קפטן ויטסה: הייתי עצוב שאלאך עזב, אני אסיר תודה

מו אלאך
מו אלאך | אתר רשמי

קאשיה סיפר בהולנד: "הוא הותיר מורשת, הדלת שלו תמיד הייתה פתוחה לשחקנים והוא תמיד תמך בנו". במכבי חיפה מבהירים: "אלברמן עוד יתרום הרבה העונה"

(גודל טקסט)

לאחר יום חופש, תחזור היום (חמישי) מכבי חיפה לאימונים כחלק מההכנות למשחק המסקרן בשבת מול מכבי נתניה (20:30, ספורט1). הירוקים מבינים את חשיבות המשחק, ולמרות משחק החוץ הלא פשוט מול הקבוצה הלוהטת של סלובודאן דראפיץ' השחקנים ירצו להוכיח כי הפגרה הביאה לשינוי חיובי ביכולת ובתוצאות.

ב-15:00 תערוך הקבוצה מסיבת עיתונאים בה צפוי המאמן גיא לוזון להתייחס לראשונה להגעתו של המנהל הטכני החדש מו אלאך ולשיתוף הפעולה ביניהם. "כרגע שיתוף הפעולה ביניהם מצוין, אבל שני הצדדים מבינים כי התוצאות והיכולת על כר הדשא חשובים מאוד בשלב זה", אמרו במועדון.

בנוגע לאלאך, קפטן ויטסה ארנהיים, גוראם קאשיה הגיאורגי, סיפר בראיון בהולנד על מערכת היחסים שהייתה לשחקנים עם המנהל הטכני. "היינו בקשר מצוין ועזר לי מאוד. הייתי עצוב כשהוא עזב. הוא הותיר בוויטסה מורשת בכך שדאג לא רק לקבוצה הבוגרת, אלא גם למילואים ולמחלקת הנוער. הוא עבד קשה מאוד ולא בטוח שהוא קיבל הכרה מספקת על העבודה שלו".

"אלאך עזר לכל השחקנים. הוא היה קרוב אלינו אחרי הפסדים ותמך בנו בזמנים קשים. הדלת שלו תמיד הייתה פתוחה לשחקנים. כקפטן רציתי לשוחח איתו לא מעט פעמים והוא תמיד היה זמין. הוא אף פעם לא עמד בקדמת הבמה, אבל יש לו תפקיד חשוב בהיסטוריה של המועדון. תמיד אהיה אסיר תודה".

מו אלאך. בוויטסה מתגעגעים (מכבי חיפה, האתר הרשמי)
מו אלאך. בוויטסה מתגעגעים (מכבי חיפה, האתר הרשמי)

מבחינה מקצועית צפוי לוזון לבצע מספר שינויים כאשר החלוץ האוסטרלי ניקיטה רוקאביצה שחגג עלייה למונדיאל בשבוע שעבר יחזור להרכב ככל הנראה על חשבונו של קאיו. הקשר הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב ימשיך בעמדת הקשר האחורי וזה למעשה ישאיר שוב את גל אלברמן בספסל.

אלברמן שהגיע כאחד משחקני הרכש המשמעותיים של הקבוצה הודח במשחקים האחרונים לספסל כאשר לאחרונה אף נכנס כמחליף ברבע גמר גביע הטוטו מול הפועל עכו. בכל מקרה בחיפה מאמינים כי השחקן עוד יתרום את חלקו העונה. "גל עוד יתרום רבות העונה. הוא ממשיך לעבוד קשה גם על כר הדשא וגם מחוצה לו. מדובר במקצוען".

גל אלברמן. הוא עוד יתרום (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי