מסתמן: מכבי תל אביב תאפשר לכוכבים לנוח מול סלביה פראג

מיץ' גולדהאר עם ג'ורדי קרויף
מיץ' גולדהאר עם ג'ורדי קרויף | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

שחקני מפתח יקבלו מנוחה בליגה האירופית לפני משחק הליגה החשוב מול הפועל חיפה. במועדון הסבירו כי ההמתנה של קרויף לפצועים לא תערוך שינוי ("גם כשהם היו כשירים הם לא עשו את ההבדל". גולסה יקבל דקות בחמישי?

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הובסה אמש (חמישי) 4:1 במשחק אימון מול מכבי נתניה, שהיה עלול להסתיים בהפסד הרבה יותר גדול בעקבות העליונות של היהלומים על הקבוצה של ג'ורדי קרויף, שמצדה קיבלה מנוחה של יומיים כאשר בשבוע הבא ישובו לסגל פרדראג ראיקוביץ', וידאר קיארטנסון ואייל גולסה. הצהובים ישובו להתאמן ביום ראשון לקראת המפגש בליגה האירופית מול סלביה פראג כאשר הכוונה לאפשר למספר שחקני מפתח לנוח, לקראת המשחק מול הפועל חיפה בשבוע הבא.

קרויף, שבחר כי המשחק יהיה סגור לתקשורת, הגיב על התבוסה בסיום כשהצהיר כי מדובר במשחק שנועד לספק לשחקנים שחזרו מפציעות דקות משחק. בזמן שמאמן הצהובים אומנם צודק לגבי הרצון להעניק למספר שחקנים אפשרות לחזור לכושר, בצוות המקצועי נדלקו מספר נורות אדומות, במיוחד כאשר חלון ההעברות של ינואר מתקרב.


במועדון טענו כי הם ממתינים להכרעה של מיץ' גולדהאר לגבי השינויים במועד ההעברות כאשר ברור כי חיזוק הסגל יתבצע בכפוף למכירה או השאלה של מספר שחקנים. "זו תהיה טעות להאמין כי החזרה של אלי דסה, חוסה רודריגס וגולסה תשנה את היכולת של הקבוצה. מדובר בשחקנים שלא שיחקו תקופה ארוכה ומתאוששים מפציעות מורכבות. הם לא יכולים להיות העוגנים של הקבוצה, כי גם שהם היו בריאים הם לא עשו את ההבדל. קרויף רוצה את אלמוג כהן, גדי קינדה וליאור רפאלוב בצדק. מי ששיחק מול נתניה מבין שהוא לא יכול להציג יכולת כזו, לא משחקים בצורה הזו במכבי תל אביב", אמרו.

בנוגע לרשימת הפצועים, להם ממתין קרויף, עולה כי גולסה יוכל לשחק בצורה חלקית ביום חמישי הקרוב מול סלביה פראג. דסה, ששב לאימונים עם כדור, ורודריגס ישובו לאחר המפגש מול הפועל חיפה. "הפציעות של גולסה, רודריגס ודסה לא פשוטות. יש חשש מחזרה מוקדמת שלהם".


מחכים למיץ'. גולדהאר וג'ורדי (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי