צפו: ביברס נאתכו בישל, 90 דקות לניר ביטון בניצחון סלטיק

ביברס נאתכו חוגג עם פונטוס ורנבלום
ביברס נאתכו חוגג עם פונטוס ורנבלום | צסק"א מוסקבה, רשמי

קשר נבחרת ישראל סידר אסיסט יפה לוורנבלום ב-2:4 של צסק"א מוסקבה על חברובסק. 0:1 קטן לסלטיק בחוץ על רוס קאונטי

(גודל טקסט)
ליגת העל אמנם נמצאת בפגרה, אך הליגיונרים שלנו ברחבי אירופה כבר חזרו לליגות הסדירות כשהיום (שבת) ביבראס נאתכו שותף 90 דקות ובישל שער ב-2:4 של צסק"א מוסקבה מול סק"א חברובסק.


צסק"א, שעלתה זמנית למקום השלישי בליגה, טסה לא פחות מ-6,500 ק"מ למשחק החוץ וררתה דניס דדצ'נקו העלה את נועלת הטבלה ברוסיה ליתרון כבר אחרי חמש דקות, אך אלן דזגוייב השווה ל-1:1 לצסק"א בדקה ה-12, תוצרה שנשמרה עד הירידה להפסקה.




החלק המעניין התחיל בדקה ה-74 כשפונטוס ורנבלום קבע מהפך והעלה את האורחת ל-1:2, אך מירוסלב מרקוביץ' קבע שוב שיוויון בדקה ה-81. שתי דקות לאחר מכן נאתכו בישל בכדור עומק נהדר את ה-2:3 לקשר השבדי שהשלים צמד והחזיר את היתרון לצסק"א, ועמוק בתוספת הזמן ויטיניו קבע את תוצאת המשחק.




בסקוטלנד, המוליכה סלטיק ניצחה 0:1 בחוץ את רוס קאונטי, בפתיחת המחזור ה-14 בליגה, משער של ליי גריפית' בדקה ה-78. ניר ביטון פתח בהרכב האלופה ושוב תופקד כבלם. הוא שיחק לכל אורך 90 הדקות. סלטיק, שלה משחק חסר, הגדילה את יתרונה בפסגה לשש נקודות על פני השנייה, אברדין.


ועוד בליגה הסקוטית, אופיר מרציאנו  פתח בהרכב היברניאן ושיחק 90 דקות, אך לא הושיע את קבוצתו מהפסד ביתי 2:1 לסט. ג'ונסטון, אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים.

 

 


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי