"קפטן צריך להיות מנהיג, ומנהיגות צריך לקחת, לא לקבל"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | מכבי חיפה, אתר רשמי

במכבי חיפה עוסקים בזהות מחליפו של דקל קינן, המועמדים הם קהת, ורמוט ובוזגלו. במועדון מקווים שמאבוקה יהיה כשיר לדרבי במחזור הבא, אלאך יעקוב אחרי מארבלוס אג'ויה

(גודל טקסט)
במכבי חיפה מקווים לחזור מהפגרה בדיוק באותו מצב בו נכנסו אליה, כשהמשמעות היא להמשיך לאגור נקודות גם מול מכבי נתניה בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט1). בכרמל מקווים לייצר רצף של שני ניצחונות, שייתן גם תחושה חיובית במועדון לאחר מספר אכזבות מתחילת העונה. מאז חודש מרץ לא השיגו הירוקים שני ניצחונות ליגה רצופים. מצד שני, הקבוצה מחזיקה ברצף שישה ניצחונות ליגה על מכבי נתניה (מאז אפריל 2012). 



השחקנים יזכו היום (רביעי) למנוחה לאחר שאתמול ערכו שני אימונים. בחיפה התעודדו מחזרתו של רמי גרשון לאימונים ומקווים שיהיה כשיר למשחק בשבת. הבלם ינסה להתאמן גם ביום חמישי, אז יוחלט סופית אם יוכל לפתוח בהרכב של גיא לוזון. בכל מקרה, גרשון צפוי לקבל זריקה לקראת המשחק. אם לא יהיה כשיר, דקל קינן יהיה זה שיפתח במרכז ההגנה לצד אליסון דוס סנטוס. המגן רז מאיר יפתח בהרכב על חשבונו ארנסט מאבוקה, כאשר בחיפה מקווים שהקמרוני יהיה כשיר לדרבי מול הפועל חיפה במחזור הבא.




במקביל, בקבוצה כבר חושבים על הקפטן הבא של הקבוצה במקומו של דקל קינן שיעזוב בינואר. בין המועמדים עלו שמותיהם של רועי קהת, גילי ורמוט ומאור בוזגלו ולא מן הנמנע ששחקנים נוספים יצטרפו לרשימה. בחיפה ציינו שההחלטה תתקבל רק בעוד חודש, אך הוסיפו: "קפטן צריך להיות גם מנהיג ומנהיגות צריך לקחת ולא לקבל". מי שמשמשים כעת כקפטנים בנוסף לקינן הם גל אלברמן, שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב, ורמי גרשון.


בנושא אחר, אתמול נחת בישראל המגן הניגרי מארבלוס אג'ויה, בן ה-18, ייבחן בתחילה בקבוצת הנוער ויזכה למעקב של המנהל הטכני החדש מו אלאך. בחיפה ציינו כי השחקן הובא בשלב זה לקבוצת הנוער, אך יזכה גם למעקב של הצוות המקצועי בקבוצה הבוגרת.


מאור בוזגלו. יהיה הקפטן הבא? (מכבי חיפה, האתר הרשמי)
מאור בוזגלו. יהיה הקפטן הבא? (מכבי חיפה, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי