מוחמד ונתניה החליפו טיוטות חוזה: "נשארו פרטים קטנים"

עלי מוחמד
עלי מוחמד | דני מרון

אחרי הסיכום עם הקשר, הבעלים קיבל מחמאות: "מתאבד על שחקנים", והחתימה תתבצע בימים הקרובים. דראפיץ' וברדה הבהירו לשחקנים: "מסוגלים לשחק אפילו טוב יותר", עמוס צפוי לשוב לבין הקורות על חשבונו של אלקסלסי

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה ממשיכים בתהליך החתמתו של עלי מוחמד על חוזה חדש ומשודרג. כפי שפרסמנו לראשונה ביום ראשון, בעלי נתניה אייל סגל ונציגו של השחקן, אבי ציוני, הגיעו להסכמות. למרות שאמש הצדדים שהיו אמורים להיפגש, לא נפגשו, טיוטות חוזה כבר מוחלפות בימים האחרונים. "נשארו רק תיקונים קטנים", סיפר גורם המעורב במשא ומתן. ההערכות הן שהחתימה הרשמית תתבצע בימים הקרובים, אך אולי תתקיים רק לאחר המשחק ביום שבת מול מכבי חיפה. "צריך לפרגן לאייל שמתאבד פה על שחקן. גם בנושא עלי מוחמד וגם בנוגע לדיא סבע, שאייל בונה עליו מאוד", פרגנו גורמים בקבוצה.

כ-600 כרטיסים בלבד נשארו למכירה לקראת המשחק ביום שבת מול מכבי חיפה. אוהדי מכבי חיפה כבר סיימו את מכסת 1,500 הכרטיסים שעמדו לרשותם וההערכה היא שהקופות לא יפתחו ביום המשחק. "ניצלנו את כל היציעים האפשריים שניתן למכור אליהם, כולל כאלה שלא היו פתוחים במשחק מול הפועל חיפה", סיפרו בנתניה.

בנושא אחר, צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ערכו אמש אסיפה לשחקנים והקרינו את הניצחון 0:2 במחזור הקודם מול הפועל חיפה. "אנחנו מסוגלים לשחק אפילו טוב יותר בשיטה שלנו. החזרה להגנה הייתה מצוינת וכך גם משחק הלחץ", פרגנו להם.

מבחינת ההרכב, השוער דני עמוס, שריצה עונש הרחקה במשחק הניצחון על הפועל חיפה והוחלף על ידי גולן אלקסלסי שהציג יכולת טובה, צפוי לשוב להרכב, כאשר אלחסן קייטה, שהוחלף במחצית עקב התעקשותו לבעוט פנדל, צפוי לשמור על מקומו. שאר ההרכב צפוי גם הוא להיות זהה, למעט האפשרות שדן גלזר יפתח.


בדרך לחתימה. מוחמד (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי