דסה מתאמן לבדו וחזרתו לסגל מכבי תל אביב מתעכבת

אלי דסה
אלי דסה | צילום: אריאל שלום

המגן, שהיה נדמה כי חזרתו מעבר לפינה, עדיין לא כשיר לחלוטין ובמועדון מבהירים: "עד שלא יתאמן באופן מלא עם הקבוצה הוא לא יחזור". קרויף וגולדהאר לא שוחחו בפגרה. קובאר: "יש לי רק זיכרונות טובים מישראל"

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות ושזרוע הדשא תמה, ואיתה שלושה שבועות בהם שחקני מכבי תל אביב קיבלו חופשות נדיבות מאימונים והמון ימי מנוחה לסגל השחקנים הרחב. מצבת השחקנים הפצועים ירדה לשניים בלבד כשאלי דסה ועומר אצילי עדיין בתוך הליך ההחלמה. הקשר הספרדי חוסה רודריגס, שאינו יכול לשחק בשלב הבתים באירופה, נמצא בדרך חזרה למגרש לקראת החלמה סופית מהניתוח בברך.

המגן הימני אלי דסה, שהיה נדמה כי שובו להרכב קרוב, שוב אינו מתאמן עם הקבוצה ועושה זאת לאחרונה עם איש הצוות המקצועי יוסי זיגדון. מסתמן כי שובו של דסה ייקח עוד מספר שבועות והרצון במועדון הוא שאלי דסה ישלים תהליך החלמה מלא וישוב בריא ללא לחץ. בסביבת המועדון טוענים כי הרצון של דסה לשוב לשחק גדול, אבל כמו שאייל גולסה סיפר, הלחץ לחזור מוקדם פוגע בהחלמה המלאה. על השאלה מתי אלי דסה יחזור לשחק מבהירים בקבוצה כי זה יקרה רק כשדסה יחזור להתאמן אימונים מלאים עם הקבוצה.

בנושא שאר הפצועים המצב הוא זה. אצילי אמור להסיר בקרוב את הגבס ולאחר בדיקה יוחלט על המשך הטיפול, ובכל מקרה החזרה תהיה רק לקראת סוף חודש ינואר. רודריגס אמור להיות כשיר לקראת המשחק נגד מ.ס. אשדוד. גולסה יהיה הערב (חמישי ב-22:00, שידור ישיר בספורט1) נגד סלביה פראג על ספסל המחליפים. הצוות המקצועי מודע לכך שצריך לאפשר לשחקנים רבים לקחת חלק בשני המשחקים הקרובים הערב, ובראשון נגד הפועל חיפה.

אלי דסה
החזרה תתעכב. אלי דסה (אריאל שלום)

בקבוצה טוענים כי קיים מאבק של מספר שחקנים על כל עמדה והעובדה שהקפטן שרן ייני – שהיה אמור להיות הקשר האחורי הקבוע העונה – חוזר במשחקים האחרונים לעמדת המגן הימני, עשויה להביא לכך שגם הערב הוא ישחק בעמדה שמילא לפני עזיבתו להולנד. דור מיכה, שעד לפציעה של עומר אצילי הועבר לשחק בקישור ההתקפי, עשוי לשוב הערב לאגף ימין בין השאר בשל הכושר הטוב שמגלה אור דסה בתקופה האחרונה.

על העובדה שמכבי תל אביב לא כבשה שער בשלב הבתים אומרים השחקנים כי הם מגיעים למצבים רבים בטוחים וכדורים שלא נכנסו עד עכשיו יגיעו אולי כבר הערב אל תוך הרשת. המאמן ג'ורדי קרויף סיפר אתמול, כי לא שוחח בשבועות האחרונים ובמהלך הפגרה עם הבעלים מיץ' גולדהאר. נכון לעכשיו לא דובר כלל על חיזוק ושינויים בסגל לקראת חודש ינואר. במועדון טוענים כי אין נתק בין המאמן לבעלים, ומצבה של הקבוצה לקראת חלון ההעברות יקבע מי יגיע ומי יעזוב את מתחם האימונים בקריית שלום, כשנושא ההשתתפות באירופה יירד בעוד שבועיים מסדר היום.

פז'מיסל קובאר. יש לו רק זיכרונות טובים מישראל (ערן לוף)
פז'מיסל קובאר. יש לו רק זיכרונות טובים מישראל (ערן לוף)

בתוך כך, פז'מיסל קובאר, ששיחק בהפועל חיפה ועשוי לפתוח בהרכב של סלביה שמח לחזור לישראל. "יש לי הרבה חברים בחיפה. אני כבר מחכה לפגוש אותם. הזיכרונות שלי מישראל הם רק טובים, לא רק על המגרש אלא גם בחיים האישיים. אני שמח לחזור לכאן ומקווה שאקבל הזדמנות מהמאמן ויהיה משחק טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי