8 נקודות" אמר גורם בכיר במועדון.


בבעיה. שחקני מכבי פתח תקווה (דני מרון) 

ובכלל, אמנם יש עוד חודשיים לחלון ההעברות של ינואר אבל בפ"ת ממשיכים להודות: "נהיה חייבים שינוי בינואר, גם בזרים וגם בישראלים". המאמן שרון מימר, המשיך להבהיר גם לאחר המשחק, שכרגע הוא לא החליט מי יעזוב, ושבכל מקרה לכל אחד מהשחקנים ובמיוחד הזרים יש חודשים להוכיח את עצמם, אבל כבר ברור שהשחקנים שבמוקד הסכנה הם סיבוק, רישאר סומא (שמעמדו ירד מאז הגיע מימר והוא לא שותף אמש) וגם ז'והאן מרסיאל, כאשר נכון לרגע זה, סוטיריס ניניס שחזר אמש לשחק וגרגורי טאדה, זוכים ליותר תמיכה.

מנור סולומון המאוכזב סיכם: "אנחנו יוצאים בהרגשה מאוד מאכזבת. אני חושב ששלטנו וגם הגענו למצבים, הגיעו לנו שלוש הנקודות אבל אנחנו עם הפנים להפועל באר שבע. נצטרך לתקן ואני בטוח שנהיה יותר מפוקסים במשחק הבא. הרגשנו מהמחצית הראשונה במשחק ושאנחנו משחקים טוב. התחלנו את המחצית השנייה בלחץ וישר הגיע שער השוויון. הצגנו רפיון אחרי השער אבל אז שוב שלטנו, שליטה שלא תורגמה לשערים וזה מתסכל. גם מול מכבי חיפה הובלנו כבר 0:2 והכל השתבש, נגד אשקלון שיחקנו פחות טוב וניצחנו".

על עתידו ופרשת הנבחרות: "יש התעניינויות מקבוצות בחו"ל. כרגע אני במכבי פתח תקווה, טוב לי ואעשה הכל לטובת המועדון ומה שיגידו לי אעשה. היו דיבורים על העומס עם הנבחרות אבל ששאלו אותי אם אני רוצה לשחק בנבחרת הנוער אמרתי שברור שאני רוצה, כי זה החברים שלי שגדלתי איתם ורציתי לעזור. יצא קצת פחות טוב עם נבחרת הנוער והנבחרת הצעירה, אבל אין מה לעשות זה קורה".


מי יעזוב? מימר (דני מרון) 


על הצפיפות בטבלה: "הליגה מאוד צפופה ושום דבר לא בטוח. לא יודעים מי יהיה בפלייאוף התחתון או העליון והכל פתוח. אנחנו צריכים כל משחק לעשות את המקסימום. גם מול ב"ש נבוא לנצח ולא לפחד כי אני חושב שאנחנו כן קבוצה טובה ורואים את השיפור אצלנו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי