צפו בתקציר: 0:2 למכבי חיפה על סכנין. האוהדים עדיין נגד לוזון

עומרי בן הרוש
עומרי בן הרוש | ערן לוף

בן הרוש ודמארי כבשו מול עשרה שחקנים (גנטוס הורחק כבר בדקה ה-52). בוזגלו לא נכנס בסוף בגלל פציעה לא מתוכננת וגרם לאכזבה, אלאך ישב ביציע והאוהדים? ממשיכים לדרוש את התפטרות המאמן

(גודל טקסט)

מו אלאך בא לחינם הערב. סכנין התגלתה כיריבה בהזמנה למכבי חיפה והפסידה לה רק 2:0. החבורה של פליקס נעים באה להתבטל במחצית הראשונה, וכשעשו את החילוף בתחילת השנייה עם הפיגור 1:0, מצאה את עצמה בעשרה שחקנים מהדקה ה-52. דמארי כבש את השני ואלמלא יכולת גבוהה של מחמוד קנדיל בתוספת שלל החמצות של הירוקים הסיפור היה יכול להיגמר גם בחמש או שש חתיכות.

האמת היא שעד לשער היתרון של עמרי בן הרוש ממש עם סיום המחצית יכול היה המנהל המקצועי המיועד של מכבי חיפה בכל הבעיות של הקבוצה העונה. שליטה אופטית, משחק לרוחב וחוסר חדות בפעולה האחרונה. האם זה היה משחקו האחרון של גיא לוזון? לא ברור אבל 13,259 צופים ביציעי סמי עופר אמרו את דעתם גם אחרי ה-0:2 ושלוש הנקודות.  הקריאות "לוזון תתפטר" נשמעו באצטדיון מתחילת המשחק ועד סופו.

עוד אכזבה נרשמה ביציעים כשמאור בוזגלו, שנכלל לראשונה בסגל וכבר ערך תרגילי חימום בדרכו לכר הדשא, נאלץ לחזור לספסל. למה? משום שהמחליף שלפניו נטע לביא מתח את המפשעה מה שאילץ את לוזון להכניס את אליסון דוס סנטוס. גם אבוקה נזרקה לכר הדשא וחיפה תגיע מן הסתם לבית הדין (שוב).


מו אלאך עם רונן קצב. לוזון עושה אודישן? (ערן לוף)

סכנין? דווקא לאחר ה-1:3 על בית"ר ירושלים נקלעו לארבעה משחקים ללא ניצחון והערב זה נראה שלא במקרה. כדי שהקבוצה לא תצנח לעבר הקו האדום, על פליקס נעים לקחת את השחקנים שלו בידיים. 

הרכבים:
מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מבוקה (נטע לביא 66, אליסון דון סנטוס 70), רמי גרשון, דקל קינן, עומרי בן הרוש, רועי קהת, גיאורגי קוסטדינוב, קאיו, סינטהיו סלליך (ניקיטה רוקאביצה 59), גילי ורמוט, עומר דמארי.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן (לוקאס גאושו 46), מארון גנטוס (הורחק 53), אברהם פאס, סארי פלאח, וונדרסון, איהאב גנאים, ישראל זגורי (סגס תאמבי 55), חאלד חלאיילה, שלומי אזולאי, פיראס מוגרבי.


מהלך המשחק
דקה 1 – מאור בוזגלו ערך חימום והתקבל בתשואות אדירות על ידי היציעים בסמי עופר. 16,239 אוהדים למשחק. 


בוזגלו. כמה רוצים בחיפה שהוא כבר יוריד את האימונית (ערן לוף)

דקה 7 – חיפה פתחה בהתלהבות וגילי ורמוט רשם את ההחמצה הראשונה במשחק כשבעט מקרוב לידי קנדיל.


קינן ואזולאי.  אחד החמיץ, לשני פסלו גול

דקה 11, החמצה גדולה לסכנין – אזולאי הגיע למצב מצוין ברחבת חיפה, פספס אותה ושלח לזגורי שבעט חופשי לגמרי, לידיים של קנדיל.

דקה 21,  שער נפסל לחיפה  – כדור קרן עלה לרחבה וקינן נגח אותו לקורה פנימה אלא שהשופט אלי חכמון פסל את השער בטענה שהבלם הירוק עשה עבירה על פלאח.


מבול בסמי עופר. אלאך הביא עמו מזג אוויר אירופאי (ערן לוף)

דקה 42 – אחרי עוד 20 דקות של כדורגל לא תכליתי ליציעים נמאס והקריאות המסורתיות "לוזון תתפטר"  נשמעות מצד לצד.

דקה 45, 0:1 למכבי חיפה –  כמו במשחק נגד הפועל רעננה, בן הרוש הוותיק לוקח אחריות. תחילה לקח המגן יוזמה וטיווח את השער מ-18 מ'. מיד אחר כך נשאר חופשי בקרן הקצרה של קהת והטיס אותו לרשת.

 שוב בן הרוש בא לעזרת לוזון (ערן לוף)

דקה 46 – פליקס נעים הולך על חילוף התקפי: לוקאס גאושו במקום עלי עותמאן.

דקה 49, איזה החמצה של דמארי! – סלליך חתך מצוין על קו ימין והעביר למרכז והחלוץ הירוק פשוט בעט משבעה מטרים גבוה מעל לשער. לא יאומן.

דקה 52, אדום לסכנין –  הירוקים יצאו למתפרצת וגנטוס שנותר אחרון הפיל את דמארי וראה את האדום.

דקה 56 – שוב דמארי לא מצליח לעשות כלום ממצב מצוין. מה יהיה?


דקה 62, 0:2
– מה יהיה? יהיה גול. מאבוקה דהר על קו ימין והניח כדור על ראשו של דמארי, חמישה מטרים לבד מול קנדיל, החליט שנשבר לו והמשיך לרשת.


גיא לוזון. השער השני שחרר המון תסכול (ערן לוף)
 

דקה 69
– האוהדים הירוקים חיכו לכניסתו של בוזגלו, אבל נטע לביא מתח שריר כמה דקות אחרי כניסתו ונאלץ לצאת. לוזון שלח למגרש את אליסון דוס סנטוס ולא את בוזגלו מהלך שזכה לשריקות בוז צורמות וקשות במשך דקות ארוכות.


הנה החילוף הכפוי שהקפיץ את היציעים (ערן לוף)


דקה 80 –
מוגרבי בהתקפה נדירה בעט מסובב למסגרת, גלזר הגיב היטב והדף.

דקה 83 – דאבל פאס בין דמארי לרוקאביצה הסתיים הפעם בהחמצה של חלוץ לייפציג לשעבר.


דקה 87
– לוקאס גאושו בעט מ-20 סמוך למשקוף. בין לבין קנדיל הציל שלושה מצבים מסוכנים של חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי