גורם במכבי חיפה: כולם מבינים שדרוש שינוי של 180 מעלות

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | אתר רשמי

הירוקים מדברים על שינוי חיובי באווירה בעקבות הגעת אלאך, אבל יודעים שהיכולת חייבת להשתנות. רז מאיר צפוי לפתוח מול נתניה. המועדון נקנס בבית הדין ב-2,000 שקלים בלבד: "יש ארגון ששם לו מטרה לפגוע בנו"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה במחנה האימונים בכפר גלים כאשר היום השלישי של המחנה חולק לשני אימונים. באימון הבוקר שמו בצוות המקצועי דגש על כוח מתפרץ ואילו אימון אחר הצהריים כבר תרגולים עם כדור.

בקבוצה ממשיכים לעבוד בעיקר על הנעץ כדור מתוך אמונה ששיפור בפרמטר הזה יאפשר יכולת להגיע למצבים רבים במהלך משחק ויהפוך את המשחק של הירוקים ליצירתי יותר. במועדון מדברים בימים האחרונים על שינוי באווירה בעקבות הגעתו של המנהל הטכני מו אלאך.

הירוקים מקווים לראות שיפור ביכולת הקבוצה לאחר הפגרה כאשר לכולם ברור כי ניצחונות במשחקים מול מכבי נתניה ובדרבי העירוני יביאו לשינוי מגמה משמעותי. גורם במועדון אמר הבוקר: "הבעיה בתחילת העונה הייתה לא רק העובדה שלא עשינו יותר נקודות, אלא גם העובדה שהיכולת הייתה לא מספיק טובה. כולם מבינים כאן שחייבים שינוי של 180 מעלות אחרי הפגרה".

בחיפה מקווים לחזרתם של שחקני הנבחרות השונות וביניהם הקשר הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב ושחקני הנבחרת הצעירה עומרי גלזר, רז מאיר ומוחמד עוואד. בצוות המקצועי מצפים לחזרתו של מאיר לאימונים ולא מן הנמנע שהוא יפתח במשחק מול נתניה, זאת לאור הפציעה של ארנסט מאבוקה שעדיין סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ובספק למשחק. מי שכן יפתח הוא הבלם רמי גרשון שלאחר בדיקה התברר כי אינו סובל משבר וממשיך לקחת חלק פעיל באימונים במהלך המחנה.

שחקני מכבי חיפה. דרוש שינוי (מכבי חיפה, האתר הרשמי)
שחקני מכבי חיפה. דרוש שינוי (מכבי חיפה, האתר הרשמי) 

עוד במועדון, לאחר שאתמול הודיעו על הרחקתם לצמיתות של שישה אוהדים שנתפסו בשבועות האחרונים על שימוש באבוקות, היום הם זכו לעונש קל מבית הדין לאחר שהציגו את שלל מאמציהם לתפוס את הפורעים – שכללו בין השאר השקעה של 180,000 שקלים על שיטור, אבטחה ואוהלי בידוק. "יש ארגון ששם לו מטרה לפגוע במכבי חיפה", אמר דובר הקבוצה דודו בזק בבית הדין שבחר להענישם ב-2,000 שקלים בלבד "בעיקר כאות וסימן לאותם מאיימים ופורעי חוק המבקשים להשתמש בבית דין זה ככלי בידיהם נגד הקבוצה וכסימן לרוח הגבית אשר מעניק בית דין זה לקבוצה במלחמה באותם פורעים", כתב הדיין נעם ליובין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי