דאגה בפ"ת: השזרוע באצטדיון המושבה לא בוצע כראוי

איצטדיון המושבה
איצטדיון המושבה | צילום: אריאל שלום

במועדון חוששים ממצבו של כר הדשא לקראת המשחק מול הפועל עכו, נציג מטעם המועדון יסייר ואם לא תהיה ברירה תתבצע פנייה למנהלת הליגות בנושא. עומר דנינו ישוב לאימונים, ישחק עד סוף הסיבוב הראשון?

(גודל טקסט)

שחקני מכבי פתח תקווה חזרו הבוקר (ראשון) לאימונים לקראת המשחק ביום שבת מול הפועל עכו, משחק שבמידה רבה יכריע לאן מועדות פניה של הקבוצה העונה, כאשר בשבוע שלאחר מכן יפגשו המלאבסים את הפועל רעננה, קבוצת תחתית נוספת.

הבעיה העיקרית אשר מטרידה את ראשי המועדון היא מצב המגרש. לפי מידע שהגיע לקבוצה, השזרוע באיצטדיון "המושבה" לא בוצע בצורה מלאה וישנה בעיה לשחק על כר הדשא הנוכחי. לשם כך, ישלחו במועדון נציג לסייר מחר במגרש ולבדוק את מצבו, ואם המצב אכן יהיה גרוע כפי שחשבו, עשויים במלאבס לבקש להזיז את מועד המשחק במספר ימים וזאת מכיוון שגם מגרשים אחרים רלוונטיים אינם זמינים. יש לציין שבמועדון מאמינים שלא תהיה בעיה לשחק באצטדיון, למרות הכל.

הבשורה הטובה לקראת המשחק תהיה חזרתו המלאה לכשירות של הקפטן נאור פסר, שצפוי גם לשוב לסגל הקבוצה. המגן השמאלי כבר רשם מחצית במשחק האימון מול הפועל עפולה ביום חמישי ועורך אימונים מלאים עם הקבוצה לאחר כשלושה חודשים בהן לא שותף במשחק רשמי. כזכור, במשחק מול הפועל ב"ש החליט המאמן שרון מימר לפתוח דווקא עם רישאר סומא כמגן שמאלי, לאור היכולת הפחות טובה של אורי מגבו לאחרונה.

ויש גם בשורה נוספת: הבלם עומר דנינו עשוי לחזור לאימונים מלאים בתחילת השבוע הבא. כפי שפרסמנו, הבלם אובחן כסובל מקרע חמור ברצועת הברך ומשבר תלישה. דנינו, שמתאמן עם כדור כבר שבוע וחצי, צפוי לחזור לאימונים חלקיים ביחד עם הקבוצה תוך מספר ימים ובשבוע הבא ינסה להתאמן בצורה מלאה. לסגל למשחק מול הפועל רעננה הוא לא צפוי לחזור, אך בקבוצה ינסו להכשירו למשחק מול מכבי ת"א, שיהיה האחרון בסיבוב הנוכחי.


דנינו. ינסה לשוב לאימונים מלאים (עדי אבישי)

למאמן שרון מימר מספר התלבטויות לקראת המשחק: הראשונה בעמדת החלוץ, בין שלומי ארבייטמן לגרגורי טאדה (כאשר גם יובל אבידור נלקח בחשבון) והשנייה תהיה לגבי השחקן שיפתח במרכז השדה לצד רומריו פירס ולירוי צעירי – בין יובל שבתאי, יניב בריק וסוטיריס ניניס שהחלים ממחלתו. רישאר סומא עשוי להמשיך בעמדת המגן השמאלי.

בנושא אחר, במכבי פ"ת יחליטו בקרוב לגבי דרך הנצחתו של נחמן מנדל ז"ל, שהלך לעולמו לפני כשבועיים. "נתן ל-30 הימים הראשונים לעבור, ואז נשב עם המשפחה ונחליט" מסר הערב שינו זוארץ לספורט1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי