במכבי חיפה מרגיעים: "הרבה שחקני הרכב לא שיחקו מול ק"ש"

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | אתר רשמי

במועדון הירוק לא התרגשו מההפסד במשחק האימון לקבוצה של סילבס, אבל ציפו לראות יותר משחקני ספסל: "לא ניצלו את ההזדמנות". אלאך צפה מהצד, כתב הערות ולא העביר הוראות לשחקנים ולוזון

(גודל טקסט)

מכבי חיפה סיימה אתמול מחנה בן ארבעה ימים בו עבדה גם על הכושר הגופני ובנוסף ערכה מספר אימונים טקטיים. המחנה הסתיים במשחק אימון אמש (חמישי) בו הפסידו הירוקים 2:0 לעירוני קריית שמונה. בקבוצה יצאו ברגשות מעורבים מהמשחק כאשר מצד אחד הקבוצה שיחקה עם לא מעט שחקני ההרכב השני ואף שילבה מספר רב של שחקני נוער אבל מצד שני גם במחצית הראשונה אז שיחק ההרכב הראשון, הקבוצה הציגה משחק בינוני.

"נכון שהרבה שחקני הרכב לא שיחקו אבל שחקני ספסל לא ניצלו את ההזדמנות ככה שכל אחד שנראה ממורמר שהוא לא בהרכב או לא בסגל, עדיף שיסתכל קודם כל על עצמו" אמרו במועדון. החשיבות העיקרית סביב המשחק הייתה לתת למאור בוזגלו לזכות בדקות משחק ודווקא הקשר היה בין הטובים יותר במחצית הראשונה.

המנהל המקצועי החדש מו אלאך צפה במשחק ואומנם לא העביר הוראות אבל כתב לא מעט ההערות במחברתו. אלאך בחר לשבת על הספסל בכדי לבדוק גם את ההתנהלות של הצוות המקצועי בזמן המשחק. "הוא ממשיך ללמוד את הקבוצה ורק לאחר שיסיים, יעביר את ההוראות המקצועיות שלו" אמרו. גם המאמן גיא לוזון לא הרבה לשוחח עם השחקנים בזמן המחנה וערך רק אסיפות טקטיות ובמועדון הביעו בסך הכול שביעות רצון מהמחנה. "זה היה מחנה חשוב אבל המבחן הגדול יהיה בתוצאות", אמרו.

הקבוצה תשוב לאימונים בתחילת השבוע הבא ואז יחזרו גם שחקני הנבחרת הצעירה עומרי גלזר ורז מאיר, הקשר הבולגרי גאורגי קוסטדינוב והחלוץ האוסטרלי ניקיטה רוקאביצה. המגן ארנסט מאבוקה עדיין לא כשיר וככל הנראה יחמיץ את המשחק מול נתניה כמו גם אופיר מזרחי, נטע לביא ושלומי אזולאי. 

מאכזבים. שחקני מכבי חיפה (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי