האסלביינק: האוהדים של עירוני קריית שמונה 'אוהדי הצלחות'

האסלביינק
האסלביינק | ערן לוף

חלוצה ההולנדי של הקבוצה הצפונית התראיין במדינתו: "יש לנו בעלים עשיר שרוצה להצליח". על ג'ורדי קרויף: "האם הוא עוקב אחרי? מי יודע", על אלאך: "הוא יודע מה אני מסוגל לעשות"

(גודל טקסט)

חלוצה ההולנדי של עירוני קריית שמונה נייג'ל האסלביינק התראיין היום (חמישי) במדינתו וסיפר על החיים בישראל, ההתאקלמות בקבוצה הצפונית ואיך לא גם על ג'ורדי קרויף.

ההגעה לישראל: "שאלתי את עצמי למה אחרי עונה טובה בהולנד אני צריך ללכת לישראל. אבל הקבוצה והמאמן מאוד רצו אותי, הם באו להולנד במיוחד. היו לי הצעות מהולנד, בלגיה וטורקיה, אבל משהו בקרית שמונה קסם לי. אפשר להשוות את המועדון לבשקשהירספור מטורקיה. יש לנו בעלים עשיר שרוצה להצליח. אני השחקן שמשתכר הכי הרבה בהיסטוריה של המועדון".

האוהדים בק"ש: "האוהדים של הקבוצה ידועים כאוהדי הצלחות. אנחנו במרכז הטבלה אז לא מגיעים הרבה אוהדים. מכבי ת"א והפועל ת"א, הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים ומכבי חיפה הן הכי פופולריות. הן ממלאות אצטדיונים".


על ג'ורדי קרויף
: "דיברתי עם ג'ורדי אחרי ששיחקנו נגד המשחק מכבי ת"א. הוא החמיא לי ודיברנו על החיים בישראל. הוא אמר שאין לו תלונות. האם הוא עוקב אחרי? מי יודע. עכשיו גם מו אלאך הגיע לישראל והוא יודע מה אני מסוגל לעשות כי בשנה שעברה כבשתי שלושה שערים נגד ויטסה שלו".

נייג'ל האסלביינק. יש לו הרבה מה להגיד (ערן לוף)
נייג'ל האסלביינק. יש לו הרבה מה להגיד (ערן לוף)

על עבדלחק נורי: "אני לא אדם שבוכה בקלות, אבל כשראיתי את התמונות שלו שוכב על הדשא, גם אני נשברתי. גרתי שני רחובות לידו. הפעם האחרונה שדיברנו הייתה כשהוא עמד מחוץ לבית שלו עם כמה חברים מהשכונה שלנו". אני שומר על קשר עם המשפחה שלו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי