בן זקן חטף: "לא התכוננו כמו שצריך". קליימן ושכטר יאריכו חוזה?

בן זקן והצוות
בן זקן והצוות | דני מרון

בבירה התאכזבו שה-3:2 לבני יהודה מנע מהם את המקום הראשון לפני הפגרה: "כל משחק מגיעים נגדנו בקלות למצבים. לא ברור איך לא נערכנו לנשק היחיד". מו"מ ייפתח עם השניים שמסיימים חוזה, סאבו יעזוב?

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים החמיצה אמש (שבת) הזדמנות לצאת לפגרה כשהיא מדורגת במקום הראשון בליגת העל, לאחר הפסד כואב 3:2 לבני יהודה באצטדיון המושבה. ההלם והאכזבה ניכרו היטב על פניהם של שחקני הקבוצה, שהתקשו להסתיר את הכעס וכאב לאחר ספיגת השער שהכריע את המשחק, מרגליו של נריוס ואלסקיס בדקה ה-89.

בתום מחצית ראשונה טובה יחסית, בה הצליחו הירושלמים למחוק פיגור מוקדם ולהשלים מהפך, חלה נסיגה גדולה מאוד ביכולת בחצי השני, כאשר הכתומים הצליחו לעקוץ פעמיים נוספות והכריעו את המשחק, כאמור על סף הדקה ה-90. במחזור הבא, שיערך בעוד שלושה שבועות, לאחר הפגרה, תארח בית"ר את האלופה הפועל באר שבע בטדי. "מה יש להגיד אחרי כזה משחק?", אמר בכעס שחקן בקבוצה. "עשו נגדנו שתי התקפות וספגנו שלושה גולים. אין מילים ואין מה להוסיף על זה", הוסיף.

בסיום נשמעו בקבוצה אמירות על כך שהקבוצה לא הגיעה מוכנה להתקפות המתפרצות ומשחק המעבר המהיר של בני יהודה, כאשר גם המאמן בני בן זקן, ספג ביקורת בנושא. "לא ברור איך מגיעים למשחק כזה, בלי אסיפת וידאו טקטית ובלי לתת דגשים ספציפיים למשחק של בני יהודה. הרי כולם יודעים שזה הנשק היחיד של בני יהודה, אז זה באמת לא ברור למה לא התכוננו לזה כמו שצריך", אמרו במועדון.


"לא ברור איך לא התכוננו כמו שצריך". שחקני בית"ר (עדי אבישי)

המשחק אמש חשף שוב את הבעיות שיש לקבוצה במשחק ההגנה של הקישור וכמובן של החלק האחורי בפרט, כאשר זו הייתה הפעם השלישית מתחילת העונה, שהקבוצה סופגת שלושה שערים במשחק (כמו נגד סכנין והפועל חיפה, ר.ב.). "זה כבר ברור שיש לנו בעיה בהגנה, אנחנו סופגים המון, כל משחק מגיעים נגדנו להמון מצבים. מכבי חיפה החמיצו המון מולנו, נתניה בכלל עשו לנו בית ספר בתחילת החצי השני, למרות שבסוף ניצחנו, ואפילו אשקלון הגיעו מולנו ללא מעט מצבים, אז בסוף הכל מתפוצץ, אין בלוף בכדורגל. אם להיות כנים, אז גם בניצחונות האחרונים לא ממש הברקנו ואפילו אפשר להגיד שגנבנו ניצחונות מחיפה ומנתניה. בסוף הכל מתאזן", אמרו בקבוצה.

כבר עתה ברור שלקראת חודש ינואר יעשו בקבוצה שינויים בסגל השחקנים, כאשר לצד שחרור מספר שחקנים, שלא משתלבים בסגל, המטרה העיקרית היא לצרף ככל הנראה בלם זר, שיעזור לייצב את כל החלק האחורי. בשלב זה לא ברור מי יהיה הזר שיפנה את מקומו, כאשר ההערכות הן שאריק סאבו עשוי להיות זה שישלם את מחיר החלפת הזרים.


סאבו. עלול להיות הזר שמשלם את המחיר (דני מרון)

בהמשך ישיר לכך, אחרי החתמתו של עידן ורד, ביום שישי, על חוזה לשלוש שנים נוספות, צפויים במועדן לפתוח בקרוב במשא ומתן גם עם איתי שכטר ובוריס קליימן שמסיימים חוזה בסיום העונה הנוכחית. בקבוצה הביעו אופטימיות גדולה בנוגע לשני השחקנים וגורם בכיר במועדון אמר לספורט1: "לא אמורה להיות שום בעיה, גם בוריס וגם שכטר יחתמו על חוזים חדשים ויישארו בבית"ר".

הבלם טל כחילה שהבקיע את השער השני לזכות בית"ר אמר בסיום: "אין יותר מדי מה להגיד אחרי משחק כזה. אני חושב שהיינו טובים במשחק. נתקן את מה שצריך לקראת המשחק הבא. ידענו איך בני יהודה תבוא לשחק, על מתפרצות, והם ניצלו את זה כמו שצריך. אנחנו מבחינתנו לא ניצלנו את המצבים שלנו, אבל נעבוד קשה ונתקן וניתן לקהל ליהנות מאיתנו".

על נפילת המתח בחצי השני: "ניסינו לנצח את המשחק הזה בכוח וניסינו אולי יותר מדי קשה ובסופו של דבר חטפנו גול ממתפרצת שלא היינו מוכנים אליה. התחושות בהחלט קשות, אבל אנחנו לא נכנסים לאיזה מערבולת, או מרה שחורה, נעבוד קשה בפגרה ונתקן את מה שצריך".

בקבוצה ינצלו כעת את הפגרה לתת מנוחה למספר שחקנים פצועים, ביניהם דוד קלטינס שסובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי וגם עידן ורד, שהוחלף אמש לאחר שסבל מכאבים בשרירי המפשעה.


כחילה. "גול ממתפרצת שלא היינו מוכנים אליה" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי