אייל גולסה: "ההגעה למכבי ת"א היא הדבר הכי טוב שקרה לי בקריירה"

אייל גולסה
אייל גולסה | אודי ציטיאט

"עובדים על דברים לשיפור, מאמין שיראו זאת במשחקים הקרובים", "אין קבוצה אחרת בליגה שמשחקת הרבה יותר טוב מאיתנו", "ג'ורדי יקבע לגבי ההרכב, אני כבר מוכן להפועל חיפה". אחרי הפציעה, הקשר מדבר על הכל

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השתתפה היום (ראשון) באירוע של חברת "ניוואה" המאמצת את הקבוצה. האירוע התקיים בהרצליה בהשתתפות כל השחקנים והצוות המקצועי, בראשות המאמן ג'ורדי קרויף, אחרי שהבוקר נערכו בקריית שלום אימוני כושר.

במסגרת האירוע, התראיין הקשר אייל גולסה וסיפר על פתיחת העונה, על ההתאוששות שלו מהפציעה, ועל העתיד: "אני מרגיש הרבה יותר טוב, שמח לחזור להתאמן בצורה מלאה ולהיות חלק מהסגל במשחק הקרוב, בעזרת השם. אנחנו עובדים קשה כדי להיראות טוב יותר. יש לנו שני דסה בסגל, אני ואלי עושים הכול כדי לחזור לסגל. אני מקווה שנהיה בסגל כבר במשחק הראשון. אני ודסה מגיעים בבוקר ויוצאים ממתחם האימונים בערב".

ההיעדרות הארוכה: "התייחסתי בעבר לדברים שאומרים עליי. בשנה שעברה היה לי שבר מלא בכף רגל, זה לא פציעות שאפשר למנוע אותן. הרעב שלי לחזור מוקדם יותר פגע בי. קשה לי לשחק אחרת, אני רגיל להיות נורא אגרסיבי. זה חזק ממני. יש לי חוזה לעוד שנתיים במכבי תל אביב, זה הדבר הכי טוב שקרה לי בקריירה. אני מאושר כאן בכול יום".

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב באירוע (אודי ציטיאט)

המצב של הקבוצה: "אני רעב מאוד לחזור לשחק. זה משמח לשמוע שבקבוצה רוצים לראות אותי משחק. אנחנו עובדים על מספר דברים כדי לשפר את צורת המשחק שלנו, ואני מאמין שיראו את זה במשחקים הקרובים. אני לא חושב שאין לנו מה למכור במאבק על האליפות. אומנם לא פתחנו טוב, אבל אנחנו מכבי תל אביב. אני לא חושב שיש קבוצה אחרת בליגה שמשחקת הרבה יותר טוב מאיתנו".

המצב בסגל: "התחושות מלוות אותנו כל יום, וכל היום. אנחנו מדברים על זה שאנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. בטח בשבילנו ובוודאי בשביל הקהל העצום. אין סיבה שלא נצליח".

המשחק מול הפועל חיפה: "אני כבר עכשיו מחכה למשחק. ג'ורדי קרויף יקבע לגבי ההרכב. אני מוכן לשחק. אנחנו רגילים שמספידים אותנו. הפועל חיפה שיחקו מצוין, אבל אנחנו באים כדי להשיג את התוצאה הכי טובה. זה משחק ליגה כמו כל משחק ליגה".

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב באירוע. אין קבוצה הרבה יותר טובה (אודי ציטיאט)

ההפסד מול מכבי נתניה במשחק האימון: "אני לא יכול לענות לגבי המשחק הזה, כי אני לא הייתי חלק מזה".

השחקן הכי מטופח בסגל: "ארון שוינפלד".

שוינפלד
שוינפלד. השחקן המטופח בסגל (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי