קלטינס: "בית"ר ירושלים לא פחות טובה מאף קבוצה בליגה"

דוד קלטינס
דוד קלטינס | אודי ציטיאט

דעתו בנוגע לצירוף שחקן ערבי, העמדה בה הוא מעדיף לשחק, החלום שהגשים, האיש לו הוא חייב את כל הקרדיט והסיכוי שהקבוצה מהבירה תזכה באליפות. לפני ב"ש, קשר נבחרת ישראל בראיון לתכנית הספורט של 103FM

(גודל טקסט)

דוד קלטינס התראיין הערב (שלישי) לתכנית הספורט של 103FM. הקשר הצעיר של בית"ר ירושלים דיבר על הסיכויים לזכות באליפות, האפשרות שיצטרף לקבוצה שחקן ערבי, האיש שנתן לו את ההזדמנות הראשונה והתפקיד בו הוא מעדיף לשחק.

"יצא לי להגשים לא מעט חלומות בשנה האחרונה ואני מאושר", פתח קלטינס . "הנבחרת אמנם לא כל כך הצליחה, אבל מבחינתי, כאחד שחלם מהילדות ללבוש את המדים שלה, להגיע למצב שאני משחק בהרכב מול נבחרת ספרד בטדי זו פשוט הרגשה עילאית".

העמדה בה הוא מעדיף לשחק: "בבית"ר אני קשר ובנבחרת מגן. אני מעדיף לשחק בקישור, אבל אין לי בעיה לשחק בשום תפקיד. אם אני יכול לעשות כמה תפקידים זה יתרון. אולי אני מגן פחות טוב מקשר, אבל שחקן צריך לדעת לשחק בכמה עמדות".


הרגשה עילאית. קלטינס במדי הנבחרת מול ספרד בטדי (דני מרון)

גרף שיפור מבחינה אישית: "יש לי ביקורת עצמית ואני חושבים שהתקדמתי בלא מעט דברים ואני בתהליך חיובי. כמובן שיש לי עוד המון דברים לשפר במשחק שלי. איזה מאמן הכי אהבתי? אני מסתדר מצוין עם כולם ומשתדל ללמוד מכל אחד משהו אחר".

אליפות: "אנחנו רק בחודש נובמבר וזה עדיין רחוק מאוד. אני חושב שאנחנו לא פחות טובים מאף קבוצה בליגת העל. אנחנו, השחקנים, נעשה הכל בשביל שתמשיכו לדבר עלינו בהקשר של זכייה בתואר".

שחקן ערבי בבית"ר ירושלים: "שיחקתי בנבחרות השונות, היו לא מעט שחקנים ערבים וכולם חברים מאוד טובים שלי. לי באופן אישי אין שום בעיה עם זה. בנושא של בית"ר ירושלים אין טעם שאני אתייחס לזה".

סלובודאן דראפיץ': "אני חייב לו את מה שעשיתי עד עכשיו בקריירה, אין כאן שאלה בכלל. הוא ושי ברדה האמינו בי. התאמנתי לפני זה בבוגרים של בית"ר והייתי טוב באימונים, אבל אף אחד לא באמת נתן לי לשחק לפניו. אולי בגלל הלחץ שיש כאן מאמנים מפחדים והוא כן נתן לי לשחק בבמה הכי גדולה שיש".


"אני חייב לדראפיץ' את מה שעשיתי עד עכשיו" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי