חלוץ בודד: על צומת הדרכים של ברק יצחקי

ברק יצחקי
ברק יצחקי | דני מרון

הכוכב נדחק לקצה הרוטציה של ג'ורדי ולמרות שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ, האפשרויות מוגבלות. אשקלון פנתה והתקפלה, בית"ר לא על הפרק ואנורתוסיס בכלל מחפשת משהו אחר. כסף או דקות משחק? תמונת מצב

(גודל טקסט)

ברק יצחקי נמצא בצומת דרכים. החלוץ אינו מרוצה ממעמדו במכבי תל אביב והוא עשוי לעזוב את סגנית האלופה כבר בחודש ינואר. יצחקי, ששותף העונה בחמישה משחקי ליגה בלבד ושיחק רק 147 דקות מתוך 900, יסיים את חוזהו בקיץ הקרוב ויהפוך לשחקן חופשי. בשלב הזה הצהובים ככל הנראה אינם מתכוונים להגיש לו הצעה חדשה ולא נראה כי יעמדו בדרכו אם ירצה להמשיך ליעד חדש בחלון הקרוב.

על פי פרסומים שעלו הבוקר (שלישי) בקפריסין, יצחקי מבוקש באנורתוסיס פמגוסטה, אותה מאמן רוני לוי. למרות אותם דיווחים, גורם בכיר במועדון שלל את האפשרות בשיחה עם ספורט1: "אנחנו אכן רוצים לצרף חלוץ בחודש ינואר, אבל ממש לא מישהו בסגנון של ברק. מחפשים משהו אחר".

אחת הסיבות המרכזיות לכך ששמו של יצחקי עלה בתקשורת באי השכן היא ריקרדו לאבורדה, ששיחק לצידו של יצחקי בקפריסין ובחמש העונות האחרונות שייך לקרסנודר הרוסית, החלוץ הביע את רצונו לשוב לקבוצה ואף אמר שהוא מתגעגע לחברו הישראלי. יצחקי, כזכור, שיחק באנורתוסיס בעונת 2012/13 תחת רוני לוי וכבש במדיה 13 שערים בליגה המקומית.


כסף או דקות משחק? ברק יצחקי ייאלץ לקבל החלטה (אבשלום ששוני)

אפשרות נוספת שעלתה לאחרונה, כמעט כמו בכל חלון, היא בית"ר ירושלים. מבדיקת ספורט1 עולה שנכון לעכשיו יצחקי לא נמצא על הכוונת של הקבוצה מהבירה, זאת בעקבות שכרו הגבוה במכבי תל אביב (כ-230 אלף דולר). אלי טביב אינו מתכוון להשוות את הסכום ואפילו לא לשלם משהו שמתקרב לזה.

מועמדת נוספת לקלוט את חלוץ מכבי תל אביב היא הפועל אשקלון, שגיששה בנושא ואף דיברה עם יצחקי, שככל הנראה לא מעוניין להתפשר ולוותר על אחוז גבוה משכרו. קבוצתו של יובל נעים מעוניינת להחזיר את השחקן למקום בו גדול ולהציע לו תפקיד ניהולי לאחר שיפרוש, אך גם היא מתקשה למצוא את המשאבים להשלמת העסקה והאפשרות שמעבר כזה אכן יקרום עור וגידים נראית רחוקה. עוד אפשרות היא בני יהודה, שמעוניינת בשחקן, אבל תאלץ גם היא להיעזר בגורם חיצוני שיסייע במימון העסקה.

בהכנת הכתבה השתתפו רענןברנובסקי ואשר גולדברג.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי